Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:34 schreef Repeat het volgende:
jammer dat het allemaal zo nep is, met die ruimte shit enz. Ik heb liever gewoon soldaten en tanks. Gemiste kans imo.
Wil je realisme dan moet je ver uit de buurt van elke C&C titel blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
wil je realisme, moet je het leger inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze serie heeft altijd die ruimte shit gehad. Wil je 'realisme' moet je Generals of RA spelen.
generals oke, maar de RA serie is ook nogal whacky.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Say whát?![]()
Nou ja, dat is ook een kwestie van smaak. Ik vond Act of War baanbrekend en zéér verslavend. Vind 't ook jammer dat Westwood de AoW-manier van infanterie-in-gebouwen niet heeft overgenomen.
Vistaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef Wutangtony het volgende:
Doet dit spel het ook met Vista?
Dat laatste zal ik maar effe negeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar dan?
En laat iedereen is ophouden met Westwood, er is geen Westwood.
Ja, maar je bouwt toch zeker binnen de vijf minuten 30 Scorpion tanks hoop ik? Dat, of 20 tanks met 10 Raiders voor tegen ventjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef mschol het volgende:
oke definitief vast gesteld dat NOD een KUTTE zwakke klote side is in het spel...
tegen een normal gdi begin ik niks met nod in een skirmish..
en als ik alles zo bekijk doet de CPU meer damage dan dat ik ooit kan doen met NOD
Werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Wutangtony het volgende:
Speelt iemand hem nu op Vista ofniet???
Hmm ben het 100% met je eens. deze manier is wel te cheap. Alhoewel het wel geloofwaardig is met betrekking tot de buzzers en flames, maar niet zo snel en zwak als nu.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik maar effe negeren.
In AoW kon je niet met één handgranaatje iedereen uit het gebouw schieten. Snipers konden ventjes één voor één wegknallen uit gebouwtjes, en dan alleen als die sniper een goeie LoS had ten opzichte van dat ventje. Voorts konden alle ventjes in het gebouw vrij bewegen naar alle ramen. (Als er rechts vijanden aankwamen, renden ze naar de rechterramen enz). En ten slotte; ventjes konden 't gebouw ook OP.
De beste manier om een gebouw te veroveren echter, was er je eigen ventjes insturen (in het geval van AoW, altijd SpecOps) of het ding in puin schieten. Had ook veel toegevoegd aan dit spel, denk ik.
JA! als ie gaat krabben!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?
En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |