abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47910164
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.

Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
is rome de laatste missie dan?
ik heb namelijk nu een 16 winstreak (-1 aangezien 1 missie 2x is uitgespeeld), net voorbij berne
ben nog ongeslagen (op normal)

updating... 1.02 > 1.03

ze gaan wel hard met die patches, maar mij hoor je niet klagen
  zondag 1 april 2007 @ 23:59:40 #102
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_47911498
Het is zoveel verbeterd ten opzichte van de demo.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_47917211
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

is rome de laatste missie dan?
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
pi_47918293
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
hmm oke, net rome begonnen op easy..
ik vind die aliens kut
pi_47918783
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm oke, net rome begonnen op easy..
ik vind die aliens kut
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
  maandag 2 april 2007 @ 11:14:07 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47918866
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
22? In Bern had ik er aan 12 genoeg. En hield er uiteindelijk 8 over. Moet nog beginnen aan Rome.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 2 april 2007 @ 11:19:23 #107
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_47919045
heb GDI uitgespeeld ben nu met NOD bezig. zit tot nu toe nog op een ongeslagen reeks.
weet iemand trouwens of je ook een ander filmpje krijgt te zien als je de tiberiumbom in de laatste missie van GDI niet gebruikt. heb ik namelijk wel gedaan

-edit-

mocht iemand via hamachi willen battlen. PM me ff
Peace through power!!
pi_47919126
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

22? In Bern had ik er aan 12 genoeg. En hield er uiteindelijk 8 over. Moet nog beginnen aan Rome.
Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef RaptoR-X het volgende:
heb GDI uitgespeeld ben nu met NOD bezig. zit tot nu toe nog op een ongeslagen reeks.
weet iemand trouwens of je ook een ander filmpje krijgt te zien als je de tiberiumbom in de laatste missie van GDI niet gebruikt. heb ik namelijk wel gedaan
Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.
pi_47919510
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.

Hun Tripods zijn een lachertje, als je maar 2 of 3 sonic guard towers (of hoe heten die krengen) neer hebt gezet. Later zet je er een paar mammoths bij, zodat je daar ook snel een zooi hero's in hebt. Die zet je even opzij, natuurlijk, zodat je in je kamp straks wat hero's over hebt als je op strooptocht gaat De vliegtuigjes en de rift, dat zijn de stoere dingen van de aliens. De NOD geeft me meer weerstand, met hun bombers en hun stealth tech.
Nu heb ik het idee dat de GDI toch al overpowered is, dus het kan ook aan mij liggen. De NOD missies zijn leuker, ik vind "loopmissies" een stuk grappiger om te doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 2 april 2007 @ 11:34:58 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47919517
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.
[..]

Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.
In het begin heb ik altijd geldproblemen, maar meestal zodra ik mijn leger heb en begin aan te vallen. Dan heb ik weer geld over
Fuck the EBU.
pi_47919918
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.
In ieder geval meer dan de NOD. Al stelde het inderdaad nog steeds weinig voor. Vooral de laatste missie vond ik een enorme tegenvaller. Had wel wat meer tegenstand verwacht. En ik gebruikte mijn Mammoths gewoon als AA.
quote:
Hun Tripods zijn een lachertje, als je maar 2 of 3 sonic guard towers (of hoe heten die krengen) neer hebt gezet. Later zet je er een paar mammoths bij, zodat je daar ook snel een zooi hero's in hebt. Die zet je even opzij, natuurlijk, zodat je in je kamp straks wat hero's over hebt als je op strooptocht gaat De vliegtuigjes en de rift, dat zijn de stoere dingen van de aliens.
Die Sonic Towers zijn inderdaad vrij sterk. Maar ik zette hoogstens 1 Sonic Tower neer en dan een paar Mammoths in combinatie met een Rig en dan had je er haast geen omkijken naar.
quote:
De NOD geeft me meer weerstand, met hun bombers en hun stealth tech.
Nu heb ik het idee dat de GDI toch al overpowered is, dus het kan ook aan mij liggen. De NOD missies zijn leuker, ik vind "loopmissies" een stuk grappiger om te doen.
Heb ik relatief weinig last van gehad. Nou speelde ik wel op Normal, dus misschien scheelde dat. Al heb ik Alexandrië wel op Hard gespeeld, maar had nou niet echt het idee dat het veel uitmaakte.
  maandag 2 april 2007 @ 11:59:28 #112
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_47920419
tvp
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
  maandag 2 april 2007 @ 12:51:36 #113
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_47922173
Afgelopen weekend de demo eens geprobeerd, maar ligt het nou aan mij of is dit echt een RTS zoals er dertien in een dozijn gaan ?

Was nou niet echt onder de indruk moet ik zeggen, maar aangezien mijn online gaming maatjes de full version allen hebben aangeschaft, heb ik ‘m toch ook maar besteld, en hopelijk krijg ik dan het goede gevoel nog bij het spelen van de full version.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 2 april 2007 @ 13:00:52 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47922425
ik ben er al helemaal "verslaafd" aan
Fuck the EBU.
pi_47922545
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend de demo eens geprobeerd, maar ligt het nou aan mij of is dit echt een RTS zoals er dertien in een dozijn gaan ?

Was nou niet echt onder de indruk moet ik zeggen, maar aangezien mijn online gaming maatjes de full version allen hebben aangeschaft, heb ik ‘m toch ook maar besteld, en hopelijk krijg ik dan het goede gevoel nog bij het spelen van de full version.
Het is EA, dus helaas 13 in een dozijn. Maar ik speel het voor nostalgische redenen. Kane is lief
pi_47922673
Valt me op dat die Kane een beetje een baby-stem heeft .

Verder is de game tot nu toe wel aardig, doch vind ik het jammer dat de missies zo comleet geregiseerd zijn.
  maandag 2 april 2007 @ 13:13:55 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47922794
Het is 2048 en toch heb je storing bij de beelden als je in contact staan met iemand die ergens anders op de planeet is
Fuck the EBU.
pi_47923087
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is 2048 en toch heb je storing bij de beelden als je in contact staan met iemand die ergens anders op de planeet is
He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048
Ik verbaas me nergens meer over.

Er zijn niet eens Tiberian stormen meer, zijn die er ook maar mee gestopt?
  maandag 2 april 2007 @ 13:25:32 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47923132
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048
Ik verbaas me nergens meer over.

Er zijn niet eens Tiberian stormen meer, zijn die er ook maar mee gestopt?
Waarschijnlijk zijn die er alleen in de Red zones. de Scrin gebruiken toch zo'n Storm?
Fuck the EBU.
pi_47923286
EY zijn aliens een beetje goed? Die tripods leken me juist 1 van de redenen het spel aan te schaffen als ik me pc heb vernieuwd. Ben zeer benieuwd
pi_47923644
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn die er alleen in de Red zones. de Scrin gebruiken toch zo'n Storm?
Eerst waren die toch overal en nergens? En ik mis de plantjes die tiberium zaadjes uitstoten

Nou ja, ik kan het nooit goed hebben als ze verhaallijnen vernaggelen. Dat had ik ook met Lands of the lore 3, met mijn ogen dicht gekocht nadat ik 2 helemaal dood had gespeeld. En hoe erg werd het in deel 3, zelfs daar zat tiberium in
  maandag 2 april 2007 @ 13:43:51 #122
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_47923701
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is niet bepaald super innoverend, maar wel een redelijk solide RTS. Ik denk dat veel mensen zouden klagen als er te veel veranderingen zouden zijn zoals nu met de alien side en destijds met TS.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_47924430
tvp
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  maandag 2 april 2007 @ 14:08:14 #124
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47924474
Ik vind het echt een karakterloos spel... Geef mij Generals maar met de drie miljoen bugs.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  maandag 2 april 2007 @ 14:21:58 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47924920
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerst waren die toch overal en nergens? En ik mis de plantjes die tiberium zaadjes uitstoten

Nou ja, ik kan het nooit goed hebben als ze verhaallijnen vernaggelen. Dat had ik ook met Lands of the lore 3, met mijn ogen dicht gekocht nadat ik 2 helemaal dood had gespeeld. En hoe erg werd het in deel 3, zelfs daar zat tiberium in
Waarschijnlijk zijn er geen voertuigen meer die van slag raken door die stormen en had het geen zin om ze erin te stoppen.
Fuck the EBU.
pi_47925172
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er geen voertuigen meer die van slag raken door die stormen en had het geen zin om ze erin te stoppen.
Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallen ) om maar niet te spreken van de mensen die nu hun naam eer aan doen: de forgotten.

Desalnietemin vermaak ik me prima hoor, maar ik had graag wat continuiteit gezien. Het lijkt nu meer een remake van deel 1.
pi_47925478
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallen ) om maar niet te spreken van de mensen die nu hun naam eer aan doen: de forgotten.

Desalnietemin vermaak ik me prima hoor, maar ik had graag wat continuiteit gezien. Het lijkt nu meer een remake van deel 1.
De Ion Storm kwam volgens mij ook niet echt vaak voor bij TS. Dus het is niet echt iets dat ik mis. Wat ik inderdaad wel mis is de flora en fauna uit TS. Die gaven je echt het gevoel dat de meeste plekken op Aarde nou niet echt gezellig meer waren. Vind het wel jammer dat er geen kaart bij zit waar je de verdeling tussen red/yellow en blue zones kan zien. Want die wereldbol in het begin is nou ook niet echt alles.

Overigens laat het einde van de Scrin wel ruimte open voor een expansion. Dus die kunnen we ook wel rond 2008 verwachten.
pi_47925480
net klaar met rome...

hij bleef op easy alleen maar komen met tripods...

ik had niet veel later meer tripods dan eigen units
pi_47925686
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...

Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.
  maandag 2 april 2007 @ 14:44:48 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47925687
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...

die tripods neem ik ook altijd over met een engineer en dan naar je wagenfabriek gaan om te laten repareren.
Fuck the EBU.
pi_47925734
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.
opzich was hij niet heel lastig enige probleem waar ik mee zat waren die klote war ships...
ow ja en de nod heb ik ook gezellig overgenomen
  maandag 2 april 2007 @ 14:48:38 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47925784
ik vind die devastator ships van Scrin best wel irri.
Fuck the EBU.
pi_47926976
die rome missie is wel erg scripted..
ik maak nu op normal gewoon een complete basis op het afgelegen deel:
heb inmiddels alles gebouwd en alleen die mastermind objective is aan gegaan
me ion cannon is inmiddels al 4 minuten actief
pi_47927051
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:22 schreef mschol het volgende:
die rome missie is wel erg scripted..
ik maak nu op normal gewoon een complete basis op het afgelegen deel:
heb inmiddels alles gebouwd en alleen die mastermind objective is aan gegaan
me ion cannon is inmiddels al 4 minuten actief
Het hele spel is scripted
Zelfs op hard gaat het allemaal niet lastig, doe eens gek, probeer het uit
pi_47927134
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het hele spel is scripted
Zelfs op hard gaat het allemaal niet lastig, doe eens gek, probeer het uit
met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...
en het is niet gebonden aan tijd...
pi_47927212
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:27 schreef mschol het volgende:

[..]

met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...
en het is niet gebonden aan tijd...
Dat bedoel ik ook hoor
pi_47931682
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47931869
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_47932060
Status: Uw bestelling is verzonden

Was het nou wel of niet dat je alleen de Kane Edition kon krijgen als je hem bestelt voor een bepaalde datum ofzo
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_47932509
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 2 april 2007 @ 18:29:30 #141
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47933540
Ingredienten om elk level te halen,

stuk of 7 defensie dingen neerzetten
25 tanks maken

klaar!
pi_47934006
SPOILER
pi_47934090
Ik snap geen reet van dat laatste NOD level... elke keer is het opeens mission failed . Met die berg GDI mafkezen en aliens.
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 18:52:58 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_47934351
patchen gaan snel haha leuk spel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_47937122
Zijn de EA servers down ofzo, ik krijg steeds login failed :s
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  maandag 2 april 2007 @ 20:21:36 #146
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_47938164
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef stFz het volgende:
Zijn de EA servers down ofzo, ik krijg steeds login failed :s
Ik heb hem vanmiddag gekocht en een beetje de GDI campagne zitten spelen, maar ik wou eens online gaan kijken en ik krijg ook verbinding mislukt. Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap. Maar opzich vermaak ik me prima tot nu toe, alleen jammer dat je helemaal niks zelf mag uitzoeken omdat EA denkt dat iedereen debiel is.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_47938924
tvp.
pi_47939136
3potjes online gehad 3 gewonnen

een 1vs1 automatch
en twee 2vs2 automatches.

Eentje was door neat teamwork, maar die van daarnet was nog leuker.

Mijn ally disconnecte vanaf het begin al, dus ik moest 2vs1, dacht dat het hopeloos was maar ik won

Voordeel is: je krijgt je ally zn structures
nadeel is: niet zijn geld.

Dus ik begon met 2 rassen maar maar 1 keer 10000 dollar.

Toen maar bij die ene alleen 2 refineries neergezet tot ze me vonden en voor de rest alleen mn eigen ras gespeeld.
pi_47939647
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
3potjes online gehad 3 gewonnen

een 1vs1 automatch
en twee 2vs2 automatches.

Eentje was door neat teamwork, maar die van daarnet was nog leuker.

Mijn ally disconnecte vanaf het begin al, dus ik moest 2vs1, dacht dat het hopeloos was maar ik won

Voordeel is: je krijgt je ally zn structures
nadeel is: niet zijn geld.

Dus ik begon met 2 rassen maar maar 1 keer 10000 dollar.

Toen maar bij die ene alleen 2 refineries neergezet tot ze me vonden en voor de rest alleen mn eigen ras gespeeld.
2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstanders
pi_47940242
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstanders
Of over mij

Nee idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: