De videoboodschap van Cora (die ik gemist heb) deden de overige bewoners verwonderen of misschien deden ze alsof.....quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Netty![]()
Ah thanksquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...
(waar de dochter van Natasia bij was trouens)
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Drinken wel?quote:Op zondag 1 april 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah thanksHopelijk komt Wilgo daar dan weer achter, die vond dat blowen op de streams maar niets.
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
yups, brian and zijn broer zijn half poolsquote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn Brian en consorten allochtoon dan?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef noltje het volgende:
Moeder van Brainless zit Nederland af te kraken.
Ga dan terug naar je bananenland en neen die hoerenzoon van je mee.
Ik vind dit pure onzin, het heeft niets met hun afkomst te maken. Ikzelf vind de kindjes van Natasja hartstikke leuk en Wilgo vind ik eveneens prima, helemaal niets mis mee. En ja de familie van Brian vind ik een raar stelletje, zou ik ook vinden als ze autochtoon waren!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Laat gaan joh, het is gewoon een relkloon, kijk alleen al naar zijn nick: qwal... spreek uit: kwal.quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!
Blowen vond hij onverantwoord i.v.m. kids die kijken, over wat zijn kids van Nastasi zien maakt hij zich kennelijk geen zorgenquote:
Vond ik een opvallende uitspraak. Die oogkleppen heeft ze dus bewust opgezet.quote:Op zondag 1 april 2007 16:49 schreef Sonique het volgende:
Moeder van Brian tegen Jaap pver Brian z'n Broers:
'Die twee haalde alleen maar kattekwaad uit.... ik stond er voreger helemaal alleen voor, kun je het je voorstellen?. 'k ben blij dat ik een heleboel dingen niet weet...'
...
omdat ze niet van haar zijnquote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik voel ook een grote afstand tussen Natasia en haar kinderen...alleen al dat ze haar met U aanspreken![]()
Het is eigenlijk qawl hoor, dat qwal had ik er van gemaakt......quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat gaan joh, het is gewoon een relkloon, kijk alleen al naar zijn nick: qwal... spreek uit: kwal.
nee soos is goed hierquote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt aan Netty wat voor werk ze doet. Netty doet op het ogenblik niets, ze moet eerst bijkomen van haar drukke leven en drukke werkzaamheden op Aruba.
Netty had op Aruba een internetsite met allemaal reserveringen? (car rental?)
Personeel was niet te vertrouwen en daarom moest ze vaak in haar eentje werken.
Ze doet nu rustig aan, ze heeft geen haast.
Ow, dan ben ik ook allochtoon...quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, brian and zijn broer zijn half pools
De moderne bolletjes slikkert sluist nu via de navel.quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dit pure onzin, het heeft niets met hun afkomst te maken. Ikzelf vind de kindjes van Natasja hartstikke leuk en Wilgo vind ik eveneens prima, helemaal niets mis mee. En ja de familie van Brian vind ik een raar stelletje, zou ik ook vinden als ze autochtoon waren!!!!!!!!!!!!!!!!
en waar leeft ze dan van??quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt aan Netty wat voor werk ze doet. Netty doet op het ogenblik niets, ze moet eerst bijkomen van haar drukke leven en drukke werkzaamheden op Aruba.
Netty had op Aruba een internetsite met allemaal reserveringen? (car rental?)
Personeel was niet te vertrouwen en daarom moest ze vaak in haar eentje werken.
Ze doet nu rustig aan, ze heeft geen haast.
Niets is wat het lijktquote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die Wilgo best 'n aardige gast. Kan dat zijn?![]()
ik ben zelf autochtoonquote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!
Jammer dan had ik hem te hoog ingeschat...quote:Op zondag 1 april 2007 16:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het is eigenlijk qawl hoor, dat qwal had ik er van gemaakt......
al die allochtonen roepen altijd in men eigen land is alles beter en als ik genoeg geld heb ga ik meteen terugquote:
De Keizerlijke Weg!quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
De moderne bolletjes slikkert sluist nu via de navel.![]()
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
Ik schaam me voor veel mensen hier op dit Gouden Kooi Fok Forum
echt triest en walgelijk hoe veel mensen hier zijn, ik haat racisme en discriminatie
Wilgo is wel okquote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?
Verder is niet iedereen ractistisch. De helft heeft gewoon een hekel aan de familie Brian, dat was ook zo geweest als hij autochtoon was.
Jaap wordt toch ook niet leuk gevonden, en naar mijn weten is hij puur Hollander
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?
Verder is niet iedereen ractistisch. De helft heeft gewoon een hekel aan de familie Brian, dat was ook zo geweest als hij autochtoon was.
Jaap wordt toch ook niet leuk gevonden, en naar mijn weten is hij puur Hollander
quote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Van de 50.000 euro die haar liefhebbende zoon in het begin van DGK voor zich/haar wist op te eisen.quote:
DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
echt triest en walgelijk hoe veel mensen hier zijn, ik haat racisme en discriminatie
Volgens mij over Huub en zei Natasia waarom moet ik een hekel aan hem hebben ? Waarop Wilgo zei, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:05 schreef Taurus het volgende:
Wat zei ze nou over wie? "Echt gek eigenlijk dat ... 'n hekel aan hem hebben, kijk nou hoe lief'
ofzo. En Wilgo: "Niemand heeft 'n hekel aan hem, echt niet, echt niemand" ofzo (? ) over wie ging dat?
Wat had je voor de CITO-toets?quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |