Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar had hij in Enschede anders weinig moeite mee.
Ben je nou echt zo naief om te denken dat de overige 10 spelers daar een boodschap aan hebben? Die willen gewoon zo hoog mogelijk eindigenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoor.
Als de competitie is afgelopen.quote:
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naief om te denken dat de overige 10 spelers daar een boodschap aan hebben? Die willen gewoon zo hoog mogelijk eindigen.
Precies, misschien is het niet eens nodig als NEC volgende week wintquote:
Hoi PyTh,quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
Vorig seizoen 2-6 winst voor ons in Breda zonder Alex.
Dit jaar ga ik voor de 1-3
En Pizzaboy, praat jezelf nog maar lekker wat moet moed in knaap
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is Twente nu verzekerd van de CL play-off's en wil Aissati volgend jaar graag CL spelen. Rutten gunt zijn club echt wel die punten hoor.
Liverpool moet er eerst ook nog overheen.quote:
Vooral als ze je niet goed genoeg vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.
PSV huurlingen hebben in het verleden iig nooit gewetensbezwaren gehad om tegen PSV te scoren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
De club waar je zelf bent gun je het allerbeste. Daar hoort ook winnen van PSV bij.
Koeman zegt dat hij het publiek moet bedanken, maar daar is hij het blijkbaar niet mee eens.quote:
Volgens mij liep hij al wel die kant opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Koeman zegt dat hij het publiek moet bedanken, maar daar is hij het blijkbaar niet mee eens.
Kaartjes werden met korting aangeboden om wat meer mensen te trekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
een uitvak dat redelijk gevuld is?
Dit is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
aah, ze verliezen 5 punten in 2 wedstrijden en het is gelijk vragen om witte zakdoekjes.. kinderen.
Er was een speciale actie of zo vanuit PSV, waardoor het uitvak was uitverkocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
aah, ze verliezen 5 punten in 2 wedstrijden en het is gelijk vragen om witte zakdoekjes.. kinderen.
ga zo door jongens!
huh, wat zie ik nou trouwens?? een uitvak dat redelijk gevuld is? ow, ja ik weet het alweer.. het is niet eens een uur rijden naar breda...
En in hetzelfde interview waar dat geopperd werd durft onze voorzitter dan ook nog te beweren dat er geen sprak is van een crisis...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Kaartjes werden met korting aangeboden om wat meer mensen te trekken.
Ze hebben de laatste weken wel meer punten verspeelt hoor..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
ga zo door jongens!
huh, wat zie ik nou trouwens?? een uitvak dat redelijk gevuld is? ow, ja ik weet het alweer.. het is niet eens een uur rijden naar breda...
Ik heb het hele seizoen al een hekel aan Koeman. Zelfs als hij wint, dan kan ik hem nog niet uitstaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Red_85 het volgende:
ga zo door jongens!
Nou is de beker natuurlijk ook maar de beker...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze hebben de laatste weken wel meer punten verspeelt hoor..
En dat er nu wel opeens supporters bij zijn is omdat PSV ze korting geeft, tijdens de bekerwedstrijd zat hij nog niet eens voor de helft vol
Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is de beker natuurlijk ook maar de beker...
Dan tekenen ze dus voor twee kampioenschappen van Ajax, miskopen en een hoop onrust in Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik denk niet dat het PSV bestuur de guts heeft om Ronald er na dit seizoen uit te zetten.
Ik wel: het is de bekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaan
1-1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:16 schreef SoupNazi het volgende:
Wat is het geworden?
De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cultheld met die ideeen van Twente over PSV.
Het is geen Groningen uit hoor, waar je een salonremise kan kopen
Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoor.
Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhovenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoor.
Geloof ik niet in. Twente wil gewoon winnen, net als elke wedstrijd. Die willen laten zien dat ze ook tegen de top van Nederland kunnen voetballen, helemaal na de afdroogpartij tegen Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhoven. Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's
.
Kunnen jullie ook wel gaan doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:
Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's.
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef Suijk het volgende:
Dan zal Heracles morgen Ajax wel de punten kado doen, met die Ajax huurlingen. Bovendien zijn het 2 Griekse historische figuren.
Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen.
Als de "normale omstandigheden" van na de winterstop gelden verliezen we van Twente, spelen we gelijk tegen NEC, verliezen we van Utrecht en winnen we moeizaam van Vitesse.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen.
Ik kan me er iets bij voorstellen, Ajax is ook niet het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen maar ze zijn wel in vorm.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |