Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar had hij in Enschede anders weinig moeite mee.
Ben je nou echt zo naief om te denken dat de overige 10 spelers daar een boodschap aan hebben? Die willen gewoon zo hoog mogelijk eindigenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoor.
Als de competitie is afgelopen.quote:
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naief om te denken dat de overige 10 spelers daar een boodschap aan hebben? Die willen gewoon zo hoog mogelijk eindigen.
Precies, misschien is het niet eens nodig als NEC volgende week wintquote:
Hoi PyTh,quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
Vorig seizoen 2-6 winst voor ons in Breda zonder Alex.
Dit jaar ga ik voor de 1-3
En Pizzaboy, praat jezelf nog maar lekker wat moet moed in knaap
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoor.
Liverpool moet er eerst ook nog overheen.quote:
Vooral als ze je niet goed genoeg vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.
PSV huurlingen hebben in het verleden iig nooit gewetensbezwaren gehad om tegen PSV te scoren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.
Koeman zegt dat hij het publiek moet bedanken, maar daar is hij het blijkbaar niet mee eens.quote:
Volgens mij liep hij al wel die kant opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Koeman zegt dat hij het publiek moet bedanken, maar daar is hij het blijkbaar niet mee eens.
Kaartjes werden met korting aangeboden om wat meer mensen te trekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
een uitvak dat redelijk gevuld is?
Dit is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
aah, ze verliezen 5 punten in 2 wedstrijden en het is gelijk vragen om witte zakdoekjes.. kinderen.
Er was een speciale actie of zo vanuit PSV, waardoor het uitvak was uitverkocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
aah, ze verliezen 5 punten in 2 wedstrijden en het is gelijk vragen om witte zakdoekjes.. kinderen.
ga zo door jongens!
huh, wat zie ik nou trouwens?? een uitvak dat redelijk gevuld is? ow, ja ik weet het alweer.. het is niet eens een uur rijden naar breda...
En in hetzelfde interview waar dat geopperd werd durft onze voorzitter dan ook nog te beweren dat er geen sprak is van een crisis...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Kaartjes werden met korting aangeboden om wat meer mensen te trekken.
Ze hebben de laatste weken wel meer punten verspeelt hoor..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
ga zo door jongens!
huh, wat zie ik nou trouwens?? een uitvak dat redelijk gevuld is? ow, ja ik weet het alweer.. het is niet eens een uur rijden naar breda...
Ik heb het hele seizoen al een hekel aan Koeman. Zelfs als hij wint, dan kan ik hem nog niet uitstaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
ga zo door jongens!
Nou is de beker natuurlijk ook maar de beker...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze hebben de laatste weken wel meer punten verspeelt hoor..
En dat er nu wel opeens supporters bij zijn is omdat PSV ze korting geeft, tijdens de bekerwedstrijd zat hij nog niet eens voor de helft vol
Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is de beker natuurlijk ook maar de beker...
Dan tekenen ze dus voor twee kampioenschappen van Ajax, miskopen en een hoop onrust in Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik denk niet dat het PSV bestuur de guts heeft om Ronald er na dit seizoen uit te zetten.
Ik wel: het is de bekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaan
1-1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:16 schreef SoupNazi het volgende:
Wat is het geworden?
De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cultheld met die ideeen van Twente over PSV.
Het is geen Groningen uit hoor, waar je een salonremise kan kopen
Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoor.
Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhovenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoor.
Geloof ik niet in. Twente wil gewoon winnen, net als elke wedstrijd. Die willen laten zien dat ze ook tegen de top van Nederland kunnen voetballen, helemaal na de afdroogpartij tegen Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhoven. Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's
.
Kunnen jullie ook wel gaan doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:
Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's.
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef Suijk het volgende:
Dan zal Heracles morgen Ajax wel de punten kado doen, met die Ajax huurlingen. Bovendien zijn het 2 Griekse historische figuren.
Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen.
Als de "normale omstandigheden" van na de winterstop gelden verliezen we van Twente, spelen we gelijk tegen NEC, verliezen we van Utrecht en winnen we moeizaam van Vitesse.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen.
Ik kan me er iets bij voorstellen, Ajax is ook niet het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen maar ze zijn wel in vorm.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.
En wie moet hem dan opvolgen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Je moet de TRU-verhalen van cult niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
En FC Twente hoort ook een probleem te zijn, maja vriendjespolitiek zal me niet verbazen
Cocu heeft smaakquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef denthemen het volgende:
Is er nou echt gezeik tussen Cocu en Koeman?
Gewoon frustratie. Ik zou ook chagrijnig zijn na het alweer verspelen van 2 dure punten in een kutwedstrijd. Dan zou ik ook geen gezeur van Koeman aan mijn hoofd willen, waar het ook over gaat. Dan wil je gewoon even rust aan je kop en het puntverlies in jezelf verwerken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef denthemen het volgende:
Is er nou echt gezeik tussen Cocu en Koeman?
waarom reageren andere spelers dan niet zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gewoon frustratie. Ik zou ook chagrijnig zijn na het alweer verspelen van 2 dure punten in een kutwedstrijd. Dan zou ik ook geen gezeur van Koeman aan mijn hoofd willen, waar het ook over gaat. Dan wil je gewoon even rust aan je kop en het puntverlies in jezelf verwerken.
Zo werkt dat nou eenmaal bij sporters.
omdat Cocu zn bek open durft te trekken en het krediet ook heeft om zoiets te doen. Dat hoeft die Zeefuik niet te proberen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
waarom reageren andere spelers dan niet zo?
Omdat die het zich misschien niet zo aantrekken. Of anders verwerken. Misschien had ik niet moeten zeggen dat alle sporters zo reageren, maar sommige sporters. Ikzelf moet ook niet aanhoren dat ik zo leuk heb meegespeeld, terwijl ik heb verloren als het nog ergens om draait. Pleur dan maar op met je bemoedigende woorden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
waarom reageren andere spelers dan niet zo?
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had wat hoop dat vanavond de ommekeer zou komen, nu het dus weer gewoon slecht was en ook het resultaat negatief is schat ik de kansen van PSV op de titel op minder dan 20%.
Dat is Koeman héquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat die het zich misschien niet zo aantrekken. Of anders verwerken. Misschien had ik niet moeten zeggen dat alle sporters zo reageren, maar sommige sporters. Ikzelf moet ook niet aanhoren dat ik zo leuk heb meegespeeld, terwijl ik heb verloren als het nog ergens om draait. Pleur dan maar op met je bemoedigende woorden.
Minder dan 20% is wel wat aan de lage kant. Maar kijk eens naar onze waslijst aan blessures, naar het spel van na de winterstop, naar het schema van ons naast dat van Ajax en dan zie je inderdaad dat de kans best aanwezig is dat Ajax kampioen kan gaan worden. Dat is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was een speciale actie of zo vanuit PSV, waardoor het uitvak was uitverkocht.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is het toch een zielig hoopje 'supporters' bij elkaar daarow. en dat noemt zich topclub met top supporters. nog nooit een uitvak uit kunnen verkopen dit seizoen.
na jongens, neem wc papier mee de volgende wedstrijd. zulllen jullie nodig hebben. kleuren schijten in 32bit bij jullie op het moment. 1 tip, neem niet van die gerecyclede troep, als je vaak moet krijg je een hele skrale anus.![]()
jullie hebben dit seizoen al teveel geluk gehad. Het wordt tijd dat het tij keert.quote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Blessures blessures en een niet al te brede selectie.
Hopelijk komen er snel wat positieve dingen
PSV was gewoon de sterkste de afgelopen 2 en een half jaar daar was geen geluk bij nodigquote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
jullie hebben dit seizoen al teveel geluk gehad. Het wordt tijd dat het tij keert.
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :quote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV was gewoon de sterkste de afgelopen 2 en een half jaar daar was geen geluk bij nodig
Nu bij een dip is het wel fijn
Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Angst is er niet maar wel woede.
ja dat klopt. Maar psv vreemd genoeg altijd net wat meer mazzel dan Ajax. Ik wil niet zielig zitten zeiken maar dat valt me gewoon op.quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.
Woede dat niet meer lukt en alles fout gaat door defensieve blunders bijvoorbeeld,,quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.![]()
Ik begin me ook zorgen te makenquote:Op zondag 1 april 2007 04:30 schreef rubbereend het volgende:
dit wordt een dubbeltje op zn kant en ik begin nu echt bang te worden
Nope, nog 6, maar ik verwacht niet dat Ajax punten verspeelt tegen Heracles...quote:
Sorry hoor, maar wat een eenzijdig Calimerogeneuzel. Natuurlijk heeft PSV geluk gehad, net zoals elk team wel eens geluk heeft in bepaalde wedstrijden. Maar aan de andere kant staan er ook wedstrijden tegenover (vooral na de winterstop) waarin PSV duidelijk wel de drie punten had kunnen pakken, maar er maar één of geen pakte. AZ thuis bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
Jongen, kijk gewoon eens naar hoe er na de winterstop gepresteerd is, zelfs zonder blessures van Koné en Alex werden er al bakken met punten weggegooid. Thuis tegen Groningen en RKC wist PSV slechts moeizaam te winnen en moesten alle 3 de doelpunten uit stilstaande situaties komen. Thuis! Tegen Grun en RKC!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?
Heb je het interview met Koeman gehoord op Tien? Die gaf ruiterlijk toe dat er angst in de ploeg kroop. Cocu en Kluivert keken ook als 2 pubers die weten dat ze buiten het schoolplein opgewacht worden door een groep gajes die ze in elkaar gaat beuken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Angst is er niet maar wel woede.
Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te wordenquote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey, maar jullie geven niet op toch?.
idd, dit zijn belangrijke leerprocessenquote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te worden.
En dan net als Bassie continu jonge, onervaren spelers oproepen dan kan je dat tot in de eeuwigheid als excuus gebruiken voor tegenvallend voetbal/prestaties. Koeman pikt dat goed op getuige het debuut van Zeefuik.quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
idd, dit zijn belangrijke leerprocessen
quote:Op zondag 1 april 2007 12:46 uur schreef Emo het volgende:
Gelezen ergens op een forum of zo:
Guus kom naar huus want der beuren rare dingen
de voorsprong wordt steeds kleiner en 020 komt eraan
Guus kom naar huus want de titel staat op springen
als jij ons weer komt trainen staan we straks nog bovenaan
Ik heb Karim el Ahmadi gesproken en hij verzekerde mij ervan dat twente kei en keihard gaat werken voor de winst tegen PSV!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet de TRU-verhalen van cult niet al te serieus nemen. Twente kan natuurlijk verliezen bij PSV maar dat zal niet komen omdat ze PSV de punten gunnen.
Lijkt me logisch, anders ben je niet profvoetballer-waardig.quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb Karim el Ahmadi gesproken en hij verzekerde mij ervan dat twente kei en keihard gaat werken voor de winst tegen PSV!
Tegen mij vertelde die heel wat anders...quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb Karim el Ahmadi gesproken en hij verzekerde mij ervan dat twente kei en keihard gaat werken voor de winst tegen PSV!
We kunnen altijd nog de play-offs verneukenquote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig duurt het seizoen maar 34 wedstrijden, anders zouden we nog degraderen ook...
En Rutten zei tegen mij dat ze hem om die reden op de tribune zettenquote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stel volgend jaar UEFA CUP daar gaat je dan een hoop centen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog de play-offs verneuken.
En dan nog in de eerste ronde uitgeschakeld worden en het feest is helemaal compleet.quote:Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stel volgend jaar UEFA CUP daar gaat je dan een hoop centen.
Niet voor de supporters qua kaartenquote:Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stel volgend jaar UEFA CUP daar gaat je dan een hoop centen.
FC Jokerit-uit altijd lastig.quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan nog in de eerste ronde uitgeschakeld worden en het feest is helemaal compleet.
Wat jammer nou.quote:Op zondag 1 april 2007 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijk al vast een witte snotterlap zoeken voor komende dinsdag![]()
Welnee, ik heb altijd al eens met een witte zakdoek willen wapperen in het stadion, de prestaties waren er alleen niet naar.quote:
Tegen Liverpool lijkt me niet helemaal het juiste moment. Van Liverpool hoor je zo wat te verliezen. Doe maar tegen Twente.quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welnee, ik heb altijd al eens met een witte zakdoek willen wapperen in het stadion, de prestaties waren er alleen niet naar.
Het is alsof ik mijn eigen tekst lees.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de "normale omstandigheden" van na de winterstop gelden verliezen we van Twente, spelen we gelijk tegen NEC, verliezen we van Utrecht en winnen we moeizaam van Vitesse.
Ik had wat hoop dat vanavond de ommekeer zou komen, nu het dus weer gewoon slecht was en ook het resultaat negatief is schat ik de kansen van PSV op de titel op minder dan 20%. Alleen als Ajax én AZ ook nog besluiten de punten met bakken weg te gaan gooien kan dit nog goed komen, ik ziePSV écht niet meer aan het voetballen krijgen..
Ach kerel weet je wat het is.Je bent zoiezo een enorme lozer om weer in te gaan op de supporters.Zeer laag maar dat kan ook niet anders want sjah.. die heb je wel meer daar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is het toch een zielig hoopje 'supporters' bij elkaar daarow. en dat noemt zich topclub met top supporters. nog nooit een uitvak uit kunnen verkopen dit seizoen.
na jongens, neem wc papier mee de volgende wedstrijd. zulllen jullie nodig hebben. kleuren schijten in 32bit bij jullie op het moment. 1 tip, neem niet van die gerecyclede troep, als je vaak moet krijg je een hele skrale anus.![]()
Ik roep cult even, die gaat over de deals bij ons!quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Nashje het volgende:
Jullie hadden toch een deal met NAC? Hun in de beker door en jullie in de competitie winnen
Ik zag het PyTh ook nog zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik roep cult even, die gaat over de deals bij ons!
NEC uit lijkt me moeilijker dan Vitesse thuis.quote:
Als Utrecht nog op de laatste dag kans maakt op plek 9 hebben jullie ook een probleem.quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
NEC uit lijkt me moeilijker dan Vitesse thuis.
Maar goed dat we dan nog daarvoor tegen ze zoetenquote:Op zondag 1 april 2007 17:20 schreef Panick het volgende:
[..]
Als Utrecht nog op de laatste dag kans maakt op plek 9 hebben jullie ook een probleem..
Oh ik dacht pas op de laatste speeldag.quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar goed dat we dan nog daarvoor tegen ze zoeten![]()
De nul houden lijkt ook alleen nog maar te lukken tegen niveau excelsior...quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Chadi het volgende:
Het probleem van PSV nu is dat de nul vasthouden niet meer voldoende is .. ze moeten scoren
Wees blij dat je nog een half jaar uitstel gehad hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het Koeman-effect heeft met volle kracht toegeslagen..
Niet bepaald, dan had hij nou namelijk al buiten gelegen...quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een half jaar uitstel gehad hebt.
het hele jaar toch al zo ongeveerquote:Op zondag 1 april 2007 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Het gaat niet zo goed hè...
nog neit helemaal hij kan voor volgend jaar Mido nog kopen, of was dat een 1 april grap ?quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nul houden lijkt ook alleen nog maar te lukken tegen niveau excelsior...
Het Koeman-effect heeft met volle kracht toegeslagen..
Jullie staan nog 3 punten voor.quote:Op zondag 1 april 2007 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Het gaat niet zo goed hè...
Al speel je nu tegen AC Milan, Barcalona en Man Uquote:
Mido gaat eerder richting italia dan naar nederland.quote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
nog neit helemaal hij kan voor volgend jaar Mido nog kopen, of was dat een 1 april grap ?
gelukkigquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mido gaat eerder richting italia dan naar nederland.
Niet in Eindhoven mag ik hopen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef toma het volgende:
ben benieuwd waar Koeman volgend jaar zit als hij tijdens de playoffs CL voorronde ook nog eens mist
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Er MOET Zaterdag kost wat kost gewonnen worden van NAC.
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV word kampioen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef PrinceSL het volgende:
Net even wat statistiek gedaan, en we winnen morgen gewoon![]()
Gelukkig speelt Ajax zondag wel gewoon gelijk tegen Heracles en is dat dus genoeg om kampioen te worden![]()
Met Koeman?quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer jongens, volgend jaar beter.
Ik zie Koeman wel blijven, ook als psv het nog verspeelt. Uit ervaring blijkt dat zijn 2e jaar bij een club meestal nog destructiever isquote:
bij jullie werd ie tenminste kampioen het eerste jaarquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik zie Koeman wel blijven, ook als psv het nog verspeelt. Uit ervaring blijkt dat zijn 2e jaar bij een club meestal nog destructiever is.
Het is jammer dat ie geen contract heeft voor een derde jaar, want dat is meestal fataal. Volgen nog járen puinruimen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik zie Koeman wel blijven, ook als psv het nog verspeelt. Uit ervaring blijkt dat zijn 2e jaar bij een club meestal nog destructiever is.
Ik heb er altijd in gehoopt en het komt wel het weekend dichterbij. Die 3 punten zie ik jullie nog wel verspelen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:15 schreef Panick het volgende:
PizzaSalami, je rekent jezelf al rijk maar vooralsnog staan die boeren met 3 punten voor hoor..
Ach al worden ze kampioen, dat arrogante geedrag over winterbanden kunnen ze iig een jaartje in de kast zettenquote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb er altijd in gehoopt en het komt wel het weekend dichterbij. Die 3 punten zie ik jullie nog wel verspelen.
Op doelsaldo en onderling reslutaat zouden we het moeten kunnen halen, ik geloof er in.
Zo niet, ben ik niet te beroerd om hier een minimale felicitatie te plaatsen hoor.
die nasleep van de vorige trainer duurt soms nog eventjes. Dat jullie het tot de winterstop deden kwam mede doordat het vorig seizoen zo soepeltjes liep. Dat heeft Koeman er dus mooi uit gehaaldquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
bij jullie werd ie tenminste kampioen het eerste jaar
nouja van der Lem heeft er volgens mij best lang gezeten toch?quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Niemand binnen een technische staf gaat dan vrijuit, die fout hebben ze bij Ajax al genoeg gemaakt.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach kerel weet je wat het is.Je bent zoiezo een enorme lozer om weer in te gaan op de supporters.Zeer laag maar dat kan ook niet anders want sjah.. die heb je wel meer daar.
als psv kampioen zou worden. Dan is het een hele lelijke.quote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
de waarheid is soms hard.
ik hoop dat het toiletpapier in de aanbieding is in de buurt van ei'hoven. ik moet nog maar zien of Wij alles winnen, alleen ik heb meer twijfels of psv dat wel gaat doen. pasop, we zijn er weer.
Niet lelijker dan welk andere dan ook in deze competitie.quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
als psv kampioen zou worden. Dan is het een hele lelijke.
Ga jij eens even lekker knikkeren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.![]()
tja maar ik denk dat jullie je nog wel eens achter je oren krabben als je terug denkt hoe dat je er tijdens de winterstop voor stond.quote:Op zondag 1 april 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
ach er bestaat niet zoiets als een lelijk kampioensschap.
Als we nog kampioen worden vier ik het met een paar biertjes extra
natuurlijk, dat deden jullie ook op dat moment, want nog geen 2 maanden daarvoor stonden jullie bovenaan.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
tja maar ik denk dat jullie je nog wel eens achter je oren krabben als je terug denkt hoe dat je er tijdens de winterstop voor stond.
het is iig dit seizoen een stuk spannender dan vorig jaarquote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, dat deden jullie ook op dat moment, want nog geen 2 maanden daarvoor stonden jullie bovenaan.
Maarja de opluchting zou des te groter zijn.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
helaas wel ja, en dat was nergens voor nodig geweestquote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
het is iig dit seizoen een stuk spannender dan vorig jaar
zeg zelf. Met 20 punten voorsprong kampioen worden is een stuk mooier dan een verschil van 1 tot 3 puntjes. En helemaal wanneer je het in de laatste paar wedstrijden nog bijna verknalt. Als Ajax dit jaar kampioen word zou het een mirakel zijn. Vooral als je er bij nadenkt dat de meesten er tijdens de winterstop niet meer op hadden gerekent.quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef Daemician het volgende:
[..]
![]()
Dus als een club aan het einde van het seizoen niet meer in vorm is en toch kampioen wordt, is het meteen een lelijk kampioenschap? Grappig. PSV heeft tot aan de winterstop amper punten of zelfs doelpunten weg gegeven. Erg lelijk hoor.![]()
nee joh. Kuytquote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Op naar dinsdag, moet kluivert dan basis![]()
tja tot begin november voetbalden wij niet zo best....... en was het geloof in een kampioenschap in Amsterdam heilig, dat draaide binnen een maand helemaal om. Zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 00:09 schreef toma het volgende:
[..]
zeg zelf. Met 20 punten voorsprong kampioen worden is een stuk mooier dan een verschil van 1 tot 3 puntjes. En helemaal wanneer je het in de laatste paar wedstrijden nog bijna verknalt. Als Ajax dit jaar kampioen word zou het een mirakel zijn. Vooral als je er bij nadenkt dat de meesten er tijdens de winterstop niet meer op hadden gerekent.
achja 1 keer hard roepen dat Sneijder en Huntelaar niet kunnen scoren en ze doen het elke week weerquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Kuijt kan toch niet scoren in de Champions League
Zal je zien dat dit dan wordt afgestraft
Geld niet voor Dirkusquote:Op maandag 2 april 2007 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
achja 1 keer hard roepen dat Sneijder en Huntelaar niet kunnen scoren en ze doen het elke week weer
Ik hoop het niet. Iedereen mag scoren behalve kuijtquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Kuijt kan toch niet scoren in de Champions League
Zal je zien dat dit dan wordt afgestraft
Alsof een andere club het meer zou verdienenquote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
dat hoop ik bij elke wedstrijd sinds de winterstopquote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof een andere club het meer zou verdienen
Dinsdag Liverpool hopelijk is dit de ommekeer !
Tja als... als alsquote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoop ik bij elke wedstrijd sinds de winterstop
Maar de wedstrijden tegen Arsenal werkten ook niet bepaald als een ommekeer. Die 2e wedstrijd leverde zelfs een schandalig gelijkspel in Rotterdam op tegen Excelsior..... als daar gewoon inzet was getoond had je dat makkelijk moeten winnen en had je gewoon 5 punten gehad nu.......
Frustiquote:Op maandag 2 april 2007 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Iedereen mag scoren behalve kuijt![]()
Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand die quote gelezen van Arjan Bos op de achterpagina vd Volkskrant?
Heeft ie gelijk in, voor de winterstop heeft Gomes veel punten gered voor Philips. Tegenstanders hebben vaak te weinig gekregen in de wedstrijden tegen PSV. Het goede spel van de afgelopen 2 seizoenen was voor de winterstop ook al verdwenen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Wat zei Koeman nou, dat jullie voor de winterstop eigenlijk boven jullie stand hebben geleefd?
Het is nogal veel om over te typenquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?quote:Op maandag 2 april 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat een kutzooi weer zeg ongelooflijk.
Ik begin inderdaad zenuwachtig te worden, nog maar 3 puntjes.
Naah, zo erg is het nog nietquote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?![]()
Scannen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is nogal veel om over te typen![]()
Het begint er wel op te lijken jaquote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals voor Arsenal helemaal niets voor PSV PyTh?
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?quote:
Bek dicht sletjequote:
Zo denk ik er ook over, maar als je ziet dat PSV voor de 3e wedstrijd op rij punten verspeeld beloofd het niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?
En dat zou ik als PSV supporter geweldig vinden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV is toch nog steeds geen landelijke club qua fans.
Zeker vergeleken met Feyenoord. En toch ook wel Ajax.quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
Al is PSV wel gewoon professioneel en zakelijk waar het moet zijn.
Iddquote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef zjroentje het volgende:
Nou Erasmusch, idd een flinke lap tekst om over te typen.
Ik ben frivole import. En het was tijd voor een breakquote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat r'dammers van die harde werkers waren?.
en dat doet Lex Schoenmaker ook zekerquote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
Koeman is gewoon een spelletje aan het spelen met Ajax. Hij laat het lijken alsof PSV op z'n laatste benen loopt en laat Ajax bewust op PSV inlopen. Op de laatste speeldag slaat hij toe!![]()
nouja die degradeert bijna. Maar dat is maar een spelletje in de laatste paar wedstrijden komt alles wel weer goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken![]()
Ja daar hebben jullie in Amsterdam al 3 jaar ervaring mee he?quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zeg maar dag met je handje tegen het kampioenschap
[afbeelding]
Roepen ze al jaren dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
quote:Het ziet er naar uit dat Frank Arnesen PSV-verdediger Alex volgend seizoen aan de selectie van Chelsea wil toevoegen.
Eerder vandaag kwam het bericht naar voren dat Juventus belangstelling toonde voor de verdediger van PSV. De Oude Dame kreeg echter nul op rekest.
Makkelijk zal het echter niet worden omdat Alex nog niet voldoet aan het criterium van zes gespeelde A-interlands voor Brazilië. Één ding is echter wel duidelijk, en dat is dat Arnesen de speler naar Chelsea wil halen in plaats van hem aan een andere club te verhuren.
psv ftwquote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja daar hebben jullie in Amsterdam al 3 jaar ervaring mee he?![]()
PWND! jeweetsch enzeau
anders laat hem nog tot de winterstop in Eindhoven spelen......... kan hij dan aan zn interlands zitten?quote:Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roepen ze al jaren dat ze kampioen worden
[..]
Het was idd een zielige vertoning ja. Aangeslagen Cocu en Kluivert en Koeman die met de wanhoop en hysterie in zijn ogen zat.quote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef sanni het volgende:
Middag allemaal. Is het 5 voor 12 in Eindhoven? Ik vond Koeman bij de persconferentie na afloop van
NAC-PSV maar een zielig hoopje boer met kiespijn gevalletje. [afbeelding]
zie nou eerst maar eens dat je bovenaan staat met je clubje en kom dan maar hier weer trollenquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Wanhoop ok maar hysteriequote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was idd een zielige vertoning ja. Aangeslagen Cocu en Kluivert en Koeman die met de wanhoop en hysterie in zijn ogen zat.
Als deze 3 mensen al niet meer in de titel geloven of bang worden heeft dat natuurlijk een zeer destructieve werking op de rest van de ploeg. Routiniers en trainers moeten juist de boel weer op de rails zetten als het kut gaat.
Die beelden lieten ook weinig te raden over.quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef cultheld het volgende:
Koeman en Cocu liggen elkaar niet bepaald volgens RIO van PN.
RIO stelde dat Cocu vertrekt wanneer TBS en Koeman aanblijven.quote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die beelden lieten ook weinig te raden over.
linkje?quote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
RIO stelde dat Cocu vertrekt wanneer TBS en Koeman aanblijven.
Anders was het toch wel Cocu's laatste jaar geweest of niet?quote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op maandag 2 april 2007 19:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou, bel Ernie Brandts maar vast op.
Een erg betrouwbare user op PN.quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Wie is RIO?
Geen scout of zo, wel iemand met contacten bij PSV. De Koel is ook een user die met PSV te maken heeft; Zijn berichten kloppen ook vrijwel altijd.quote:
Ik zet het graag zwaar aan, mag ook wel met deze immer voortdurende wanprestatie.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wanhoop ok maar hysterie![]()
Wat een termen weet je weer te gebruiken Grrrrrrr.
Ach, jullie winnen vast nog wel een wedstrijdje!quote:Op maandag 2 april 2007 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zet het graag zwaar aan, mag ook wel met deze immer voortdurende wanprestatie.
Ajax is Stam en Grygera kwijt tot het einde van het seizoen.... Ik denk dat Ajax misschien ook nog wel een puntje laat liggen..quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
^^^ 1 of meerderen?
Ik denk dat we minimaal 1 verliezen.
Vermaelen is weer terug en van der Wiel kan volgens mij ook goed vooruit in de verdediging. Alhoewel je Stam en Grygera hoog nodig zult missen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Ajax is Stam en Grygera kwijt tot het einde van het seizoen.... Ik denk dat Ajax misschien ook nog wel een puntje laat liggen...
dacht dat dit een psv topic wasquote:Op maandag 2 april 2007 22:01 schreef PizzaSalami het volgende:
We speelden zonder Stam ook 1-4 tegen Twente. De vervangers die er staan zouden het moeten redden tegen de aankomende tegenstanders.
Kan hij mooi alsnog naar Feyenoordquote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is gewaagd.quote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu al terug aan het krabbelen?quote:Op maandag 2 april 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Ajax is Stam en Grygera kwijt tot het einde van het seizoen.... Ik denk dat Ajax misschien ook nog wel een puntje laat liggen...
Van der Wiel?quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
Vermaelen is weer terug en van der Wiel kan volgens mij ook goed vooruit in de verdediging. Alhoewel je Stam en Grygera hoog nodig zult missen.
Met amper elf fitte spelers op de eerste plaats en in de kwartfinales Champions League, 'wat wil je dan'?quote:Op maandag 2 april 2007 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zet het graag zwaar aan, mag ook wel met deze immer voortdurende wanprestatie.
Waar haal jij toch steeds vandaan dat iedereen geblesseerd is?quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met amper elf fitte spelers op de eerste plaats en in de kwartfinales Champions League, 'wat wil je dan'?
Als ik zeg dat PSV een wanprestatie levert sinds de winterstop ben ik aan het zwart maken, tuurlijk joh....quote:En dan ga jij deze club zwart lopen maken, constant.
31 /3 /2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef okee6 het volgende:
PSV doet het helemaal geweldig!
quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Zo geweldig goed als die knapen in Amsterdam zullen wij nooit worden.
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?quote:Op maandag 2 april 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat verhaal van die snor over Luque
Bakkal krijgen jullie weer terug en over Beerens wordt nog beslist.
En Ronald Koeman heeft gezegd dat "we niet opgeven!".quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Zo geweldig goed als die knapen in Amsterdam zullen wij nooit worden. Maar gelukkig staan we nogsteeds 1e in de competitie, en staan we in de kwartfinale CL.
quote:2/4/2007 - 'Liverpool wil Zeefuik nu al overnemen'
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen zou Liverpool nu al het jonge talent Zeefuik willen overnemen van PSV. De Engelse club strikte eerder Jordy Brouwer al van Ajax, die in Amsterdam nog geen contract kreeg aangeboden. In Voetbal Insite liet Derksen weten dat Liverpool nu ook al Zeefuik wil halen, omdat hij nu nog voor een heel klein bedrag gehaald kan worden.
* Roda uit, vaak lastigquote:
Ik las het net ja.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Talent Zeefuik raken we misschien al weer kwijt:
[..]
Zelfs als PSV degradeert weet jij het nog wel zo te lullen dat ze een goede prestatie geleverd hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
* Tegen AZ werd er goed gespeeld. Je moet de concurrent nageven dat ze iets meer geluk hebben afgedwongen.
* Sparta had je met de verdiende strafschop gewonnen, verleden jaar door een eigen doelpunt Ajax verloor daar
* Excelsior uit was een snipperdag, na zo'n fantastisch CL resultaat, was dit okee Ajax verspeelde ook twee punten
* Nederlaag tegen Ajax was te fors. PSV had zich in eigen huis echter niet kunnen ingraven. Misschien had je op één of andere manier wel een puntje gepakt. Ik verwijt Koeman weinig, want wat had meer schoppen opgelost? Ik gooi het erop dat de slechte instelling verdienste was van Ajax, dat net de Twente boost had en voor de laatste kans speelde. Met de fitheid van de selectie was het echt niet best.
* NAC uit is geen makkie, met dit materiaal is een punt geen wanprestatie.
PSV overheerst kortom niet zoals het eerder scheen, maar dat was door de kenners voor het seizoen ook al gewoon verwacht. Dat jij er tranen om laat, dat is spijtig, maar je kan enkel meer eisen als je PSV 25 miljoen euro doneert.
Daar moet echt een keer iets aan gedaan wordenquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten maar als jullie zullen hem niet missen als die niet meer terugkomt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?
Wijs jij maar aan wie in Nederland met 102 punten landskampioen is geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs als PSV degradeert weet jij het nog wel zo te lullen dat ze een goede prestatie geleverd hebben.
Zo kan ik ook elke uitslag wel goed praten ja.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
* Sparta had je met de verdiende strafschop gewonnen, verleden jaar door een eigen doelpunt Ajax verloor daar Ja het lag idd aan een beslissing van de scheids
* Excelsior uit was een snipperdag, na zo'n fantastisch CL resultaat, was dit okee Ajax verspeelde ook twee punten Vooral elk resultaat met Ajax vergelijken
* Nederlaag tegen Ajax was te fors. PSV had zich in eigen huis echter niet kunnen ingraven. Misschien had je op één of andere manier wel een puntje gepakt. Ik verwijt Koeman weinig, want wat had meer schoppen opgelost? Ik gooi het erop dat de slechte instelling verdienste was van Ajax, dat net de Twente boost had en voor de laatste kans speelde. Met de fitheid van de selectie was het echt niet best. Ik vind anders dat psv zich behoorlijk ingroef als je de opstelling zag.
* NAC uit is geen makkie, met dit materiaal is een punt geen wanprestatie. Het gaat vooral over de manier waarop
PSV overheerst kortom niet zoals het eerder scheen, maar dat was door de kenners voor het seizoen ook al gewoon verwacht. Dat jij er tranen om laat, dat is spijtig, maar je kan enkel meer eisen als je PSV 25 miljoen euro doneert.
Jij leest wel heel selectief...quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo kan ik ook elke uitslag wel goed praten ja.![]()
Ja maar toch had NAC meer kansen om de de wedstrijd te winnen dan psv. En omdat je een jaar eerder net van Sparta wint hoeft dat toch niet te betekenen dat je het jaar erop het weer lastig krijgt. Of had jij wel rekening gehouden met puntverlies tegen Sparta?quote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij leest wel heel selectief...
Sparta won je met een eigen doelpunt. Als je het jaar erop gelijk speelt, doe je het niet veel minder of beter. Excelsior heeft kennelijk toch capaciteiten in huis als het twee goede ploegen een punt afhandig maakt. Koeman heeft een defensieve voetbalfilosofie, daar vallen de mensen het hele jaar al over (hij is verdediger van huis uit) Bij NAC bleken veel PSV-ers niet in vorm, maar Vayrynen had wel de winnende op de schoen en de laatste tien minuten stond NAC vast.
Topprestatie, zullen we de Cup uit '88 er ook maar even bij halen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wijs jij maar aan wie in Nederland met 102 punten landskampioen is geworden.
En je verhuurt Aisatti en Beerens niet. Dat je er een A-junior bij moet halen tegen NAC zegt voldoende...quote:Als je zegt dat het spel tegenvallend is geweest, eens. Als je zegt dat er halverwege toch een aanvaller bij had moeten komen, eens.
Nogmaals: welke blessures heb je het hier over? Koné en Alex zijn legitieme gevallen maar dat Affelay en co de ziekenboeg in en uit lopen is niks nieuws, van Affelay werd zelfs ruiterlijk toegegeven dat men dit seizoen nog veel fysieke problemen met hem verwachtte. Idioot om dan Ismael naar Twente te sturen.quote:Dat je zegt dat PSV het te spannend maakt, dat ligt aan het programma en de blessures niet te vergeten.
Zakelijk doet PSV het niet zo best door spelers als Koné aan te trekken, die heeft ons inclusief huursom bijna 10 miljoen gekost, belachelijk natuurlijk. Dat geld was er blijkbaar wél, terwijl er toen ook al op gehamerd werd om geld te besparen. Er was ook geld om Koemans contract bij Benfica af te kopen en hem een vorstelijk salaris te geven. Verder moet je als je geen geld hebt al helemáál niet je grootste talenten gaan verhuren. Zowel Ismael als Roy hadden heel veel ervaring op het hoogste niveau op kunnen doen in de 2e competitiehelft. Niet dat die 2 de kar kunnen trekken maar ik durf rustig te beweren dat we met die 2 3 tot 5 punten meer gehaald hadden na de winterstop.quote:Het is absurd dat PSV aan een figuur als Koné moet hangen, die niet kan scoren en ook voor zijn teamgenoten onvoorspelbaar is. Toch doet het dat, want het is beperkt in de uitgaven. Ik vind dat wel belangrijk, dat een club niet alleen aan sportief, maar ook zakelijk aan de huishouding denkt.
Die vergoeding stelt natuurlijk geen reet voor. Pas bij een half miljoen euro wordt dat enigzins interessant, en eigenlijk dan nog nauwelijks.quote:Aissati wordt tegen vergoeding bijvoorbeeld constant beter bij Twente.
Je gaat toch niet beweren dat dit alleen afgelopen weekend speelde he?quote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
Bij NAC bleken veel PSV-ers niet in vorm
PSV wint daar gladjes altijd, kortom ik vreesde voor puntverlies inderdaad. En Ajax is ook niet gek ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar toch had NAC meer kansen om de de wedstrijd te winnen dan psv. En omdat je een jaar eerder net van Sparta wint hoeft dat toch niet te betekenen dat je het jaar erop het weer lastig krijgt. Of had jij wel rekening gehouden met puntverlies tegen Sparta?
quote:11/2/2007 Sparta Rotterdam PSV 1-1
15/1/2006 Sparta Rotterdam PSV 0-1
3/11/2001 Sparta Rotterdam PSV 2-1
4/2/2001 Sparta Rotterdam PSV 0-1
7/5/2000 Sparta Rotterdam PSV 0-2
21/3/1999 Sparta Rotterdam PSV 0-5
12/4/1998 Sparta Rotterdam PSV 3-1
7/5/1997 Sparta Rotterdam PSV 1-3
28/4/1996 Sparta Rotterdam PSV 2-1
nee.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Topprestatie, zullen we de Cup uit '88 er ook maar even bij halen?![]()
Da Costa, Sun, Alcides, Farfán. En dan is Cocu oud, kleinere actie-radius, en moest Simons veel zakken, waar ie niet het beste is. Kluivert had je negentig minuten nodig en daar kon Koeman niet voor kiezen. Te grote wissel.quote:Nogmaals: welke blessures heb je het hier over? Koné en Alex zijn legitieme gevallen maar dat Affelay en co de ziekenboeg in en uit lopen is niks nieuws, van Affelay werd zelfs ruiterlijk toegegeven dat men dit seizoen nog veel fysieke problemen met hem verwachtte. Idioot om dan Ismael naar Twente te sturen.
Ik vond hem ook te duur, maar je weet maar nooit wat hij waard is als hij een avond beslissend voetbalt in de CL.quote:Zakelijk doet PSV het niet zo best door spelers als Koné aan te trekken, die heeft ons inclusief huursom bijna 10 miljoen gekost, belachelijk natuurlijk. Dat geld was er blijkbaar wél, terwijl er toen ook al op gehamerd werd om geld te besparen. Er was ook geld om Koemans contract bij Benfica af te kopen en hem een vorstelijk salaris te geven. Verder moet je als je geen geld hebt al helemáál niet je grootste talenten gaan verhuren. Zowel Ismael als Roy hadden heel veel ervaring op het hoogste niveau op kunnen doen in de 2e competitiehelft. Niet dat die 2 de kar kunnen trekken maar ik durf rustig te beweren dat we met die 2 3 tot 5 punten meer gehaald hadden na de winterstop.
Jij rekent in geld, ik reken in spelerontwikkeling. Aissati staat stil met één duel per maand bij PSV. Bij Twente kan ie constant leren spelen, heeft PSV daar straks ook minder last meer van. Kijk maar eens naar jonge spelers bij andere clubs, Babel schiet ook heen en weer in prestatie.quote:Die vergoeding stelt natuurlijk geen reet voor. Pas bij een half miljoen euro wordt dat enigzins interessant, en eigenlijk dan nog nauwelijks.
Sommige spelers laten een mindere indruk achter gedurende dit seizoen. Méndez vind ik zo'n speler. Vayrynen kan je het moeilijk verwijten, heeft geen enkel ritme. Veel meer smaken waren er zaterdag niet. Dat betrek ik op zaterdag. Ik kan niet na zo'n korte periode Koeman oordelen of spelers slecht renderen onder zijn trainen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat dit alleen afgelopen weekend speelde he?
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.
niet overdrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.
Dat is niet overdreven.. Ajax staat wereldwijd nou eenmaal bekend om z'n goede jeugdopleiding en er is altijd al dan niet concrete spelers voor de echte talenten...quote:
welke steunpilaren zijn er eind vorig seizoen vertrokken dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven.. Ajax staat wereldwijd nou eenmaal bekend om z'n goede jeugdopleiding en er is altijd al dan niet concrete spelers voor de echte talenten...
Dat valt bij jullie nog best mee, er gaat best veel weg maar waren dat nou echte talenten? Ik bedoel werd Ajax er echt slecter van? Boukhari(nee), De Jong(twijfel), Pienaar(nee), v/d Vaart (ja die wel), Trabelsi (lastig te zeggen voor mij), Rosenberg (toch ook niet zo). De lijst zal nog wel langer zijn maar echt veel noemenswaardig staat daar niet op toch? Misschien als je nog iets verder teruggaat in de tijd Ibrahimovic was wel een verlies.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.
Jullie wilden ze wel alle 4 hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat valt bij jullie nog best mee, er gaat best veel weg maar waren dat nou echte talenten? Ik bedoel werd Ajax er echt slecter van? Boukhari(nee), De Jong(twijfel), Pienaar(nee), v/d Vaart (ja die wel), Trabelsi (lastig te zeggen voor mij), Rosenberg (toch ook niet zo). De lijst zal nog wel langer zijn maar echt veel noemenswaardig staat daar niet op toch? Misschien als je nog iets verder teruggaat in de tijd Ibrahimovic was wel een verlies.
quote:PSV haalt Otman Bakkal terug
2/4/2007 22:43
Behalve Ismail Aissati keert ook Otman Bakkal na dit seizoen terug naar PSV. Bakkal speelde het hele seizoen in Enschede.
Over de terugkeer van Aissati bestond geen enkele twijfel bij PSV, maar over Otman Bakkal was tot voor kort nog geen beslissing genomen. Inmiddels is de technische staf van de Eindhovense club van mening dat Bakkal zich goed heeft ontwikkeld tijdens zijn huurperiode bij FC Twente.
Over de aan NEC verhuurde linksbuiten Roy Beerens is nog geen beslissing genomen. PSV is niet onder de indruk van de verrichtingen van Beerens in Nijmeegse dienst.
iemand enig zicht op de kwaliteiten van deze jongen?quote:2/4/2007 - 'PSV benadert Shanghai Shenhua over transfer Wang Dalei'
(Gepost door RvN)
BRON: Shanghai Daily
Volgens uitlatingen van Shanghai Shenhua heeft PSV de Chinese club benaderd over de mogelijkheden om de pas 18-jarige Chinese keeper Wang Dalei over te nemen. PSV wilde het grote talent vorige zomer al voor een stage naar Nederland halen, maar dat mislukte omdat hij op dat moment juist doorbrak bij het nationale elftal. Dat gebeurde nog op zijn 17e. Hij is inmiddels 18 en is international en eerste keeper van Shanghai Shenhua. Volgens de manager van de club is zijn club bereid de keeper te laten vertrekken, als PSV de gewenste vraagprijs wil betalen.
Blijkt een enorm groot talent (zowel letterlijk als figuurlijk) te zijn. Veel clubs zitten achter hem aan. Verder weet ik er ook niks van..quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand enig zicht op de kwaliteiten van deze jongen?
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bahquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja PSV doet in principe hetzelfde over de hele wereld, nu komen de nog grotere clubs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bah![]()
Precies, Jonathan Reis en Fagner komen op deze manier naar PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:55 schreef knep het volgende:
[..]
Tja PSV doet in principe hetzelfde over de hele wereld, nu komen de nog grotere clubs.
Vertel het vast aan Koeman als hij straks misschien uit moet leggen hoe het komt dat we toch geen kampioen zijn geworden...quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.
[..]
Waar haal jij vandaan dat die geblesseerd zijn? Dat Cocu oud is is ook iets wat de technische staf weet, daar moet je bij het samenstellen van de selectie maar rekening mee houden.quote:Da Costa, Sun, Alcides, Farfán. En dan is Cocu oud, kleinere actie-radius, en moest Simons veel zakken, waar ie niet het beste is. Kluivert had je negentig minuten nodig en daar kon Koeman niet voor kiezen. Te grote wissel.
[..]
Dat kan je ook over Feher zeggen, kul dus.quote:Ik vond hem ook te duur, maar je weet maar nooit wat hij waard is als hij een avond beslissend voetbalt in de CL.
[..]
Aissati had gewoon de vaste vervanger van Afellay moeten zijn in Eindhoven als die geblesseerd of uit vorm was, in dat geval had hij dus gewoon elke wedstrijd gespeeld.quote:Jij rekent in geld, ik reken in spelerontwikkeling. Aissati staat stil met één duel per maand bij PSV. Bij Twente kan ie constant leren spelen, heeft PSV daar straks ook minder last meer van. Kijk maar eens naar jonge spelers bij andere clubs, Babel schiet ook heen en weer in prestatie.
HIj traint PSV al bijna een heel seizoen hoorquote:Sommige spelers laten een mindere indruk achter gedurende dit seizoen. Méndez vind ik zo'n speler. Vayrynen kan je het moeilijk verwijten, heeft geen enkel ritme. Veel meer smaken waren er zaterdag niet. Dat betrek ik op zaterdag. Ik kan niet na zo'n korte periode Koeman oordelen of spelers slecht renderen onder zijn trainen.
Wat de rest ook zegt: dat doen wij ook. Vanwege het bosman-arrest en wereldwijd veranderende regels als gevolg van dat arrest. Alleen nieuwe regelgeving zou dit soort praktijken een halt toe kunnen roepen. Probleem is dat je met een strak juridisch raamwerk zit. Clubs verplichten om niet meer dan x% buitenlanders in de selectie te hebben oid lijken mij niet houdbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bah![]()
Daar gaat Fuikie dan...quote:'PSV praat vandaag met Liverpool over Zeefuik'
Volgens VI.nl praat PSV vandaag met Liverpool over een eventuele overgang van Zeefuik naar de Engelse topclub. Liverpool zou Zeefuik heel graag naar Engeland willen halen. Eerder haalde de club al de 18-jarige Brouwer van Ajax. Liverpool is bezig diverse jonge talenten, die slechts een habbekrats kosten, uit Europa naar de club te halen om de jeugdopleiding goed op te zetten.
Ja hij is al weg, shit manquote:
quote:Patrick Kluivert speelde afgelopen zaterdag tegen NAC Breda voor het eerst sinds zijn komst bij PSV negentig minuten tegen een profploeg. De Eindhovense club kan de dertigjarige spits goed gebruiken in de laatste zware weken van het seizoen.
'Ik had lange tijd geen negentig minuten gespeeld, maar ik ben toch redelijk hersteld', reageert Kluivert in de Volkskrant op zijn eerste volledige duel. 'Het meeste last heb ik van mijn rug, dat is mijn laatste blessure. Met mijn knieën gaat het wel.'
Dit seizoen kwam Kluivert pas dertien competitiewedstrijden in actie, veelal als invaller. Hij kampte lange tijd met onwillige knieën en een pijnlijke rug. 'Ik zou zo graag meer willen laten zien. In je hoofd wil je nog zo graag, maar je lichaam zegt hoho, wacht eens heel even.'
Kluivert kent de verhalen: 'Ja, Kluivert is over', zegt hij met een glimlach. 'We zullen zien.'
'Als jij bijna een hernia hebt gekregen, wil ik jou wel eens zien. Het is moeilijk om dan meteen je startsnelheid terug te krijgen. Vraag het aan mensen die tegen een hernia hebben aangezeten, topsport bedrijven én kraakbeen-problemen hebben.'
'Snel loskomen gaat moeilijker. Normaal deed je dat met twee stappen, nu met drie.'
Grote vraag is of coach Ronald Koeman het aandurft Kluivert ook in de Champions League-duels met Liverpool te gebruiken, aangezien de Eindhovenaren de topscorer van het Nederlands elftal hard nodig hebben in het slot van de Eredivisie. 'Ik kan starten, maar negentig minuten is te veel van het goede. Als het aan mij ligt begin ik.'
Kluivert hoopt zich in de laatste weken nog te laten gelden bij PSV. 'Als je een stempel kunt drukken op de laatste wedstrijden en je staat met die schaal in je handen, is alles vergeten.'
Ik zie wel een trend die hoop geeft overigensquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier nog even de feiten, de vette wedstrijden zijn de wedstrijden met puntverlies.
31 /3 /2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)
18 /3 /2007 PSV-Ajax 1-5 (0-2)
11 /3 /2007 Excelsior-PSV 0-0 (0-0)
3 /3 /2007 PSV-RKC Waalwijk 2-0 (2-0)
24 /2 /2007 PSV-FC Groningen 1-0 (0-0)
17 /2 /2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)
11 /2 /2007 Sparta-PSV 1-1 (0-0)
3 /2 /2007 PSV-AZ 2-3 (1-0)
28 /1 /2007 Roda JC-PSV 2-0 (1-0)
20 /1 /2007 PSV-SC Heerenveen 3-1 (3-1)
quote:Op maandag 2 april 2007 14:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik vind dat PSV duidelijk wel een imago heeft ... wars van arrogantie ...
Ben je in Eindhoven straks?quote:
Kaart is (nog...) niet gelukt + geklooi met treinen + morgen weer erg vroeg op ...quote:
En dan de laatste wedstrijd verliezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie wel een trend die hoop geeft overigens
3 wedstrijden met puntverlies, 3 wedstrijden winst, 3 wedstrijden op rij punt verlies, 3 wedstrijden winst![]()
Dat is wel klote ja, ik heb m'n best nog voor je gedaan maar kon ook niet meer aan kaarten komen beneden de ¤ 100,-quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Kaart is (nog...) niet gelukt + geklooi met treinen + morgen weer erg vroeg op ...
Ik twijfel nog steeds, maar als het een zinloze onderneming wordt kan ik beter thuis gaan kijken ...![]()
(OK, met een goed glas Guinness is het ook wel zo relaxed, maar toch ...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |