quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Ik denk nog steeds dat ze de kinderen vaak genoeg ziet... De kinderen zelf gedragen zich nu ook anders dan met Kerstmis...quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.
ja nepmamma heeft andere nodig om de kinderen te vermakenquote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.
Laat 't er maar 's doenquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Prospera het volgende:
Ma Nettie is bang voor de rand van het zwembad, ze zegt als er iets gebeurd duik er zo in
Hoeft niet hoor, Huub is erbij![]()
Kunnen ze jou niet eens verplichten om op te letten bij Nederlandse les?quote:Op zondag 1 april 2007 17:28 schreef BENJOLA het volgende:
wat een leipo visite kenne die mamma er niet komme wonen voor de actie
want voor mij komt ze in aanmerking voor verplichte euthenasie
Is al geweest, al was het meer een solo actie van brianquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Cheyenne vond het niet leuk dat Huub Jairo zo lang onder water liet, de volgende keer krijgt ie een klap voor zijn harses![]()
Waarom blijf je dat herhalen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ja nepmamma heeft andere nodig om de kinderen te vermaken
WANT HET ZIJN HAAR KINDEREN NIET
Ah... 5 minuten dus... dan had dat ook wel om 18.55 gekundquote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is al geweest, al was het meer een solo actie van brian![]()
Ik heb hem even zien voetballen met Jairo en zijn 2 mannelijke gasten. Heeft volgens mij niet lang geduurd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??
De kids zijn er inmiddels aan gewend dat Mama Tasia in dat hok zit.quote:Op zondag 1 april 2007 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze de kinderen vaak genoeg ziet... De kinderen zelf gedragen zich nu ook anders dan met Kerstmis...
he?quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijn![]()
Huub hield hem onder express onder water.quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijn![]()
Hij zal wel op zo'n Iederwijs-school zitten...quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet eens verplichten om op te letten bij Nederlandse les?![]()
Bijna een half uurtjequote:Op zondag 1 april 2007 17:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hem even zien voetballen met Jairo en zijn 2 mannelijke gasten. Heeft volgens mij niet lang geduurd.
Door een onbekende die de streams zat te kijken en hem niet alleen sexy vond, maar ook zijn 06nr. had.quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Das 'n raar gesprek, door wie is ie gebeld dan?
Zo moeder, zo dochter.quote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Cheyenne vond het niet leuk dat Huub Jairo zo lang onder water liet, de volgende keer krijgt ie een klap voor zijn harses![]()
Ik was het nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Door een onbekende die de streams zat te kijken en hem niet alleen sexy vond, maar ook zijn 06nr. had.
Dan heb ik alleen de laatste minuten meegekregen.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar heb je z'n 06 wel, pm dan even door![]()
Zo traag zijn we ook weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty denkt dat het 5 minuten duurt voordat wij iets over haar op het forum hebben gezet .....
Hoe komt ze daar nou bij, zo lang duurt het helemaal nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty denkt dat het 5 minuten duurt voordat wij iets over haar op het forum hebben gezet .....
blablasja toch?quote:Op zondag 1 april 2007 17:40 schreef robert2006 het volgende:
wilgo is leuk, ja natas heet blablasia
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nou bij, zo lang duurt het helemaal niet![]()
2 minuten minimaal door de vertraging van de streamsquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
30 seconden als het rustig is op de streamsquote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten minimaal door de vertraging van de streams
Eten jijquote:Op zondag 1 april 2007 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
30 seconden als het rustig is op de streams![]()
Het is pas écht gebeurd als het op de streams is geweest!quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten minimaal door de vertraging van de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |