Zijn Brian en consorten allochtoon dan?quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Hoezo kan die broer ongemerkt dope mee het huis in nemen?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Nettyquote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef Ecila111 het volgende:
Is er een foto van Cora? Want als ze zó mooi is als iedereen beweert.....
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)
De videoboodschap van Cora (die ik gemist heb) deden de overige bewoners verwonderen of misschien deden ze alsof.....quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Netty![]()
Ah thanksquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...
(waar de dochter van Natasia bij was trouens)
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Drinken wel?quote:Op zondag 1 april 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah thanksHopelijk komt Wilgo daar dan weer achter, die vond dat blowen op de streams maar niets.
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |