Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw besteedt ontzettend veel quality time aan haar kids. Af en toe een handdoekje pakken, en de rest van de tijd je drukmaken over de traiteur.
Een spook zo te zien..quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie of wat komt er binnen?
Dan heb je wel lang geslapenquote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
omfg deel 1012 al weervoor ik naar bed ging was het nog deel 1000
Jammer dat ik net Eric's bijna blote piemel niet erbij kon cappen ......quote:
Nou zeg.. Ik vind dat ze vooral heel druk bezig is er 'n leuke middag en avond van te maken. Ze is naast moeder ook gewoon graag 'n gastvrouw. En ondanks dat ik 't 'n belachelijke keuze vind dat ze in dat huis is gegaan vind ik 't niet daarnaast óók nog 's heeeel raar dat ze niet 5 uur lang met die kinderen gaat knuffelen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Ik denk nog steeds dat ze de kinderen vaak genoeg ziet... De kinderen zelf gedragen zich nu ook anders dan met Kerstmis...quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |