Waar haal jij toch steeds vandaan dat iedereen geblesseerd is?quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met amper elf fitte spelers op de eerste plaats en in de kwartfinales Champions League, 'wat wil je dan'?
Als ik zeg dat PSV een wanprestatie levert sinds de winterstop ben ik aan het zwart maken, tuurlijk joh....quote:En dan ga jij deze club zwart lopen maken, constant.
31 /3 /2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef okee6 het volgende:
PSV doet het helemaal geweldig!
quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Zo geweldig goed als die knapen in Amsterdam zullen wij nooit worden.
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?quote:Op maandag 2 april 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat verhaal van die snor over Luque
Bakkal krijgen jullie weer terug en over Beerens wordt nog beslist.
En Ronald Koeman heeft gezegd dat "we niet opgeven!".quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Zo geweldig goed als die knapen in Amsterdam zullen wij nooit worden. Maar gelukkig staan we nogsteeds 1e in de competitie, en staan we in de kwartfinale CL.
quote:2/4/2007 - 'Liverpool wil Zeefuik nu al overnemen'
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen zou Liverpool nu al het jonge talent Zeefuik willen overnemen van PSV. De Engelse club strikte eerder Jordy Brouwer al van Ajax, die in Amsterdam nog geen contract kreeg aangeboden. In Voetbal Insite liet Derksen weten dat Liverpool nu ook al Zeefuik wil halen, omdat hij nu nog voor een heel klein bedrag gehaald kan worden.
* Roda uit, vaak lastigquote:
Ik las het net ja.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Talent Zeefuik raken we misschien al weer kwijt:
[..]
Zelfs als PSV degradeert weet jij het nog wel zo te lullen dat ze een goede prestatie geleverd hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
* Tegen AZ werd er goed gespeeld. Je moet de concurrent nageven dat ze iets meer geluk hebben afgedwongen.
* Sparta had je met de verdiende strafschop gewonnen, verleden jaar door een eigen doelpunt Ajax verloor daar
* Excelsior uit was een snipperdag, na zo'n fantastisch CL resultaat, was dit okee Ajax verspeelde ook twee punten
* Nederlaag tegen Ajax was te fors. PSV had zich in eigen huis echter niet kunnen ingraven. Misschien had je op één of andere manier wel een puntje gepakt. Ik verwijt Koeman weinig, want wat had meer schoppen opgelost? Ik gooi het erop dat de slechte instelling verdienste was van Ajax, dat net de Twente boost had en voor de laatste kans speelde. Met de fitheid van de selectie was het echt niet best.
* NAC uit is geen makkie, met dit materiaal is een punt geen wanprestatie.
PSV overheerst kortom niet zoals het eerder scheen, maar dat was door de kenners voor het seizoen ook al gewoon verwacht. Dat jij er tranen om laat, dat is spijtig, maar je kan enkel meer eisen als je PSV 25 miljoen euro doneert.
Daar moet echt een keer iets aan gedaan wordenquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten maar als jullie zullen hem niet missen als die niet meer terugkomt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?
Wijs jij maar aan wie in Nederland met 102 punten landskampioen is geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs als PSV degradeert weet jij het nog wel zo te lullen dat ze een goede prestatie geleverd hebben.
Zo kan ik ook elke uitslag wel goed praten ja.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
* Sparta had je met de verdiende strafschop gewonnen, verleden jaar door een eigen doelpunt Ajax verloor daar Ja het lag idd aan een beslissing van de scheids
* Excelsior uit was een snipperdag, na zo'n fantastisch CL resultaat, was dit okee Ajax verspeelde ook twee punten Vooral elk resultaat met Ajax vergelijken
* Nederlaag tegen Ajax was te fors. PSV had zich in eigen huis echter niet kunnen ingraven. Misschien had je op één of andere manier wel een puntje gepakt. Ik verwijt Koeman weinig, want wat had meer schoppen opgelost? Ik gooi het erop dat de slechte instelling verdienste was van Ajax, dat net de Twente boost had en voor de laatste kans speelde. Met de fitheid van de selectie was het echt niet best. Ik vind anders dat psv zich behoorlijk ingroef als je de opstelling zag.
* NAC uit is geen makkie, met dit materiaal is een punt geen wanprestatie. Het gaat vooral over de manier waarop
PSV overheerst kortom niet zoals het eerder scheen, maar dat was door de kenners voor het seizoen ook al gewoon verwacht. Dat jij er tranen om laat, dat is spijtig, maar je kan enkel meer eisen als je PSV 25 miljoen euro doneert.
Jij leest wel heel selectief...quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo kan ik ook elke uitslag wel goed praten ja.![]()
Ja maar toch had NAC meer kansen om de de wedstrijd te winnen dan psv. En omdat je een jaar eerder net van Sparta wint hoeft dat toch niet te betekenen dat je het jaar erop het weer lastig krijgt. Of had jij wel rekening gehouden met puntverlies tegen Sparta?quote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij leest wel heel selectief...
Sparta won je met een eigen doelpunt. Als je het jaar erop gelijk speelt, doe je het niet veel minder of beter. Excelsior heeft kennelijk toch capaciteiten in huis als het twee goede ploegen een punt afhandig maakt. Koeman heeft een defensieve voetbalfilosofie, daar vallen de mensen het hele jaar al over (hij is verdediger van huis uit) Bij NAC bleken veel PSV-ers niet in vorm, maar Vayrynen had wel de winnende op de schoen en de laatste tien minuten stond NAC vast.
Topprestatie, zullen we de Cup uit '88 er ook maar even bij halen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wijs jij maar aan wie in Nederland met 102 punten landskampioen is geworden.
En je verhuurt Aisatti en Beerens niet. Dat je er een A-junior bij moet halen tegen NAC zegt voldoende...quote:Als je zegt dat het spel tegenvallend is geweest, eens. Als je zegt dat er halverwege toch een aanvaller bij had moeten komen, eens.
Nogmaals: welke blessures heb je het hier over? Koné en Alex zijn legitieme gevallen maar dat Affelay en co de ziekenboeg in en uit lopen is niks nieuws, van Affelay werd zelfs ruiterlijk toegegeven dat men dit seizoen nog veel fysieke problemen met hem verwachtte. Idioot om dan Ismael naar Twente te sturen.quote:Dat je zegt dat PSV het te spannend maakt, dat ligt aan het programma en de blessures niet te vergeten.
Zakelijk doet PSV het niet zo best door spelers als Koné aan te trekken, die heeft ons inclusief huursom bijna 10 miljoen gekost, belachelijk natuurlijk. Dat geld was er blijkbaar wél, terwijl er toen ook al op gehamerd werd om geld te besparen. Er was ook geld om Koemans contract bij Benfica af te kopen en hem een vorstelijk salaris te geven. Verder moet je als je geen geld hebt al helemáál niet je grootste talenten gaan verhuren. Zowel Ismael als Roy hadden heel veel ervaring op het hoogste niveau op kunnen doen in de 2e competitiehelft. Niet dat die 2 de kar kunnen trekken maar ik durf rustig te beweren dat we met die 2 3 tot 5 punten meer gehaald hadden na de winterstop.quote:Het is absurd dat PSV aan een figuur als Koné moet hangen, die niet kan scoren en ook voor zijn teamgenoten onvoorspelbaar is. Toch doet het dat, want het is beperkt in de uitgaven. Ik vind dat wel belangrijk, dat een club niet alleen aan sportief, maar ook zakelijk aan de huishouding denkt.
Die vergoeding stelt natuurlijk geen reet voor. Pas bij een half miljoen euro wordt dat enigzins interessant, en eigenlijk dan nog nauwelijks.quote:Aissati wordt tegen vergoeding bijvoorbeeld constant beter bij Twente.
Je gaat toch niet beweren dat dit alleen afgelopen weekend speelde he?quote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
Bij NAC bleken veel PSV-ers niet in vorm
PSV wint daar gladjes altijd, kortom ik vreesde voor puntverlies inderdaad. En Ajax is ook niet gek ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar toch had NAC meer kansen om de de wedstrijd te winnen dan psv. En omdat je een jaar eerder net van Sparta wint hoeft dat toch niet te betekenen dat je het jaar erop het weer lastig krijgt. Of had jij wel rekening gehouden met puntverlies tegen Sparta?
quote:11/2/2007 Sparta Rotterdam PSV 1-1
15/1/2006 Sparta Rotterdam PSV 0-1
3/11/2001 Sparta Rotterdam PSV 2-1
4/2/2001 Sparta Rotterdam PSV 0-1
7/5/2000 Sparta Rotterdam PSV 0-2
21/3/1999 Sparta Rotterdam PSV 0-5
12/4/1998 Sparta Rotterdam PSV 3-1
7/5/1997 Sparta Rotterdam PSV 1-3
28/4/1996 Sparta Rotterdam PSV 2-1
nee.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben ze een optie tot koop op Beerens?
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Topprestatie, zullen we de Cup uit '88 er ook maar even bij halen?![]()
Da Costa, Sun, Alcides, Farfán. En dan is Cocu oud, kleinere actie-radius, en moest Simons veel zakken, waar ie niet het beste is. Kluivert had je negentig minuten nodig en daar kon Koeman niet voor kiezen. Te grote wissel.quote:Nogmaals: welke blessures heb je het hier over? Koné en Alex zijn legitieme gevallen maar dat Affelay en co de ziekenboeg in en uit lopen is niks nieuws, van Affelay werd zelfs ruiterlijk toegegeven dat men dit seizoen nog veel fysieke problemen met hem verwachtte. Idioot om dan Ismael naar Twente te sturen.
Ik vond hem ook te duur, maar je weet maar nooit wat hij waard is als hij een avond beslissend voetbalt in de CL.quote:Zakelijk doet PSV het niet zo best door spelers als Koné aan te trekken, die heeft ons inclusief huursom bijna 10 miljoen gekost, belachelijk natuurlijk. Dat geld was er blijkbaar wél, terwijl er toen ook al op gehamerd werd om geld te besparen. Er was ook geld om Koemans contract bij Benfica af te kopen en hem een vorstelijk salaris te geven. Verder moet je als je geen geld hebt al helemáál niet je grootste talenten gaan verhuren. Zowel Ismael als Roy hadden heel veel ervaring op het hoogste niveau op kunnen doen in de 2e competitiehelft. Niet dat die 2 de kar kunnen trekken maar ik durf rustig te beweren dat we met die 2 3 tot 5 punten meer gehaald hadden na de winterstop.
Jij rekent in geld, ik reken in spelerontwikkeling. Aissati staat stil met één duel per maand bij PSV. Bij Twente kan ie constant leren spelen, heeft PSV daar straks ook minder last meer van. Kijk maar eens naar jonge spelers bij andere clubs, Babel schiet ook heen en weer in prestatie.quote:Die vergoeding stelt natuurlijk geen reet voor. Pas bij een half miljoen euro wordt dat enigzins interessant, en eigenlijk dan nog nauwelijks.
Sommige spelers laten een mindere indruk achter gedurende dit seizoen. Méndez vind ik zo'n speler. Vayrynen kan je het moeilijk verwijten, heeft geen enkel ritme. Veel meer smaken waren er zaterdag niet. Dat betrek ik op zaterdag. Ik kan niet na zo'n korte periode Koeman oordelen of spelers slecht renderen onder zijn trainen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat dit alleen afgelopen weekend speelde he?
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.
niet overdrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.
Dat is niet overdreven.. Ajax staat wereldwijd nou eenmaal bekend om z'n goede jeugdopleiding en er is altijd al dan niet concrete spelers voor de echte talenten...quote:
welke steunpilaren zijn er eind vorig seizoen vertrokken dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven.. Ajax staat wereldwijd nou eenmaal bekend om z'n goede jeugdopleiding en er is altijd al dan niet concrete spelers voor de echte talenten...
Dat valt bij jullie nog best mee, er gaat best veel weg maar waren dat nou echte talenten? Ik bedoel werd Ajax er echt slecter van? Boukhari(nee), De Jong(twijfel), Pienaar(nee), v/d Vaart (ja die wel), Trabelsi (lastig te zeggen voor mij), Rosenberg (toch ook niet zo). De lijst zal nog wel langer zijn maar echt veel noemenswaardig staat daar niet op toch? Misschien als je nog iets verder teruggaat in de tijd Ibrahimovic was wel een verlies.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee. Ajax doet het de laatste jaren mager in Europa en toch is er zowat elk seizoen een leegloop.
Jullie wilden ze wel alle 4 hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat valt bij jullie nog best mee, er gaat best veel weg maar waren dat nou echte talenten? Ik bedoel werd Ajax er echt slecter van? Boukhari(nee), De Jong(twijfel), Pienaar(nee), v/d Vaart (ja die wel), Trabelsi (lastig te zeggen voor mij), Rosenberg (toch ook niet zo). De lijst zal nog wel langer zijn maar echt veel noemenswaardig staat daar niet op toch? Misschien als je nog iets verder teruggaat in de tijd Ibrahimovic was wel een verlies.
quote:PSV haalt Otman Bakkal terug
2/4/2007 22:43
Behalve Ismail Aissati keert ook Otman Bakkal na dit seizoen terug naar PSV. Bakkal speelde het hele seizoen in Enschede.
Over de terugkeer van Aissati bestond geen enkele twijfel bij PSV, maar over Otman Bakkal was tot voor kort nog geen beslissing genomen. Inmiddels is de technische staf van de Eindhovense club van mening dat Bakkal zich goed heeft ontwikkeld tijdens zijn huurperiode bij FC Twente.
Over de aan NEC verhuurde linksbuiten Roy Beerens is nog geen beslissing genomen. PSV is niet onder de indruk van de verrichtingen van Beerens in Nijmeegse dienst.
iemand enig zicht op de kwaliteiten van deze jongen?quote:2/4/2007 - 'PSV benadert Shanghai Shenhua over transfer Wang Dalei'
(Gepost door RvN)
BRON: Shanghai Daily
Volgens uitlatingen van Shanghai Shenhua heeft PSV de Chinese club benaderd over de mogelijkheden om de pas 18-jarige Chinese keeper Wang Dalei over te nemen. PSV wilde het grote talent vorige zomer al voor een stage naar Nederland halen, maar dat mislukte omdat hij op dat moment juist doorbrak bij het nationale elftal. Dat gebeurde nog op zijn 17e. Hij is inmiddels 18 en is international en eerste keeper van Shanghai Shenhua. Volgens de manager van de club is zijn club bereid de keeper te laten vertrekken, als PSV de gewenste vraagprijs wil betalen.
Blijkt een enorm groot talent (zowel letterlijk als figuurlijk) te zijn. Veel clubs zitten achter hem aan. Verder weet ik er ook niks van..quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand enig zicht op de kwaliteiten van deze jongen?
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bahquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja PSV doet in principe hetzelfde over de hele wereld, nu komen de nog grotere clubs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bah![]()
Precies, Jonathan Reis en Fagner komen op deze manier naar PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:55 schreef knep het volgende:
[..]
Tja PSV doet in principe hetzelfde over de hele wereld, nu komen de nog grotere clubs.
Vertel het vast aan Koeman als hij straks misschien uit moet leggen hoe het komt dat we toch geen kampioen zijn geworden...quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Volgens jou is puntverlies doodzonde. Ik zie het als ademhalen en noodzakelijk kwaad. Altijd top gaat gewoon niet. Zeker als je zo vaak je selectie moet verversen als PSV. Dat Europees steeds in de etalage staat.
[..]
Waar haal jij vandaan dat die geblesseerd zijn? Dat Cocu oud is is ook iets wat de technische staf weet, daar moet je bij het samenstellen van de selectie maar rekening mee houden.quote:Da Costa, Sun, Alcides, Farfán. En dan is Cocu oud, kleinere actie-radius, en moest Simons veel zakken, waar ie niet het beste is. Kluivert had je negentig minuten nodig en daar kon Koeman niet voor kiezen. Te grote wissel.
[..]
Dat kan je ook over Feher zeggen, kul dus.quote:Ik vond hem ook te duur, maar je weet maar nooit wat hij waard is als hij een avond beslissend voetbalt in de CL.
[..]
Aissati had gewoon de vaste vervanger van Afellay moeten zijn in Eindhoven als die geblesseerd of uit vorm was, in dat geval had hij dus gewoon elke wedstrijd gespeeld.quote:Jij rekent in geld, ik reken in spelerontwikkeling. Aissati staat stil met één duel per maand bij PSV. Bij Twente kan ie constant leren spelen, heeft PSV daar straks ook minder last meer van. Kijk maar eens naar jonge spelers bij andere clubs, Babel schiet ook heen en weer in prestatie.
HIj traint PSV al bijna een heel seizoen hoorquote:Sommige spelers laten een mindere indruk achter gedurende dit seizoen. Méndez vind ik zo'n speler. Vayrynen kan je het moeilijk verwijten, heeft geen enkel ritme. Veel meer smaken waren er zaterdag niet. Dat betrek ik op zaterdag. Ik kan niet na zo'n korte periode Koeman oordelen of spelers slecht renderen onder zijn trainen.
Wat de rest ook zegt: dat doen wij ook. Vanwege het bosman-arrest en wereldwijd veranderende regels als gevolg van dat arrest. Alleen nieuwe regelgeving zou dit soort praktijken een halt toe kunnen roepen. Probleem is dat je met een strak juridisch raamwerk zit. Clubs verplichten om niet meer dan x% buitenlanders in de selectie te hebben oid lijken mij niet houdbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Doet me denken aan die actie van Inter (Maaroufi heette die gast toch?). Grote clubs plukken nu al de talenten weg. Bah![]()
Daar gaat Fuikie dan...quote:'PSV praat vandaag met Liverpool over Zeefuik'
Volgens VI.nl praat PSV vandaag met Liverpool over een eventuele overgang van Zeefuik naar de Engelse topclub. Liverpool zou Zeefuik heel graag naar Engeland willen halen. Eerder haalde de club al de 18-jarige Brouwer van Ajax. Liverpool is bezig diverse jonge talenten, die slechts een habbekrats kosten, uit Europa naar de club te halen om de jeugdopleiding goed op te zetten.
Ja hij is al weg, shit manquote:
quote:Patrick Kluivert speelde afgelopen zaterdag tegen NAC Breda voor het eerst sinds zijn komst bij PSV negentig minuten tegen een profploeg. De Eindhovense club kan de dertigjarige spits goed gebruiken in de laatste zware weken van het seizoen.
'Ik had lange tijd geen negentig minuten gespeeld, maar ik ben toch redelijk hersteld', reageert Kluivert in de Volkskrant op zijn eerste volledige duel. 'Het meeste last heb ik van mijn rug, dat is mijn laatste blessure. Met mijn knieën gaat het wel.'
Dit seizoen kwam Kluivert pas dertien competitiewedstrijden in actie, veelal als invaller. Hij kampte lange tijd met onwillige knieën en een pijnlijke rug. 'Ik zou zo graag meer willen laten zien. In je hoofd wil je nog zo graag, maar je lichaam zegt hoho, wacht eens heel even.'
Kluivert kent de verhalen: 'Ja, Kluivert is over', zegt hij met een glimlach. 'We zullen zien.'
'Als jij bijna een hernia hebt gekregen, wil ik jou wel eens zien. Het is moeilijk om dan meteen je startsnelheid terug te krijgen. Vraag het aan mensen die tegen een hernia hebben aangezeten, topsport bedrijven én kraakbeen-problemen hebben.'
'Snel loskomen gaat moeilijker. Normaal deed je dat met twee stappen, nu met drie.'
Grote vraag is of coach Ronald Koeman het aandurft Kluivert ook in de Champions League-duels met Liverpool te gebruiken, aangezien de Eindhovenaren de topscorer van het Nederlands elftal hard nodig hebben in het slot van de Eredivisie. 'Ik kan starten, maar negentig minuten is te veel van het goede. Als het aan mij ligt begin ik.'
Kluivert hoopt zich in de laatste weken nog te laten gelden bij PSV. 'Als je een stempel kunt drukken op de laatste wedstrijden en je staat met die schaal in je handen, is alles vergeten.'
Ik zie wel een trend die hoop geeft overigensquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier nog even de feiten, de vette wedstrijden zijn de wedstrijden met puntverlies.
31 /3 /2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)
18 /3 /2007 PSV-Ajax 1-5 (0-2)
11 /3 /2007 Excelsior-PSV 0-0 (0-0)
3 /3 /2007 PSV-RKC Waalwijk 2-0 (2-0)
24 /2 /2007 PSV-FC Groningen 1-0 (0-0)
17 /2 /2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)
11 /2 /2007 Sparta-PSV 1-1 (0-0)
3 /2 /2007 PSV-AZ 2-3 (1-0)
28 /1 /2007 Roda JC-PSV 2-0 (1-0)
20 /1 /2007 PSV-SC Heerenveen 3-1 (3-1)
quote:Op maandag 2 april 2007 14:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik vind dat PSV duidelijk wel een imago heeft ... wars van arrogantie ...
Ben je in Eindhoven straks?quote:
Kaart is (nog...) niet gelukt + geklooi met treinen + morgen weer erg vroeg op ...quote:
En dan de laatste wedstrijd verliezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie wel een trend die hoop geeft overigens
3 wedstrijden met puntverlies, 3 wedstrijden winst, 3 wedstrijden op rij punt verlies, 3 wedstrijden winst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |