Omdat je post na mijn 'dan ga je maar naar huis' opmerking richting de moeder van Brian omdat deze Nederland aan het afkraken was en me dus enigsins aangesporken voel...quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
Ik schaam me voor veel mensen hier op dit Gouden Kooi Fok Forum
echt triest en walgelijk hoe veel mensen hier zijn, ik haat racisme en discriminatie
DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
al die allochtonen roepen altijd in men eigen land is alles beter en als ik genoeg geld heb ga ik meteen terug
maar de klotezooi is zo dat er geeneen teruggaat zelfs gedwongen met geld in de zak willen ze nog niet
ondanks wat er in je paspoort staat ben je dus wel allochtoon.quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik ook allochtoon...
Ik ben half Iers...
(maar heb wel een NL paspoort en daar staat echt dat de Nederlnadse nationaliteit heb, en dus autochtoon...
Ja klopt.quote:Op zondag 1 april 2007 17:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij over Huub en zei Natasia waarom moet ik een hekel aan hem hebben ? Waarop Wilgo zei, dat heb ik nooit gezegd.
quote:Op zondag 1 april 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit nu het verhaal van Huub van de roze ridder ...........
[afbeelding]
Jij beoordeelt mensen op hun figuur, dat is figuur discriminatiequote:Op zondag 1 april 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natasia steeds toffer worden, ze heeft schatten van kinderen en zelfs Wilgo vind ik wel leuk.
Brian en z'n kutfamilie vind ik helemaal niks.
Ik ben dan een selectieve rascist zeker?
koel...quote:Op zondag 1 april 2007 17:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ondanks wat er in je paspoort staat ben je dus wel allochtoon.
dat ben je tot en met de 3e generatie di in nl moet zijn geboren.
heb ik niet verzonnen, maar dat is zoals t officieel is. jouw kinderen zij dus ook nog allochtoon omdat hun 1 van hun grootouders niet in nl is geboren. hun kinderen zij pas autochtoon
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?quote:Op zondag 1 april 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ontlokt een tongzoen aan Wilgo........reactie van Wilgo.....verdamme.
Ik seg.....true love![]()
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn,quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Jij hebt een streepje voor, I love Irish Folkmusic.Oeps, OT.quote:Op zondag 1 april 2007 17:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
koel...
Ik ben een allochtoon!
en geen racist
Ja, bahquote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef donpsp het volgende:
Jairo zegt ' u' tegen Natasia
Die kinderen zijn echt zo beleefd als de pest
Dat bedoelde ik idd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?
Ging over het zoenen.. Wilgo wil dat niet met al die camera's.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?
racist...quote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een streepje voor, I love Irish Folkmusic.Oeps, OT.![]()
en jij beoordeelt mensen om hun gedachte das ook discriminatiequote:Op zondag 1 april 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mensen op hun figuur, dat is figuur discriminatie![]()
![]()
Dat is de reden dat ze in dat hok zit.quote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef donpsp het volgende:
Jairo zegt ' u' tegen Natasia
Die kinderen zijn echt zo beleefd als de pest
Eemnes is gewoon Utrecht hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef donpsp het volgende:
Huub: we wonen niet in UTrecht, maar in Noord Holland
Discriminatie!quote:Op zondag 1 april 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, en als alle kutnewbies die weer eens niets inhoudelijks te melden hebben over de streams weer gewoon ophorken uit de COS en lekker in een ander topic gaan zitten blaten... check de rest van FOK eens... er is meer dan alleen DGK.
Dan kan het hier weer gewoon over de streams gaan![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef donpsp het volgende:
Best knap.. Amanda's tieten vallen er bijna aan de buitenkant van haar bikini uit
quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef Prospera het volgende:
Natas hangt over het bureau als Huub een traiteur uitzoekt op de pc. Ze denken dat ze nu in Utrecht wonen, maar volgens Huub in NH.
Vraagt Huub, wat is de hoofdstad van NH? Na enige aarzeling zegt Jaap Haarlem. Scherp!
Het meisje Cheyenne ligt in de sauna, bij de mafia.
Ze noemde haar zoontje over z'n hoofd heen net ook een leugenaar en een gek... omdat hij had verteld dat hij asthma heeft, wat niet zo is. Keeping up Appearances, dat vormt een deel van Natasia's opvoeding.quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw besteedt ontzettend veel quality time aan haar kids. Af en toe een handdoekje pakken, en de rest van de tijd je drukmaken over de traiteur.
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw besteedt ontzettend veel quality time aan haar kids. Af en toe een handdoekje pakken, en de rest van de tijd je drukmaken over de traiteur.
Een spook zo te zien..quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie of wat komt er binnen?
Dan heb je wel lang geslapenquote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
omfg deel 1012 al weervoor ik naar bed ging was het nog deel 1000
Jammer dat ik net Eric's bijna blote piemel niet erbij kon cappen ......quote:
Nou zeg.. Ik vind dat ze vooral heel druk bezig is er 'n leuke middag en avond van te maken. Ze is naast moeder ook gewoon graag 'n gastvrouw. En ondanks dat ik 't 'n belachelijke keuze vind dat ze in dat huis is gegaan vind ik 't niet daarnaast óók nog 's heeeel raar dat ze niet 5 uur lang met die kinderen gaat knuffelen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |