SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Met deze had ik geen moeite. Een ander wel:Die was inderdaad wel vervelend. Voor de rest vond ik de GDI campaign niet echt moeilijk op normal. Ben nu zelfs alweer bij missie 14 van de NOD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 update al je drivers, inclusief windowsquote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef kwib het volgende:
Is patch 1.03 al uit? Dat kutspel blijft maar crashen hier
Ik ga ook meer weer eens op drivers-jacht. Hoeren EA
Nou ja, als zoveel mensen problemen hebben mag je toch wel zeggen dat het slecht getest is. Vind ik. Je betaald er niet voor niets een boel geld voor.quote:Op zondag 1 april 2007 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
niet schelden op een bedrijf omdat jij je pc ruk configureerd
online schijnt vervelend te zijn, ik heb het nog niet kunnen testen doordat ik niet weet hoe ik me router zou moeten instellen (tips? het betreft een speedtouch pro 510i ), en online IP is bij mij me lokale IP adresquote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, als zoveel mensen problemen hebben mag je toch wel zeggen dat het slecht getest is. Vind ik. Je betaald er niet voor niets een boel geld voor.
Bedanktquote:Op zondag 1 april 2007 02:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eh, als je de aanwijzingen volgt dan weet je dat je moet rouleren in het toewijzen van stroom aan je basisverdediging en je MCV staat vast, omdat je die moet gaan redden. Dus een redelijk eenheid formeren in je basis en de MCV ophalen en terug begeleiden naar de basis (zorg dat je MCV niet word geraakt om de bonus objective te halen, dus veel verdediging op de route terug).
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja denk et wel..Heb hetzelfde probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:03.30.07 | Mike Verdu
A WORD FROM MIKE VERDU
Executive Producer Mike Verdu provides an informative update on the launch of Command & Conquer 3 and our immediete post-launch support.
The Third Tiberium War has Begun
Command & Conquer 3 Tiberium Wars has shipped worldwide. The initial reaction to the single player experience has been tremendous – and very gratifying to those of us on the development team. I can’t tell you how proud it makes me to see how much people are enjoying the game… and to hear people say that C&C3 is a true Command & Conquer game, a worthy successor to the first and second games in the Tiberium series. We have worked very hard to make something that captures the essence of C&C, a game that feels fresh but familiar at the same time, a mix of new technology and features with elements of the series that are classic and timeless. We share your passion for C&C, and we’ve tried to make a game that embodies that passion.
While I’m delighted that people are having a blast with the single player campaign and skirmish modes of the game, I’m disappointed that we’ve had some teething problems with the online multiplayer. Most of our customers are able to play on-line, but I know that a number of you are having trouble - and I owe you an apology. Some of you can’t connect to C&C Online and others are having issues once on-line. This is unacceptable, especially for a product that we designed for competitive multiplayer game play. I am sorry that you are encountering problems and I want you to know that the development team is working very hard to understand the issues, fix the bugs that affect the largest numbers of people, and roll out patches as quickly as possible.
We have issued one patch already and we have two more in the works. I believe we have a bead on the issues that affect the most people and I expect that we will solve these problems in a matter of days.
Just to be clear: Not everyone is having problems playing on-line… the majority of people are able to get online, play games, and a have a great time. For those that are having problems, please bear with us. We will fix these issues and make C&C the great online multiplayer game it was designed to be – and we ask for your patience as we work through the issues.
In the mean time, as we work to improve the multiplayer experience for those who are affected, we do celebrate the fun that people are having with the single player campaigns and skirmish – and the tens of thousands of multiplayer games that are being played successfully by those who are able to play on-line.
C&C is back.
Mike Verdu
Executive Producer
Command & Conquer 3
heb je ook nog iets over de game zelf bij te dragen?quote:Op zondag 1 april 2007 14:06 schreef Latz het volgende:
[..]
Ja, denk toch niet dat IK ga betalen zeker.![]()
Ja, hij is vet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heb je ook nog iets over de game zelf bij te dragen?![]()
nice, brutal is tering hardquote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef mschol het volgende:
net een portje skirmish tegen een brutal met 95% handicap
die gast had gvd meer resources dan dat ik had (al bleef ik wel lekker mammoettanks bouwen)
en ik plukte elk beetje tiberium van de map af
screens van iig stats volgen..
hmm ingame plaatjes zijn helemaal zwart, (maar wel met de screenshot functie van cc3 gemaakt)
stats:
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0004.JPG
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0005.JPG
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0006.JPG
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0007.JPG
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0008.JPG
niet met 95% handicap, dan is het eigenlijk super easy..quote:
Same herequote:
Ik ben nu ook bij de eerste Scrin Missie. Die tanks die je daar kan maken zijn inderdaad vrij waardeloos.quote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef Mirel het volgende:
Scrin missies zijn klote, zelfs op easy. Bij de eerste krijg je van die kaktankjes waar je geen zak mee kan. Moest er echt honderden bouwen..
2e missie snap ik helemaal niet
Yup.quote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef VoreG het volgende:
Ik zie in het boekje iets staan over een extra campaign, maar die krijg je pas als je met GDI en NOD de campaign hebt uitgespeeld.
Is er een Scrin campaign?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef Lampje_NL het volgende:
Is een Geforece 6600 GT beter als een GeForce 6200 SE TurboCache ?
Ja serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
ik ken dat gevoel. Alleen heb ik eigenlijk alleen nog maar tijd in het weekend.quote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Same here
Alleen moet nog week stage.. dus kan hooguit 1 uurtje per dag spelen![]()
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.quote:Op zondag 1 april 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
Erg tof spel, zit er weer helemaal in. Moet zo de missie in Cairo doen.
Hoe zit het met de Scrin campaign? Moet ik daarvoor eerst GDI en NOD doen, of is 1 campaign voldoende?
Is de Scrin campaign ook net zo uitgebreid als de andere campaigns, qua lengte, met filmpjes etc?
Ow God, uitgespeeld?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
Scrin hebben vier missies.quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx komen ze later nog op te staan...quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef patist het volgende:
heeft iemand een externe mirror van 1.03 ofzo? ik kom die download server niet op....
is rome de laatste missie dan?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |