Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef gomi het volgende:
die moeder is een gevalletje borderliner denk ik.
vandaar ook dat brian tijdje terug door de telefoon aan zijn broer vroeg of ze nu stabiel was.
Als hij echt respect had voor andere mensen is niet het eerste wat je doet iemand apart nemen en bedreigen ...quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo.... Jij bent zeker iemand van niveau he.![]()
Hij heeft meschien wel meer respect voor jouw als jij voor hem....
Ik verstond 'trateur'quote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
Nastasi wil een trekteur bellen voor een maaltijd
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?![]()
![]()
ja doen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik laat me recorder wel even lopen als ik ga eten, misschien gebeurt er idd nog wat![]()
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij hebt kennelijk de streams nog niet gevonden anders had je geweten dat het niet meer en niet minder was dan de letterlijke text van Brians broer![]()
Je, hij moest iets vinden wat op 'lichtelijk labiel' rijmt natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !
fanboy/girl shit !
ik ga nog even met me auto rijden naar de shop ! laterz en veel plezier achter je pc !![]()
![]()
![]()
Ja das waar bij Brian kan het alles betekenen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
Kan iedereen toch ??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Hoezo kan die broer ongemerkt dope mee het huis in nemen?
Is ie al naar het toilet geweest??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Er klopt niet veel van het bezoek en zit me nu al te ergeren dat dit tot 23:00 zo blijft.quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...quote:
Daar hoop jij wel op als je een keer de villa in mag??quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
Nee Eric was toen net naar de tandartsquote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
In je sok werkt primaquote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...
Als hij ongemerkt wiet mee naar binnen kan nemen, dat kan er ook andere shit mee naar binnen komen...
Wat weer betekend dat de bewoners ongemerkt aan dope kunnen komen, wat weer bepaalde gedrags patronen van bepaalde mensen uitlegt...
"GA je toch lekker naar huis!"quote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sporti het volgende:
Jaap tegen Netty : hoe gaat het in Nederland?
Netty : ja het gaat tis een hele grote overgang.........nederland is niet meer wat het was![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Je moet er toch niet aan denken zeg...quote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moeder Netty heeft haar kids alleen opgevoed en daar verwacht ze de komende 40 jaar dankbaarheid voor van haar jongentjes .................bbrrrrrrr
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
ik walg van jullie
Als je in penitentiaire inrichtingen al makkelijker aan drugs kan komen als daarbuiten, moet de Villa geen enkel probleem zijn! En wiet binnensmokkelen lijkt me overbodig, het zal dus om een afroming van de handelsvoorraad gaan!quote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik je sok werkt prima![]()
(en anders in je onderbroek ofzo?)
Zijn Brian en consorten allochtoon dan?quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
ik walg van jullie
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Nettyquote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef Ecila111 het volgende:
Is er een foto van Cora? Want als ze zó mooi is als iedereen beweert.....
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |