abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 21:14:04 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_47940612
Vastloper.
For great justice!
  Redactie Games maandag 2 april 2007 @ 21:14:53 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47940654
EA, wat een slechte Patchterroristen zijn het ook
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 2 april 2007 @ 21:17:17 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_47940780
Verdomme net aan het eind van een missie, natuurlijk hele missie niet gesaved, mag ik hem weer over spelen.
For great justice!
  Redactie Games maandag 2 april 2007 @ 21:19:35 #154
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47940901
Maar goed, bedankt Q. dan weet ik ook weer dat een vastloper niet aan m'n PC ligt als ik over 2 weken het spel ga installeren...
pi_47941372
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef DooD het volgende:

[..]
Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap.
Je kan via het autostart menu de taal veranderen, mits je ook een andere taal hebt geïnstalleerd. Dus als je alleen Nederlands hebt geïnstalleerd kan je ook alleen die taal kiezen.
pi_47941453
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Vastloper.
Hier is ie nog 0 keer vastgelopen, ook de demo nog nooit.
  maandag 2 april 2007 @ 21:29:10 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_47941498
De zin om te spelen is voor vanavond weer op, eens kijken of ik er morgen nog zin in heb.
For great justice!
  maandag 2 april 2007 @ 21:33:10 #158
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47941715
Die warships zijn echt zo gaar, dat is de enige reden dat ik de laatste levels gdi niet op hard heb kunnen uitspelen
pi_47941944
Wie zei dat de Scrin 4 missies had?

http://nlea.hp.electronicarts.se/pages/5179/
pi_47942137
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef VoreG het volgende:

Zijn er toch echt maar 4. Na de vierde missie kreeg ik het laatste filmpje al.
  maandag 2 april 2007 @ 21:43:02 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_47942246
quote:
Ik.
For great justice!
  maandag 2 april 2007 @ 21:46:38 #162
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47942443
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik kom nu niet verder met die drie trucks die veilig moeten aankomen!! Die vliegtuigen van de Skrins, what te fuck?
Niemand?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47944231
Heerlijk dom is die AI weer.
Venoms schieten eerst op defense structuren, die geen stroom hebben, terwijl ze beschoten worden door rocket ventjes. Ik houd van pauperende AI. Kortom, het is weer ouderwets babysitten, alsof de tijd qua AI stil heeft gestaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47944272
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef X-fi het volgende:

[..]

Niemand?
Gewoon meelopen? Ik had daar geen problemen whatsoever. Op hard, natuurlijk....
pi_47944439
quote:

EA NL heeft vaker dingen mis, zoals bijvoorbeeld RA2 screens bij een verhaaltje over Tiberian Sun

Prutser zijn het ook Doek EA NL gewoon op ofzo, we hoeven toch geen gelokaliseer (ondertitels).
pi_47944857
scrin vs gdi
Hey mensen hier een replay van mij tegen een goede koreaanse top 200 speler. Mastermind rox
Iemand anders nog replays van online battles? outcast within mss?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47946137
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk dom is die AI weer.
Venoms schieten eerst op defense structuren, die geen stroom hebben, terwijl ze beschoten worden door rocket ventjes. Ik houd van pauperende AI. Kortom, het is weer ouderwets babysitten, alsof de tijd qua AI stil heeft gestaan.
dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel anders
pi_47946294
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
pi_47946551
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47946700
kan je trouwens als je gdi hebt uitgespeeld en dan met de nod begint later nog eens terug een al afgemaakte missie opnieuw voltooien bij de gdi?
pi_47946810
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je gdi hebt uitgespeeld en dan met de nod begint later nog eens terug een al afgemaakte missie opnieuw voltooien bij de gdi?
Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?

Lijkt me dat dit net zo kan als dat je bijvoorbeeld in de GDI campaign tussen Acts kan wisselen (linksbovenaan) om oudere missies te spelen.

Maar ik weet het niet want ben nog niet aan Nod begonnen.
pi_47946860
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Het lijkt me van wel, hoe kom je anders aan alle medailles?

Lijkt me dat dit net zo kan als dat je bijvoorbeeld in de GDI campaign tussen Acts kan wisselen (linksbovenaan) om oudere missies te spelen.
ik vraag me dus ook af of de nod gewoon erbij komt te staan op 1 map, zou wel handig zijn..
pi_47951683
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moet je voor de gein eens brutal in een skirmish gaan spelen, piep je wel anders
Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zucht
pi_47951746
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik speelde de nod, dat doet dus niets af aan het feit dat de AI totaal bagger is. "Hé, ik word beschoten door rockets, zal ik ondertussen een uitgeschakelde AA kapot maken ipv mezelf eerst te ontdoen van het echte gevaar". Zucht
de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?
pi_47951974
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:40 schreef mschol het volgende:

[..]

de ai is gelijk totaal bagger omdat dat je dat ene puntje hebt gevonden?
Uhm, ik weet niet hoe jij speelt, maar dat is echt niet het enige puntje hoor
Het valt me gewoon op dat als er een mix is van vijanden, de AI niet bedenkt dat bv rifleman beter de infantery kan gaan beschieten ipv een tank die ze toch niet kapot gaan krijgen. De stances zijn ook niet altijd even betrouwbaar, gewoon schieten als ik zeg "hold".
Harvesters die, als tiberium op is, gewoon door een vijandelijk kamp rijden om daarachter te gaan harvesten. Nee, lekker zeg
Als je 10 bombers stuurt naar een doel die er eigenlijk na 4 al kapot is, dan blijven er 6 bombers dom rondcirkelen, en natuurlijk worden ze beschoten, gewoon doorcirkelen, stug volhouden!
Alsof ze een eigen willetje hebben, ik ben de commander verdomme

En gisteren nog wat vaags, ik had 2 refeneries overgenomen, haal een objective, en opeens veranderd 1 van de harvesters terug naar GDI kleur WTF?

Ik vermoed dat er nog wat gameplay patches aan zitten te komen, want ik heb echt een idee dat ik een beta aan het spelen ben. Grafisch geweld is 1, maar een beetje fatsoenlijke AI mag toch ook wel.
pi_47952496
het feit dat units niet aanvallen is op zich raar maar ik zou als ik jou was eens de stance veranderen..
ik heb zelf persoonlijk nog geen problemen gehad met de stances
het "probleem" van die bomber wel, al vind ik dat geen groot en/of vervelend probleem...
die harvester die terug veranderd is wel erg typisch, ben ik nog niet tegen gekomen...

wat je nou bedoeld met die rifleman:
als je bedoelt dat de computer niet jou infanterie aanvalt.. tja das vervelend, en gebeurd soms ook bij mij, maar ik heb werkelijk nog geen enkel spel gezien die dat wel goed doet
en die harvesters zijn altijd al dom geweest, al zijn ze imho wel ietsjes slimmer geworden (niet veel hoor)
pi_47952567
Vet spel hoor
pi_47952591
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef mschol het volgende:
het feit dat units niet aanvallen is op zich raar maar ik zou als ik jou was eens de stance veranderen..
ik heb zelf persoonlijk nog geen problemen gehad met de stances
het "probleem" van die bomber wel, al vind ik dat geen groot en/of vervelend probleem...
die harvester die terug veranderd is wel erg typisch, ben ik nog niet tegen gekomen...

wat je nou bedoeld met die rifleman:
als je bedoelt dat de computer niet jou infanterie aanvalt.. tja das vervelend, en gebeurd soms ook bij mij, maar ik heb werkelijk nog geen enkel spel gezien die dat wel goed doet
en die harvesters zijn altijd al dom geweest, al zijn ze imho wel ietsjes slimmer geworden (niet veel hoor)
het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vinden

Ik bedoel dat mijn mennekes de computer niet goed aanvallen, tegenwoordig met zoveel rekenkracht mag je verwachten dat een cpu toch wel wat kan berekenen. Ik vind de harvesters juist dommer geworden, vroeger bleven ze mooi staan, in ieder geval tot er nieuw tiberium ontsproot. Nu rijden ze dwars over het oorlogsveld richting de dood.

Ach ja, ik moet zelf maar eens gaan proggen, al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik klaar ben, quantumcomputers allang klaar zijn
pi_47952651
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

het kan ook een glitch zijn geweest met de stances, meestal doen ze wel wat ik wil namelijk. Maar het werkt niet 100%. Ik vind een bomber duur zat om het wel een probleem te vinden

Ik bedoel dat mijn mennekes de computer niet goed aanvallen, tegenwoordig met zoveel rekenkracht mag je verwachten dat een cpu toch wel wat kan berekenen. Ik vind de harvesters juist dommer geworden, vroeger bleven ze mooi staan, in ieder geval tot er nieuw tiberium ontsproot. Nu rijden ze dwars over het oorlogsveld richting de dood.

Ach ja, ik moet zelf maar eens gaan proggen, al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik klaar ben, quantumcomputers allang klaar zijn
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.
nu zie ik ze af en toe blijven staan zowaar...

maar ik vind et een tof spel, ondanks idd imho kleine minpuntjes (soms weigert een mammoet tank zich terug te trekken, of dat gaat gewoon niet snel genoeg naar mijn mening )
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:36:23 #180
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47953282
Ik heb de demo gespeeld en het kan mij niet echt boeien. Dit wordt het eerste deel uit de serie die ik niet koop.
Wat mij betreft had het in de RA2 stijl moeten blijven. Gewoon heel het veld opdelen in vakjes. 1 unit is 1 vakje, 5 infantrie in een vakje. En gebouwen bestaan uit 1 of meerdere vakjes. Een functie als de map draaien hoeft er ook niet in. Nel als het in en uit zoomen.
dat zou het al een stuk simpeler maken.

Units upgraden maakt het ook rommeliger vind ik. Al zou dat nog wel kunnen.
En de maps moeten veel meer beperkingen hebben en dus minder open zijn.

Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.
en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.

En de linker en rechter muisknop functies zijn ook omgedraait in dit deel. Irritant.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:37:20 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47953303
ik vind het wel beter dat je de gebouwen kunt draaien, dat mis ik toch bij RA2
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:51:38 #182
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47953656
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel beter dat je de gebouwen kunt draaien, dat mis ik toch bij RA2
Dat misschien wel ja, maar als dat met stappen van 90 graden kan vind ik het wel genoeg.
Nou speeld het ook mee dat ik graag overzicht wil hebben. En als alles door elkaar staat dan heb ik dat minder.
pi_47954113
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en het kan mij niet echt boeien. Dit wordt het eerste deel uit de serie die ik niet koop.
Wat mij betreft had het in de RA2 stijl moeten blijven. Gewoon heel het veld opdelen in vakjes. 1 unit is 1 vakje, 5 infantrie in een vakje. En gebouwen bestaan uit 1 of meerdere vakjes. Een functie als de map draaien hoeft er ook niet in. Nel als het in en uit zoomen.
dat zou het al een stuk simpeler maken.

Units upgraden maakt het ook rommeliger vind ik. Al zou dat nog wel kunnen.
En de maps moeten veel meer beperkingen hebben en dus minder open zijn.

Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.
en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.

En de linker en rechter muisknop functies zijn ook omgedraait in dit deel. Irritant.
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?

en de muis setup schijnt een patch voor te komen zodat je kan wisselen..
pi_47954540
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Als je 10 bombers stuurt naar een doel die er eigenlijk na 4 al kapot is, dan blijven er 6 bombers dom rondcirkelen, en natuurlijk worden ze beschoten, gewoon doorcirkelen, stug volhouden!
Alsof ze een eigen willetje hebben, ik ben de commander verdomme
Dat is echt gruwelijk irritant. Zo had ik ook iets bij de proloog van de GDI. Terwijl de orca's op de War Factory aan het schieten zijn, zeg ik dat ze terug moeten keren naar het vliegveld omdat er een aantal samsites worden neergezet door de NOD. Zijn er twee die doodleuk, na te zijn volgeladen met ammo, weer terug gaan naar de War Factory om vervolgens neergeschoten te worden.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:29:05 #185
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47954639
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef mschol het volgende:

[..]

generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?

en de muis setup schijnt een patch voor te komen zodat je kan wisselen..
Generals heb ik wel. en daar vond ik het ook al niet fijn. Daarbij speel ik nou ook meer op mijn 360 (die er toen nog niet was) Het kan me nou niet echt meer boeien. Het is ook te veel rushen terwijl ik het juist leuk vind om eerst een goede verdediging te bouwen. Het aanvallen er na vind ik meestal al niks meer aan.
Ik heb het ook te weinig MP gespeeld en te veel skirmisch.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:36:39 #186
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_47954829
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.
nu zie ik ze af en toe blijven staan zowaar...
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op is Fijn dat ze mij ook even op de hoogte stellen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_47954930
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Brupje het volgende:

[..]

Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op is Fijn dat ze mij ook even op de hoogte stellen.
Dat doen ze ook..

'unit under attack'
10 seconden
' harvester lost'

Het is vervelend maar echt heel veel last heb ik er niet van. Tegen de tijd dat mijn veldjes op zijn (ik expand altijd meteen) heb ik al bijna gewonnen, of heb ik al nog een veldje overgenomen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:53:53 #188
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_47955243
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Dat doen ze ook..

'unit under attack'
10 seconden
' harvester lost'

Het is vervelend maar echt heel veel last heb ik er niet van. Tegen de tijd dat mijn veldjes op zijn (ik expand altijd meteen) heb ik al bijna gewonnen, of heb ik al nog een veldje overgenomen.
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :p
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
pi_47955356
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:53 schreef Brupje het volgende:

[..]

In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :p
Misschien de hold fire stance?
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:07:50 #190
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_47955655
lekker logisch :S
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:19:59 #191
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47956132
Ze moeten het zo maken dat je tech centre een veilige route voro je harvester berekent. Als er tussen de basis en de tibirium vijanden zijn moet ie om rijden. Als dat niet mogelijk is pauze nemen. Is de arbo ook weer blij.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:21:01 #192
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_47958412
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
scrin vs gdi
Hey mensen hier een replay van mij tegen een goede koreaanse top 200 speler. Mastermind rox
Iemand anders nog replays van online battles? outcast within mss?

ze blijven maar achter je mastermind schieten

Kan trouwens na 2 dagen nog steeds niet online inloggen
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:16:07 #193
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_47960330
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
Ze moeten het zo maken dat je tech centre een veilige route voro je harvester berekent. Als er tussen de basis en de tibirium vijanden zijn moet ie om rijden. Als dat niet mogelijk is pauze nemen. Is de arbo ook weer blij.
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:21:56 #194
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47960541
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.
Sommie dingen wel, maar met sommige dingen mag de CPU je best wel helpen.
Het is gewoon een oorlog spel en de nadruk ligt dus op de oorlog. Toch lastig als je de oorlog verliest omdat bepaalde units dingen gaan doen die gewoon onlogisch dom zijn.

Zelfde met die bombers. Als je er 10 op een gebouw afstuurt dan zou je toch verwachten dat ze terug gaan als ze geen kogels meer hebben of als het doel kapot is. Hebben ze nog kogels over en wil je dat ze nog een doel aanvallen moet je dat zelf doen ja.
pi_47962028
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd...
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?
pi_47962458
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef Helo het volgende:

[..]

ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?
Andersom...maar ik wil hem wel zien.

Ik probeerde net nog een keer de missie te spelen maar weer hetzelfde..
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:15:56 #197
152800 apensnot
Wijs en goor
pi_47962536
Ik word er wel gek van dat online het niet tot nauwlijks doet.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:16:15 #198
152800 apensnot
Wijs en goor
pi_47962548
foutje dubbelpost
  Redactie Games dinsdag 3 april 2007 @ 14:21:47 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47962776
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef apensnot het volgende:
Ik word er wel gek van dat online het niet tot nauwlijks doet.
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:32:35 #200
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_47963250
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...
vind het reuze meevallen. Alleen in de lobby af en toe connectie probleem. Maar die schijnt opgelost te zijn ;p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')