abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:51:05 #201
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_47966585
Wat heeft de Nod campaign een belachelijk slecht einde...

Campaign zelf viel ook mee enige missie die ik echt opnieuw moest doen was de 1na laatste nod omadt ik iets te actief een cyard kapot schoot die ik dus echt moest capturen...

De gemiddelde missie duurde voglensmij iets van 15 - 20 minuten, het was gewoon beginnen met crane, geld halen mammoths of tanks pompen, laser upgrade en aanvallen maar...

Ik heb overigens echt 3 kwart van de secondary objectives niet gehaald, maakt dat nog iets uit?

Oh weet iemand trouwens ergens een site waar ik het verschil kan zien tussen de normale en de kane editie tanks?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_47967810
Ik heb zelf de minder legale versie (stout ik weet het ). Maar ik heb toch zin in een potje online spelen, en heb gelezen dat dit via hamachi kan.

Dus als iemand zin heeft
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:34:45 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47968565
ik ben nog niet zo goed om nu al on line te spelen. En waarschijnlijk trekt mijn Pc dat ook weer niet
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_47968568
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zelf de minder legale versie (stout ik weet het ). Maar ik heb toch zin in een potje online spelen, en heb gelezen dat dit via hamachi kan.

Dus als iemand zin heeft
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor .
pi_47969082
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nog niet zo goed om nu al on line te spelen. En waarschijnlijk trekt mijn Pc dat ook weer niet
Ik ben ook niet goed, heb nog maar 2 skirmishes gedaan. Maar ik vind online altijd veel leuker

pberends: klopt ja maar ik dek me in tegen moraalridders
pi_47969287
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:

[..]

EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor .
Wat is dat nou weer voor onzin?
Omdat jij rijk bent mag ik jou overvallen?

overigens net voor het eerst verloren online, iemand mastermindde mn Drone platform en verkocht, ik kon het nog even volhouden maar ik had te veel geld en te weinig productiemogelijkheden om dit geld te benutten.

Eerlijke mensen heten dus tegenwoordig al moraalridders?
pi_47970085
Nou je hoeft je niet echt te schamen als je niet meteen een spel koopt van EA. Voordat je goed de kans gekregen heb om het te spelen.

Dat heb ik vaak genoeg gedaan terwijl het gewoon een klote spel was
pi_47970359
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef ChrisFO het volgende:
Nou je hoeft je niet echt te schamen als je niet meteen een spel koopt van EA. Voordat je goed de kans gekregen heb om het te spelen.

Dat heb ik vaak genoeg gedaan terwijl het gewoon een klote spel was
Voor zo' n reden als pberends geeft zou ik me wel schamen.
pi_47970424
[img]Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.[/img]

lol met 2 monitors op diverse plekken tegelijk kunnen kijken? lijkt me zeer vet
pi_47970837
G*dverdomme... TNT was langs geweest met C&C3 -.- was net niemand thuis.. komen morgen weer bezorgen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:32:07 #211
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47970898
Dat zou wel gaaf zijn, maar nou is het zo dat ik op 1 scherm kan spelen en op het andere scherm zie ik nog gewoon mijn windows achtergrond. Alleen waar die schermen zeg mar tegen elkaar zitten kun je niet scrollen door je muis tegen de rand te houden, je muis gaat dan gewoon naar windows, en als je dan perongelijk klikt is gelijk je spel gemnimaliseert.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_47971450
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnen zomfg..
pi_47971523
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnen zomfg..
vreemd, ik kan wel gewoon 'normaal' saven.
pi_47971651
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Had ik ook maar dan met Generals ?
pi_47971915
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:

[..]

door mensen als jou worden er geen vervolg spellen uitgebracht als een spel wel potentieel heeft maar geen kopers (zie Beyond good and evil : errg goed spel, ook de bladen waren positief. echter verkocht het voor geen meter, en is het wel door enorm veel mensen gespeeld, resultaat: opvolger kan je vergeten)
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:15:52 #216
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_47972618
downloaden doe ik ook. en als ik het spel vet vind dan koop ik hem. met C&C3 heb ik precies hetzelfde gedaan. ook omdat de game eerder uit was dan in nederland maar dat ter zijde
Peace through power!!
pi_47973064
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef RaptoR-X het volgende:
downloaden doe ik ook. en als ik het spel vet vind dan koop ik hem. met C&C3 heb ik precies hetzelfde gedaan. ook omdat de game eerder uit was dan in nederland maar dat ter zijde
Das een ander verhaal
maar downloaden omdat 'EA toch al zo rijk is' is verkeerd natuurlijk.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:36:44 #218
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47973371
Bij dit spel had je ook gewoon de demo kunnen downloaden. Dan had je ook kunnen kijken of het een vet spel is.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:42:23 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_47975914
Heb de eerste 2 GDI missies gedaan, en 't bevalt me toch eigenlijk wel.

Het mooiste vind ik nog wel dat ik onder de minimum specs zit qua processor, maar alles gewoon vlekkeloos loopt tijdens het spelen. (met 3 of 4 opties op medium en de rest low natuurlijk )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_47976036
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de eerste 2 GDI missies gedaan, en 't bevalt me toch eigenlijk wel.

Het mooiste vind ik nog wel dat ik onder de minimum specs zit qua processor, maar alles gewoon vlekkeloos loopt tijdens het spelen. (met 3 of 4 opties op medium en de rest low natuurlijk )
serieus? processor en zo?

keb 512ddram, 2500+ barton en gfx5200
ik ben nodig toe aan update maar blijf rekken
pi_47976416
Ik heb wat problemen met het online spelen. Soms lukt het niet om met bepaalde spelers te "connecten" ofzo en lukt het niet om samen een game te joinen. Heel irritant allemaal en ik weet niet precies waaraan het zou kunnen liggen, aangezien ik met andere games online geen problemen heb.

Ik heb wel een router, misschien ligt het daaraan? Ik ben een beetje n00b op dat gebied...
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_47976649
Je bent heel erg noob

Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier problemen mee heeft.

---

Morgen heb ik zeker C&C 3
pi_47976694
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef Lampje_NL het volgende:
Je bent heel erg noob

Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier problemen mee heeft.

---
Sorry, te druk bezig met 't spelen van C&C 3... Ik zal effe het topic doorspitten.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:04:06 #224
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_47976803
Eindfilmpje van NOD Vroeger werden gamers beloond met een leuk filmpje na het uitspelen van een campaign,
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:16:23 #225
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_47977348
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef koffiegast het volgende:

[..]

serieus? processor en zo?

keb 512ddram, 2500+ barton en gfx5200
ik ben nodig toe aan update maar blijf rekken
P4 1.8ghz
512mb RAM
Radeon X700

Mijn update komt hopelijk eind volgende maand.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')