lastigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Baret het volgende:
Gaat dit lukken op een:
-amd athlon 2600+
-512 mb ram
-geforce fx 5200
Alles op laag, dan moet het volgens mij wel lukken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Baret het volgende:
Gaat dit lukken op een:
-amd athlon 2600+
-512 mb ram
-geforce fx 5200
Ben bang van niet, of alle details laag.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Baret het volgende:
Gaat dit lukken op een:
-amd athlon 2600+
-512 mb ram
-geforce fx 5200
nou, ik mis het echte C&C gevoel wel hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef X-fi het volgende:
Whaaaaa. C&C gevoel is weer helemaal terug met deze game!!
Act of War was en is helemaal barslecht. Is dit echt niet mee te vergelijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou, ik mis het echte C&C gevoel wel hoor.![]()
Ik kom er maar niet echt in, en vind het teveel lijken op act of war.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
vraagje:
de missie cologne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet ze allemaal spelenquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Jump het volgende:
Als je in zo'n missie kan kiezen tussen twee plaatsen, maakt het uit voor verder spelverloopp? Of moet je ze ook allemaal spelen, ongeacht de volgorde.
quote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef X-fi het volgende:
Oef. GDI-missie in Sarajevo is kut. Ze vernielen telkens mijn basis omdat ik maar net genoeg stroom heb. en dan komt er een MCV en kan niet verder omdat de weg kaput is. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: verlate spoilers toegevoegd
[ Bericht 10% gewijzigd door MaxMark op 01-04-2007 12:39:27 ]
ik vond em juist redelijk simpel, je moet alleen eff door hebben waar de vijanden enzo vandaan komenquote:Op zondag 1 april 2007 03:40 schreef DJJoris het volgende:
Naar mijn mening is dat de moeilijkste missie, heb er ontzettend veel moeite mee gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef Defiant het volgende:
[..]dan ga ik dat eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gisteren ook 2 keer verlorenquote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef X-fi het volgende:
Oef. GDI-missie in Sarajevo is kut. Ze vernielen telkens mijn basis omdat ik maar net genoeg stroom heb. en dan komt er een MCV en kan niet verder omdat de weg kaput is. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Met deze had ik geen moeite. Een ander wel:Die was inderdaad wel vervelend. Voor de rest vond ik de GDI campaign niet echt moeilijk op normal. Ben nu zelfs alweer bij missie 14 van de NOD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 update al je drivers, inclusief windowsquote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef kwib het volgende:
Is patch 1.03 al uit? Dat kutspel blijft maar crashen hier
Ik ga ook meer weer eens op drivers-jacht. Hoeren EA
Nou ja, als zoveel mensen problemen hebben mag je toch wel zeggen dat het slecht getest is. Vind ik. Je betaald er niet voor niets een boel geld voor.quote:Op zondag 1 april 2007 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
niet schelden op een bedrijf omdat jij je pc ruk configureerd
online schijnt vervelend te zijn, ik heb het nog niet kunnen testen doordat ik niet weet hoe ik me router zou moeten instellen (tips? het betreft een speedtouch pro 510i ), en online IP is bij mij me lokale IP adresquote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, als zoveel mensen problemen hebben mag je toch wel zeggen dat het slecht getest is. Vind ik. Je betaald er niet voor niets een boel geld voor.
Bedanktquote:Op zondag 1 april 2007 02:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eh, als je de aanwijzingen volgt dan weet je dat je moet rouleren in het toewijzen van stroom aan je basisverdediging en je MCV staat vast, omdat je die moet gaan redden. Dus een redelijk eenheid formeren in je basis en de MCV ophalen en terug begeleiden naar de basis (zorg dat je MCV niet word geraakt om de bonus objective te halen, dus veel verdediging op de route terug).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |