Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef gomi het volgende:
die moeder is een gevalletje borderliner denk ik.
vandaar ook dat brian tijdje terug door de telefoon aan zijn broer vroeg of ze nu stabiel was.
Als hij echt respect had voor andere mensen is niet het eerste wat je doet iemand apart nemen en bedreigen ...quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo.... Jij bent zeker iemand van niveau he.![]()
Hij heeft meschien wel meer respect voor jouw als jij voor hem....
Ik verstond 'trateur'quote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
Nastasi wil een trekteur bellen voor een maaltijd
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?![]()
![]()
ja doen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik laat me recorder wel even lopen als ik ga eten, misschien gebeurt er idd nog wat![]()
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij hebt kennelijk de streams nog niet gevonden anders had je geweten dat het niet meer en niet minder was dan de letterlijke text van Brians broer![]()
Je, hij moest iets vinden wat op 'lichtelijk labiel' rijmt natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !
fanboy/girl shit !
ik ga nog even met me auto rijden naar de shop ! laterz en veel plezier achter je pc !![]()
![]()
![]()
Ja das waar bij Brian kan het alles betekenen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
Kan iedereen toch ??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Hoezo kan die broer ongemerkt dope mee het huis in nemen?
Is ie al naar het toilet geweest??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Er klopt niet veel van het bezoek en zit me nu al te ergeren dat dit tot 23:00 zo blijft.quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |