Je kan via het autostart menu de taal veranderen, mits je ook een andere taal hebt geïnstalleerd. Dus als je alleen Nederlands hebt geïnstalleerd kan je ook alleen die taal kiezen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap.
Hier is ie nog 0 keer vastgelopen, ook de demo nog nooit.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Vastloper.
Zijn er toch echt maar 4. Na de vierde missie kreeg ik het laatste filmpje al.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
Ik.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
Niemand?quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik kom nu niet verder met die drie trucks die veilig moeten aankomen!! Die vliegtuigen van de Skrins, what te fuck?
Gewoon meelopen? Ik had daar geen problemen whatsoever. Op hard, natuurlijk....quote:
EA NL heeft vaker dingen mis, zoals bijvoorbeeld RA2 screens bij een verhaaltje over Tiberian Sunquote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel andersquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk dom is die AI weer.
Venoms schieten eerst op defense structuren, die geen stroom hebben, terwijl ze beschoten worden door rocket ventjes. Ik houd van pauperende AI. Kortom, het is weer ouderwets babysitten, alsof de tijd qua AI stil heeft gestaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je gdi hebt uitgespeeld en dan met de nod begint later nog eens terug een al afgemaakte missie opnieuw voltooien bij de gdi?
ik vraag me dus ook af of de nod gewoon erbij komt te staan op 1 map, zou wel handig zijn..quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?
Lijkt me dat dit net zo kan als dat je bijvoorbeeld in de GDI campaign tussen Acts kan wisselen (linksbovenaan) om oudere missies te spelen.
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zuchtquote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel anders
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zucht
Uhm, ik weet niet hoe jij speelt, maar dat is echt niet het enige puntje hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef mschol het volgende:
het feit dat units niet aanvallen is op zich raar maar ik zou als ik jou was eens de stance veranderen..
ik heb zelf persoonlijk nog geen problemen gehad met de stances
het "probleem" van die bomber wel, al vind ik dat geen groot en/of vervelend probleem...
die harvester die terug veranderd is wel erg typisch, ben ik nog niet tegen gekomen...
wat je nou bedoeld met die rifleman:
als je bedoelt dat de computer niet jou infanterie aanvalt.. tja das vervelend, en gebeurd soms ook bij mij, maar ik heb werkelijk nog geen enkel spel gezien die dat wel goed doet
en die harvesters zijn altijd al dom geweest, al zijn ze imho wel ietsjes slimmer geworden (niet veel hoor)
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vinden
Ik bedoel dat mijn mennekes de computer niet goed aanvallen, tegenwoordig met zoveel rekenkracht mag je verwachten dat een cpu toch wel wat kan berekenen. Ik vind de harvesters juist dommer geworden, vroeger bleven ze mooi staan, in ieder geval tot er nieuw tiberium ontsproot. Nu rijden ze dwars over het oorlogsveld richting de dood.
Ach ja, ik moet zelf maar eens gaan proggen, al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik klaar ben, quantumcomputers allang klaar zijn
Dat misschien wel ja, maar als dat met stappen van 90 graden kan vind ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel beter dat je de gebouwen kunt draaien, dat mis ik toch bij RA2
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en het kan mij niet echt boeien. Dit wordt het eerste deel uit de serie die ik niet koop.
Wat mij betreft had het in de RA2 stijl moeten blijven. Gewoon heel het veld opdelen in vakjes. 1 unit is 1 vakje, 5 infantrie in een vakje. En gebouwen bestaan uit 1 of meerdere vakjes. Een functie als de map draaien hoeft er ook niet in. Nel als het in en uit zoomen.
dat zou het al een stuk simpeler maken.
Units upgraden maakt het ook rommeliger vind ik. Al zou dat nog wel kunnen.
En de maps moeten veel meer beperkingen hebben en dus minder open zijn.
Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.
en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.
En de linker en rechter muisknop functies zijn ook omgedraait in dit deel. Irritant.
Dat is echt gruwelijk irritant. Zo had ik ook iets bij de proloog van de GDI. Terwijl de orca's op de War Factory aan het schieten zijn, zeg ik dat ze terug moeten keren naar het vliegveld omdat er een aantal samsites worden neergezet door de NOD. Zijn er twee die doodleuk, na te zijn volgeladen met ammo, weer terug gaan naar de War Factory om vervolgens neergeschoten te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Als je 10 bombers stuurt naar een doel die er eigenlijk na 4 al kapot is, dan blijven er 6 bombers dom rondcirkelen, en natuurlijk worden ze beschoten, gewoon doorcirkelen, stug volhouden!
Alsof ze een eigen willetje hebben, ik ben de commander verdomme
Generals heb ik wel. en daar vond ik het ook al niet fijn. Daarbij speel ik nou ook meer op mijn 360 (die er toen nog niet was) Het kan me nou niet echt meer boeien. Het is ook te veel rushen terwijl ik het juist leuk vind om eerst een goede verdediging te bouwen. Het aanvallen er na vind ik meestal al niks meer aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?
en de muis setup schijnt een patch voor te komen zodat je kan wisselen..
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.
nu zie ik ze af en toe blijven staan zowaar...
Dat doen ze ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Brupje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isFijn dat ze mij ook even op de hoogte stellen.
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat doen ze ook..
'unit under attack'
10 seconden
' harvester lost'
![]()
Het is vervelend maar echt heel veel last heb ik er niet van. Tegen de tijd dat mijn veldjes op zijn (ik expand altijd meteen) heb ik al bijna gewonnen, of heb ik al nog een veldje overgenomen.
Misschien de hold fire stance?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:53 schreef Brupje het volgende:
[..]
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :p
quote:Op maandag 2 april 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
scrin vs gdi
Hey mensen hier een replay van mij tegen een goede koreaanse top 200 speler. Mastermind rox![]()
Iemand anders nog replays van online battles? outcast within mss?
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
Ze moeten het zo maken dat je tech centre een veilige route voro je harvester berekent. Als er tussen de basis en de tibirium vijanden zijn moet ie om rijden. Als dat niet mogelijk is pauze nemen. Is de arbo ook weer blij.
Sommie dingen wel, maar met sommige dingen mag de CPU je best wel helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
Andersom...maar ik wil hem wel zien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef Helo het volgende:
[..]
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef apensnot het volgende:
Ik word er wel gek van dat online het niet tot nauwlijks doet.
vind het reuze meevallen. Alleen in de lobby af en toe connectie probleem. Maar die schijnt opgelost te zijn ;pquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zelf de minder legale versie (stout ik weet het). Maar ik heb toch zin in een potje online spelen, en heb gelezen dat dit via hamachi kan.
Dus als iemand zin heeft![]()
Ik ben ook niet goed, heb nog maar 2 skirmishes gedaan. Maar ik vind online altijd veel leukerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nog niet zo goed om nu al on line te spelen. En waarschijnlijk trekt mijn Pc dat ook weer niet
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Voor zo' n reden als pberends geeft zou ik me wel schamen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef ChrisFO het volgende:
Nou je hoeft je niet echt te schamen als je niet meteen een spel koopt van EA. Voordat je goed de kans gekregen heb om het te spelen.
Dat heb ik vaak genoeg gedaan terwijl het gewoon een klote spel was![]()
vreemd, ik kan wel gewoon 'normaal' saven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
Had ik ook maar dan met Generals ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
door mensen als jou worden er geen vervolg spellen uitgebracht als een spel wel potentieel heeft maar geen kopers (zie Beyond good and evil : errg goed spel, ook de bladen waren positief. echter verkocht het voor geen meter, en is het wel door enorm veel mensen gespeeld, resultaat: opvolger kan je vergeten)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Das een ander verhaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef RaptoR-X het volgende:
downloaden doe ik ook. en als ik het spel vet vind dan koop ik hem. met C&C3 heb ik precies hetzelfde gedaan. ook omdat de game eerder uit was dan in nederland maar dat ter zijde
serieus? processor en zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de eerste 2 GDI missies gedaan, en 't bevalt me toch eigenlijk wel.
Het mooiste vind ik nog wel dat ik onder de minimum specs zit qua processor, maar alles gewoon vlekkeloos loopt tijdens het spelen. (met 3 of 4 opties op medium en de rest low natuurlijk)
Sorry, te druk bezig met 't spelen van C&C 3... Ik zal effe het topic doorspitten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef Lampje_NL het volgende:
Je bent heel erg noob
Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier problemen mee heeft.
---
P4 1.8ghzquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
serieus? processor en zo?
keb 512ddram, 2500+ barton en gfx5200
ik ben nodig toe aan update maar blijf rekken
Ik vind die NOD kut spelen, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van NODVroeger werden gamers beloond met een leuk filmpje na het uitspelen van een campaign,
lees het boekje eens, daar staan tips m.b.t. poorten die geopend kunnen/moeten wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb wat problemen met het online spelen. Soms lukt het niet om met bepaalde spelers te "connecten" ofzo en lukt het niet om samen een game te joinen. Heel irritant allemaal en ik weet niet precies waaraan het zou kunnen liggen, aangezien ik met andere games online geen problemen heb.
Ik heb wel een router, misschien ligt het daaraan? Ik ben een beetje n00b op dat gebied...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef SVZWnr1 het volgende:
kan iemand mij helpen met de missie in cologneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en kan ik als ik de nod ga spelen ook nog een missie van de gdi tussendoor selecteren (zonder helemaal opnieuw te beginnen)?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
hehehe , rofl
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0009.JPG
een wanhopende nod in de laatste enerlaatste missie van de gdi
Niet alleen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef mschol het volgende:
is online alleen maar rushen?
dat zuigt echt hard..
Ja, het is RTS, wat wil jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef pberends het volgende:
Online lijkt me echt niet leuk... alleen maar gestress.
Maar de vrouwen gaan niet uit de klerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef pberends het volgende:
Ik word trouwens bereziek van dat geslijm de hele tijd van die personages in de filmpjes.
"Oh, you're so fucking great commander"
"Well done, you're better then we thought you were"
"Superb job commander"
"OMG JE BENT GEIL COMMANDER"
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik vind die mammoths maar kut
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.
Ik vind die fanatics eigenlijk wel erg leuk.Een stuk of 40 achter de hand en gaan met die banaan: mvc, warfactory en kranen het eerst. Ze zijn extreem goed in het lamleggen van bases.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgunquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,fanatics
Oja oja, nou nou nou dan stuur ik dat en dat...en zus erachternaquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef Frag_adder het volgende:
Wat heeft de Nod campaign een belachelijk slecht einde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music. When it hits you feel no pain.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En het einde van de Scrin helpt daar helemaal bij. Wat me ook opviel is dat het verhaal nu meer één geheel is. Wat ook meer ruimte over laat voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef Mad-Matt het volgende:
mammoth is kut, die zijn zo verrot door die lopende tank monstertjes.
das best een aardig plan, is ff proberen vanavondquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakken
klopt, doe ik ook, echter heb ik altijd apc's + een combinatie van zonetroopers, rifleinfanterie en rocketeers klaar staan..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
Niet zo heel veel meer. Ik vond de campagne van GDI iig te kort. Of te makkelijk, ik ben er nog niet over uit. En dat op hard... In multplayer zal ik wel gep0wned worden, daar ben ik wel zeker van.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
das best een aardig plan, is ff proberen vanavond
Hoeveel levels zitten er in Act 5? (daar ben ik namelijk net)
tja, ligt er een beetje aan wat je daar onder verstaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
kunnen jullie wel eigenlijk ubermicro?
Ik juist wat meer, vooral dat achterwaarts terugtrekken etc. Ik vind dit spel dan ook niet zol gericht op micro eigenlijk. Het woord arcade is al vaker gevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ligt er een beetje aan wat je daar onder verstaat.
micromanagment kan ik prima.
alleen toetscombinaties zijn altijd ruk
dus die gebruik ik niet (tot zeer sporadisch..)
Say whát?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Act of War was en is helemaal barslecht. Is dit echt niet mee te vergelijken
dat vind ik dan weer een uit daging (harvesters zo lang mogelijk te laten leven ondanks dat ze door vijandelijk vuur komenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik juist wat meer, vooral dat achterwaarts terugtrekken etc. Ik vind dit spel dan ook niet zol gericht op micro eigenlijk. Het woord arcade is al vaker gevallen
En gisteren in de stiletto missie werd mijn harvester constant beschoten, dus die heb ik 3 veterancy crates cadeau gedaan. Scheelt me juist dat micrromanagement van het repareren
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:34 schreef Repeat het volgende:
jammer dat het allemaal zo nep is, met die ruimte shit enz. Ik heb liever gewoon soldaten en tanks. Gemiste kans imo.
Wil je realisme dan moet je ver uit de buurt van elke C&C titel blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
wil je realisme, moet je het leger inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
generals oke, maar de RA serie is ook nogal whacky.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
Hoe werkt dat daar dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Say whát?![]()
Nou ja, dat is ook een kwestie van smaak. Ik vond Act of War baanbrekend en zéér verslavend. Vind 't ook jammer dat Westwood de AoW-manier van infanterie-in-gebouwen niet heeft overgenomen.
Vistaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef Wutangtony het volgende:
Doet dit spel het ook met Vista?
Dat laatste zal ik maar effe negeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar dan?
En laat iedereen is ophouden met Westwood, er is geen Westwood.
Ja, maar je bouwt toch zeker binnen de vijf minuten 30 Scorpion tanks hoop ik? Dat, of 20 tanks met 10 Raiders voor tegen ventjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef mschol het volgende:
oke definitief vast gesteld dat NOD een KUTTE zwakke klote side is in het spel...
tegen een normal gdi begin ik niks met nod in een skirmish..
en als ik alles zo bekijk doet de CPU meer damage dan dat ik ooit kan doen met NOD
Werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Wutangtony het volgende:
Speelt iemand hem nu op Vista ofniet???
Hmm ben het 100% met je eens. deze manier is wel te cheap. Alhoewel het wel geloofwaardig is met betrekking tot de buzzers en flames, maar niet zo snel en zwak als nu.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik maar effe negeren.
In AoW kon je niet met één handgranaatje iedereen uit het gebouw schieten. Snipers konden ventjes één voor één wegknallen uit gebouwtjes, en dan alleen als die sniper een goeie LoS had ten opzichte van dat ventje. Voorts konden alle ventjes in het gebouw vrij bewegen naar alle ramen. (Als er rechts vijanden aankwamen, renden ze naar de rechterramen enz). En ten slotte; ventjes konden 't gebouw ook OP.
De beste manier om een gebouw te veroveren echter, was er je eigen ventjes insturen (in het geval van AoW, altijd SpecOps) of het ding in puin schieten. Had ook veel toegevoegd aan dit spel, denk ik.
JA! als ie gaat krabben!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?
En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |