EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zelf de minder legale versie (stout ik weet het). Maar ik heb toch zin in een potje online spelen, en heb gelezen dat dit via hamachi kan.
Dus als iemand zin heeft![]()
Ik ben ook niet goed, heb nog maar 2 skirmishes gedaan. Maar ik vind online altijd veel leukerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nog niet zo goed om nu al on line te spelen. En waarschijnlijk trekt mijn Pc dat ook weer niet
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Voor zo' n reden als pberends geeft zou ik me wel schamen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef ChrisFO het volgende:
Nou je hoeft je niet echt te schamen als je niet meteen een spel koopt van EA. Voordat je goed de kans gekregen heb om het te spelen.
Dat heb ik vaak genoeg gedaan terwijl het gewoon een klote spel was![]()
vreemd, ik kan wel gewoon 'normaal' saven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
Had ik ook maar dan met Generals ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
door mensen als jou worden er geen vervolg spellen uitgebracht als een spel wel potentieel heeft maar geen kopers (zie Beyond good and evil : errg goed spel, ook de bladen waren positief. echter verkocht het voor geen meter, en is het wel door enorm veel mensen gespeeld, resultaat: opvolger kan je vergeten)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Das een ander verhaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef RaptoR-X het volgende:
downloaden doe ik ook. en als ik het spel vet vind dan koop ik hem. met C&C3 heb ik precies hetzelfde gedaan. ook omdat de game eerder uit was dan in nederland maar dat ter zijde
serieus? processor en zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de eerste 2 GDI missies gedaan, en 't bevalt me toch eigenlijk wel.
Het mooiste vind ik nog wel dat ik onder de minimum specs zit qua processor, maar alles gewoon vlekkeloos loopt tijdens het spelen. (met 3 of 4 opties op medium en de rest low natuurlijk)
Sorry, te druk bezig met 't spelen van C&C 3... Ik zal effe het topic doorspitten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef Lampje_NL het volgende:
Je bent heel erg noob
Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier problemen mee heeft.
---
P4 1.8ghzquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
serieus? processor en zo?
keb 512ddram, 2500+ barton en gfx5200
ik ben nodig toe aan update maar blijf rekken
Ik vind die NOD kut spelen, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van NODVroeger werden gamers beloond met een leuk filmpje na het uitspelen van een campaign,
lees het boekje eens, daar staan tips m.b.t. poorten die geopend kunnen/moeten wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb wat problemen met het online spelen. Soms lukt het niet om met bepaalde spelers te "connecten" ofzo en lukt het niet om samen een game te joinen. Heel irritant allemaal en ik weet niet precies waaraan het zou kunnen liggen, aangezien ik met andere games online geen problemen heb.
Ik heb wel een router, misschien ligt het daaraan? Ik ben een beetje n00b op dat gebied...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef SVZWnr1 het volgende:
kan iemand mij helpen met de missie in cologneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en kan ik als ik de nod ga spelen ook nog een missie van de gdi tussendoor selecteren (zonder helemaal opnieuw te beginnen)?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
hehehe , rofl
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0009.JPG
een wanhopende nod in de laatste enerlaatste missie van de gdi
Niet alleen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef mschol het volgende:
is online alleen maar rushen?
dat zuigt echt hard..
Ja, het is RTS, wat wil jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef pberends het volgende:
Online lijkt me echt niet leuk... alleen maar gestress.
Maar de vrouwen gaan niet uit de klerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef pberends het volgende:
Ik word trouwens bereziek van dat geslijm de hele tijd van die personages in de filmpjes.
"Oh, you're so fucking great commander"
"Well done, you're better then we thought you were"
"Superb job commander"
"OMG JE BENT GEIL COMMANDER"
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik vind die mammoths maar kut
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.
Ik vind die fanatics eigenlijk wel erg leuk.Een stuk of 40 achter de hand en gaan met die banaan: mvc, warfactory en kranen het eerst. Ze zijn extreem goed in het lamleggen van bases.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgunquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,fanatics
Oja oja, nou nou nou dan stuur ik dat en dat...en zus erachternaquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef Frag_adder het volgende:
Wat heeft de Nod campaign een belachelijk slecht einde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music. When it hits you feel no pain.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En het einde van de Scrin helpt daar helemaal bij. Wat me ook opviel is dat het verhaal nu meer één geheel is. Wat ook meer ruimte over laat voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef Mad-Matt het volgende:
mammoth is kut, die zijn zo verrot door die lopende tank monstertjes.
das best een aardig plan, is ff proberen vanavondquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakken
klopt, doe ik ook, echter heb ik altijd apc's + een combinatie van zonetroopers, rifleinfanterie en rocketeers klaar staan..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
Niet zo heel veel meer. Ik vond de campagne van GDI iig te kort. Of te makkelijk, ik ben er nog niet over uit. En dat op hard... In multplayer zal ik wel gep0wned worden, daar ben ik wel zeker van.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
das best een aardig plan, is ff proberen vanavond
Hoeveel levels zitten er in Act 5? (daar ben ik namelijk net)
tja, ligt er een beetje aan wat je daar onder verstaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
kunnen jullie wel eigenlijk ubermicro?
Ik juist wat meer, vooral dat achterwaarts terugtrekken etc. Ik vind dit spel dan ook niet zol gericht op micro eigenlijk. Het woord arcade is al vaker gevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ligt er een beetje aan wat je daar onder verstaat.
micromanagment kan ik prima.
alleen toetscombinaties zijn altijd ruk
dus die gebruik ik niet (tot zeer sporadisch..)
Say whát?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Act of War was en is helemaal barslecht. Is dit echt niet mee te vergelijken
dat vind ik dan weer een uit daging (harvesters zo lang mogelijk te laten leven ondanks dat ze door vijandelijk vuur komenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik juist wat meer, vooral dat achterwaarts terugtrekken etc. Ik vind dit spel dan ook niet zol gericht op micro eigenlijk. Het woord arcade is al vaker gevallen
En gisteren in de stiletto missie werd mijn harvester constant beschoten, dus die heb ik 3 veterancy crates cadeau gedaan. Scheelt me juist dat micrromanagement van het repareren
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:34 schreef Repeat het volgende:
jammer dat het allemaal zo nep is, met die ruimte shit enz. Ik heb liever gewoon soldaten en tanks. Gemiste kans imo.
Wil je realisme dan moet je ver uit de buurt van elke C&C titel blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
wil je realisme, moet je het leger inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
generals oke, maar de RA serie is ook nogal whacky.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Say whát?![]()
Nou ja, dat is ook een kwestie van smaak. Ik vond Act of War baanbrekend en zéér verslavend. Vind 't ook jammer dat Westwood de AoW-manier van infanterie-in-gebouwen niet heeft overgenomen.
Vistaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef Wutangtony het volgende:
Doet dit spel het ook met Vista?
Dat laatste zal ik maar effe negeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar dan?
En laat iedereen is ophouden met Westwood, er is geen Westwood.
Ja, maar je bouwt toch zeker binnen de vijf minuten 30 Scorpion tanks hoop ik? Dat, of 20 tanks met 10 Raiders voor tegen ventjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef mschol het volgende:
oke definitief vast gesteld dat NOD een KUTTE zwakke klote side is in het spel...
tegen een normal gdi begin ik niks met nod in een skirmish..
en als ik alles zo bekijk doet de CPU meer damage dan dat ik ooit kan doen met NOD
Werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Wutangtony het volgende:
Speelt iemand hem nu op Vista ofniet???
Hmm ben het 100% met je eens. deze manier is wel te cheap. Alhoewel het wel geloofwaardig is met betrekking tot de buzzers en flames, maar niet zo snel en zwak als nu.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik maar effe negeren.
In AoW kon je niet met één handgranaatje iedereen uit het gebouw schieten. Snipers konden ventjes één voor één wegknallen uit gebouwtjes, en dan alleen als die sniper een goeie LoS had ten opzichte van dat ventje. Voorts konden alle ventjes in het gebouw vrij bewegen naar alle ramen. (Als er rechts vijanden aankwamen, renden ze naar de rechterramen enz). En ten slotte; ventjes konden 't gebouw ook OP.
De beste manier om een gebouw te veroveren echter, was er je eigen ventjes insturen (in het geval van AoW, altijd SpecOps) of het ding in puin schieten. Had ook veel toegevoegd aan dit spel, denk ik.
JA! als ie gaat krabben!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?
En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |