is rome de laatste missie dan?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.quote:
hmm oke, net rome begonnen op easy..quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.quote:Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm oke, net rome begonnen op easy..
ik vind die aliens kut
22?quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
22?In Bern had ik er aan 12 genoeg. En hield er uiteindelijk 8 over. Moet nog beginnen aan Rome.
Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.quote:Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef RaptoR-X het volgende:
heb GDI uitgespeeld ben nu met NOD bezig. zit tot nu toe nog op een ongeslagen reeks.
weet iemand trouwens of je ook een ander filmpje krijgt te zien als je de tiberiumbom in de laatste missie van GDI niet gebruikt. heb ik namelijk wel gedaan![]()
Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
In het begin heb ik altijd geldproblemen, maar meestal zodra ik mijn leger heb en begin aan te vallen. Dan heb ik weer geld overquote:Op maandag 2 april 2007 11:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.
[..]
Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.
In ieder geval meer dan de NOD. Al stelde het inderdaad nog steeds weinig voor. Vooral de laatste missie vond ik een enorme tegenvaller. Had wel wat meer tegenstand verwacht. En ik gebruikte mijn Mammoths gewoon als AA.quote:Op maandag 2 april 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.
Die Sonic Towers zijn inderdaad vrij sterk. Maar ik zette hoogstens 1 Sonic Tower neer en dan een paar Mammoths in combinatie met een Rig en dan had je er haast geen omkijken naar.quote:Hun Tripods zijn een lachertje, als je maar 2 of 3 sonic guard towers (of hoe heten die krengen) neer hebt gezet. Later zet je er een paar mammoths bij, zodat je daar ook snel een zooi hero's in hebt. Die zet je even opzij, natuurlijk, zodat je in je kamp straks wat hero's over hebt als je op strooptocht gaatDe vliegtuigjes en de rift, dat zijn de stoere dingen van de aliens.
Heb ik relatief weinig last van gehad. Nou speelde ik wel op Normal, dus misschien scheelde dat. Al heb ik Alexandrië wel op Hard gespeeld, maar had nou niet echt het idee dat het veel uitmaakte.quote:De NOD geeft me meer weerstand, met hun bombers en hun stealth tech.
Nu heb ik het idee dat de GDI toch al overpowered is, dus het kan ook aan mij liggen. De NOD missies zijn leuker, ik vind "loopmissies" een stuk grappiger om te doen.
Het is EA, dus helaas 13 in een dozijn. Maar ik speel het voor nostalgische redenen. Kane is liefquote:Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend de demo eens geprobeerd, maar ligt het nou aan mij of is dit echt een RTS zoals er dertien in een dozijn gaan ?
Was nou niet echt onder de indruk moet ik zeggen, maar aangezien mijn online gaming maatjes de full version allen hebben aangeschaft, heb ik ‘m toch ook maar besteld, en hopelijk krijg ik dan het goede gevoel nog bij het spelen van de full version.
He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048quote:Op maandag 2 april 2007 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is 2048 en toch heb je storing bij de beelden als je in contact staan met iemand die ergens anders op de planeet is
Waarschijnlijk zijn die er alleen in de Red zones. de Scrin gebruiken toch zo'n Storm?quote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048
Ik verbaas me nergens meer over.
Er zijn niet eens Tiberian stormen meer, zijn die er ook maar mee gestopt?
Eerst waren die toch overal en nergens? En ik mis de plantjes die tiberium zaadjes uitstotenquote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die er alleen in de Red zones. de Scrin gebruiken toch zo'n Storm?
Het is niet bepaald super innoverend, maar wel een redelijk solide RTS. Ik denk dat veel mensen zouden klagen als er te veel veranderingen zouden zijn zoals nu met de alien side en destijds met TS.quote:Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend de demo eens geprobeerd, maar ligt het nou aan mij of is dit echt een RTS zoals er dertien in een dozijn gaan ?
Waarschijnlijk zijn er geen voertuigen meer die van slag raken door die stormen en had het geen zin om ze erin te stoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst waren die toch overal en nergens? En ik mis de plantjes die tiberium zaadjes uitstoten
Nou ja, ik kan het nooit goed hebben als ze verhaallijnen vernaggelen. Dat had ik ook met Lands of the lore 3, met mijn ogen dicht gekocht nadat ik 2 helemaal dood had gespeeld. En hoe erg werd het in deel 3, zelfs daar zat tiberium in
Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallenquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er geen voertuigen meer die van slag raken door die stormen en had het geen zin om ze erin te stoppen.
De Ion Storm kwam volgens mij ook niet echt vaak voor bij TS. Dus het is niet echt iets dat ik mis. Wat ik inderdaad wel mis is de flora en fauna uit TS. Die gaven je echt het gevoel dat de meeste plekken op Aarde nou niet echt gezellig meer waren.quote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallen) om maar niet te spreken van de mensen die nu hun naam eer aan doen: de forgotten.
Desalnietemin vermaak ik me prima hoor, maar ik had graag wat continuiteit gezien. Het lijkt nu meer een remake van deel 1.
Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...
hij bleef op easy alleen maar komen met tripods...
ik had niet veel later meer tripods dan eigen units
die tripods neem ik ook altijd over met een engineer en dan naar je wagenfabriek gaan om te laten repareren.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...
hij bleef op easy alleen maar komen met tripods...
ik had niet veel later meer tripods dan eigen units
opzich was hij niet heel lastig enige probleem waar ik mee zat waren die klote war ships...quote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.
Het hele spel is scriptedquote:Op maandag 2 april 2007 15:22 schreef mschol het volgende:
die rome missie is wel erg scripted..
ik maak nu op normal gewoon een complete basis op het afgelegen deel:
heb inmiddels alles gebouwd en alleen die mastermind objective is aan gegaan
me ion cannon is inmiddels al 4 minuten actief
met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...quote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hele spel is scripted
Zelfs op hard gaat het allemaal niet lastig, doe eens gek, probeer het uit
Dat bedoel ik ook hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...
en het is niet gebonden aan tijd...
quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem vanmiddag gekocht en een beetje de GDI campagne zitten spelen, maar ik wou eens online gaan kijken en ik krijg ook verbinding mislukt. Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap. Maar opzich vermaak ik me prima tot nu toe, alleen jammer dat je helemaal niks zelf mag uitzoeken omdat EA denkt dat iedereen debiel is.quote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef stFz het volgende:
Zijn de EA servers down ofzo, ik krijg steeds login failed :s
2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstandersquote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
3potjes online gehad 3 gewonnen
![]()
een 1vs1 automatch
en twee 2vs2 automatches.
Eentje was door neat teamwork, maar die van daarnet was nog leuker.
Mijn ally disconnecte vanaf het begin al, dus ik moest 2vs1, dacht dat het hopeloos was maar ik won![]()
![]()
Voordeel is: je krijgt je ally zn structures
nadeel is: niet zijn geld.
Dus ik begon met 2 rassen maar maar 1 keer 10000 dollar.
Toen maar bij die ene alleen 2 refineries neergezet tot ze me vonden en voor de rest alleen mn eigen ras gespeeld.
Of over mijquote:Op maandag 2 april 2007 20:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstanders![]()
Je kan via het autostart menu de taal veranderen, mits je ook een andere taal hebt geïnstalleerd. Dus als je alleen Nederlands hebt geïnstalleerd kan je ook alleen die taal kiezen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap.
Hier is ie nog 0 keer vastgelopen, ook de demo nog nooit.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Vastloper.
Zijn er toch echt maar 4. Na de vierde missie kreeg ik het laatste filmpje al.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
Ik.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
Niemand?quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik kom nu niet verder met die drie trucks die veilig moeten aankomen!! Die vliegtuigen van de Skrins, what te fuck?
Gewoon meelopen? Ik had daar geen problemen whatsoever. Op hard, natuurlijk....quote:
EA NL heeft vaker dingen mis, zoals bijvoorbeeld RA2 screens bij een verhaaltje over Tiberian Sunquote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?
http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel andersquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk dom is die AI weer.
Venoms schieten eerst op defense structuren, die geen stroom hebben, terwijl ze beschoten worden door rocket ventjes. Ik houd van pauperende AI. Kortom, het is weer ouderwets babysitten, alsof de tijd qua AI stil heeft gestaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je gdi hebt uitgespeeld en dan met de nod begint later nog eens terug een al afgemaakte missie opnieuw voltooien bij de gdi?
ik vraag me dus ook af of de nod gewoon erbij komt te staan op 1 map, zou wel handig zijn..quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?
Lijkt me dat dit net zo kan als dat je bijvoorbeeld in de GDI campaign tussen Acts kan wisselen (linksbovenaan) om oudere missies te spelen.
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zuchtquote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel anders
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zucht
Uhm, ik weet niet hoe jij speelt, maar dat is echt niet het enige puntje hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef mschol het volgende:
het feit dat units niet aanvallen is op zich raar maar ik zou als ik jou was eens de stance veranderen..
ik heb zelf persoonlijk nog geen problemen gehad met de stances
het "probleem" van die bomber wel, al vind ik dat geen groot en/of vervelend probleem...
die harvester die terug veranderd is wel erg typisch, ben ik nog niet tegen gekomen...
wat je nou bedoeld met die rifleman:
als je bedoelt dat de computer niet jou infanterie aanvalt.. tja das vervelend, en gebeurd soms ook bij mij, maar ik heb werkelijk nog geen enkel spel gezien die dat wel goed doet
en die harvesters zijn altijd al dom geweest, al zijn ze imho wel ietsjes slimmer geworden (niet veel hoor)
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vinden
Ik bedoel dat mijn mennekes de computer niet goed aanvallen, tegenwoordig met zoveel rekenkracht mag je verwachten dat een cpu toch wel wat kan berekenen. Ik vind de harvesters juist dommer geworden, vroeger bleven ze mooi staan, in ieder geval tot er nieuw tiberium ontsproot. Nu rijden ze dwars over het oorlogsveld richting de dood.
Ach ja, ik moet zelf maar eens gaan proggen, al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik klaar ben, quantumcomputers allang klaar zijn
Dat misschien wel ja, maar als dat met stappen van 90 graden kan vind ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel beter dat je de gebouwen kunt draaien, dat mis ik toch bij RA2
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en het kan mij niet echt boeien. Dit wordt het eerste deel uit de serie die ik niet koop.
Wat mij betreft had het in de RA2 stijl moeten blijven. Gewoon heel het veld opdelen in vakjes. 1 unit is 1 vakje, 5 infantrie in een vakje. En gebouwen bestaan uit 1 of meerdere vakjes. Een functie als de map draaien hoeft er ook niet in. Nel als het in en uit zoomen.
dat zou het al een stuk simpeler maken.
Units upgraden maakt het ook rommeliger vind ik. Al zou dat nog wel kunnen.
En de maps moeten veel meer beperkingen hebben en dus minder open zijn.
Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.
en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.
En de linker en rechter muisknop functies zijn ook omgedraait in dit deel. Irritant.
Dat is echt gruwelijk irritant. Zo had ik ook iets bij de proloog van de GDI. Terwijl de orca's op de War Factory aan het schieten zijn, zeg ik dat ze terug moeten keren naar het vliegveld omdat er een aantal samsites worden neergezet door de NOD. Zijn er twee die doodleuk, na te zijn volgeladen met ammo, weer terug gaan naar de War Factory om vervolgens neergeschoten te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Als je 10 bombers stuurt naar een doel die er eigenlijk na 4 al kapot is, dan blijven er 6 bombers dom rondcirkelen, en natuurlijk worden ze beschoten, gewoon doorcirkelen, stug volhouden!
Alsof ze een eigen willetje hebben, ik ben de commander verdomme
Generals heb ik wel. en daar vond ik het ook al niet fijn. Daarbij speel ik nou ook meer op mijn 360 (die er toen nog niet was) Het kan me nou niet echt meer boeien. Het is ook te veel rushen terwijl ik het juist leuk vind om eerst een goede verdediging te bouwen. Het aanvallen er na vind ik meestal al niks meer aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?
en de muis setup schijnt een patch voor te komen zodat je kan wisselen..
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.
nu zie ik ze af en toe blijven staan zowaar...
Dat doen ze ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Brupje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isFijn dat ze mij ook even op de hoogte stellen.
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat doen ze ook..
'unit under attack'
10 seconden
' harvester lost'
![]()
Het is vervelend maar echt heel veel last heb ik er niet van. Tegen de tijd dat mijn veldjes op zijn (ik expand altijd meteen) heb ik al bijna gewonnen, of heb ik al nog een veldje overgenomen.
Misschien de hold fire stance?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:53 schreef Brupje het volgende:
[..]
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :p
quote:Op maandag 2 april 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
scrin vs gdi
Hey mensen hier een replay van mij tegen een goede koreaanse top 200 speler. Mastermind rox![]()
Iemand anders nog replays van online battles? outcast within mss?
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
Ze moeten het zo maken dat je tech centre een veilige route voro je harvester berekent. Als er tussen de basis en de tibirium vijanden zijn moet ie om rijden. Als dat niet mogelijk is pauze nemen. Is de arbo ook weer blij.
Sommie dingen wel, maar met sommige dingen mag de CPU je best wel helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
Andersom...maar ik wil hem wel zien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef Helo het volgende:
[..]
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef apensnot het volgende:
Ik word er wel gek van dat online het niet tot nauwlijks doet.
vind het reuze meevallen. Alleen in de lobby af en toe connectie probleem. Maar die schijnt opgelost te zijn ;pquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |