Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Hoezo kan die broer ongemerkt dope mee het huis in nemen?
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...quote:
Daar hoop jij wel op als je een keer de villa in mag??quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
Nee Eric was toen net naar de tandartsquote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
In je sok werkt primaquote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...
Als hij ongemerkt wiet mee naar binnen kan nemen, dat kan er ook andere shit mee naar binnen komen...
Wat weer betekend dat de bewoners ongemerkt aan dope kunnen komen, wat weer bepaalde gedrags patronen van bepaalde mensen uitlegt...
"GA je toch lekker naar huis!"quote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sporti het volgende:
Jaap tegen Netty : hoe gaat het in Nederland?
Netty : ja het gaat tis een hele grote overgang.........nederland is niet meer wat het was![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Je moet er toch niet aan denken zeg...quote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moeder Netty heeft haar kids alleen opgevoed en daar verwacht ze de komende 40 jaar dankbaarheid voor van haar jongentjes .................bbrrrrrrr
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
ik walg van jullie
Als je in penitentiaire inrichtingen al makkelijker aan drugs kan komen als daarbuiten, moet de Villa geen enkel probleem zijn! En wiet binnensmokkelen lijkt me overbodig, het zal dus om een afroming van de handelsvoorraad gaan!quote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik je sok werkt prima![]()
(en anders in je onderbroek ofzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |