Straks ga je ook nog zeggen dat ie een dikke kop heeft!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef Messenga het volgende:
Ik had de Lapo!
Maargoed, die foto zegt natuurlijk alles.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:11 schreef du_ke het volgende:PSV
.
Dit weekend NAC lekker oprollen hopen dat we de boel droog houden en scoren uit een stilstaande situatie en dan met het klamme angstzweet op de rug de 3 punten kunnen stelen en hopen dat iedereen heel blijft.
Geef mij die glazen bol ook eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
Kampioen/CL winnaar 06/07
vanochtend viel het nog wel mee, en hij is net teurg uit de hittequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste dag tot nu toe in 2007:
[afbeelding]
Ach, ik stap 's ochtends vroeg hier ook nog elke dag met een muts op de deur uit. Pas vanaf een uur of 11/12 vind ik het warm genoeg om zonder op stap te gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
zoals ik een week geleden al postte ja. Winnen we zaterdag worden we kampioen, verliezen we dan worden we geen kampioen. Want dan laten we gegarandeerd ook punten liggen tegen Twente.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.
Verder hangt er veel van zaterdag af. Winnen jullie in Breda, dan worden jullie kampioen. Winnen jullie niet, kan het nog heel spannend worden, hoewel ik niet echt meer in de titel geloof.
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
We vliegen er alleen wel ongenadig hard uit tegen Liverpool verwacht ik.![]()
inderdaad, we moeten volgend jaar gewoon weer CL spelen anders hebben we ook nog gewoon een financieel probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Gaan jullie anders boos worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Er MOET Zaterdag kost wat kost gewonnen worden van NAC.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Ongenadig pissig zelfs!quote:
Ik zie ze ook niet winnen daar eerlijk gezegd, al kan het natuurlijk altijd. Als Kluivert nou eens fit is en in de basis start zie ik wel kansen. Als het weer Farfan als eenzame spits wordt zie ik het echt niet gebeuren dat we daar winnen.quote:
Dat is slecht voor de bloeddruk van vele mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat leuk is, als jullie nou gewoon verliezen tegen NAC, zodat de competitie nog heeeel spannend wordt. Je hebt toch nog alles in eigen hand.
Als jullie die week daarop nou ook even verliezen wordt het helemaal leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de bloeddruk van vele mensen. We besparen ze die stress liever.
Nee dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat leuk is, als jullie nou gewoon verliezen tegen NAC, zodat de competitie nog heeeel spannend wordt. Je hebt toch nog alles in eigen hand.
Kone, Kluivert en Farfan gewoon voorin Zaterdag!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet winnen daar eerlijk gezegd, al kan het natuurlijk altijd. Als Kluivert nou eens fit is en in de basis start zie ik wel kansen. Als het weer Farfan als eenzame spits wordt zie ik het echt niet gebeuren dat we daar winnen.
Wel heel aanvallend. Is dat niet teveel risico?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kone, Kluivert en Farfan gewoon voorin Zaterdag!
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert is gewoon weer fit hoor en Arouna zal het waarschijnlijk ook halen, hij schijnt altijd snel weer hersteld te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.
Kluivert is gewoon goed uit de wedstrijd tegen ajax gekomen en toen kon hij 60 min. spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kluivert is gewoon goed uit de wedstrijd tegen ajax gekomen en toen kon hij 60 min. spelen.
We zijn het een keer helemaal eens, niet te geloven!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat een fitte Kluivert (dus geen Kluivert die steeds op zijn tellen moet passen maar gewoon vrijuit kan voetballen, het liefst een hele wedstrijd lang) wel eens het verschil zou kunnen maken tussen wel of geen kampioen eerlijk gezegd. Met hem komt er gewoon meteen meer creativiteit en voetbalintelligentie in de ploeg. Niet dat hij "de verlosser" is maar het team snakt gewoon naar een fatsoenlijke spits. Hij zou ook de anderen beter kunnen laten renderen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?
quote:27/3/2007 - Komt ster Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 naar PSV?
(Gepost door RvN)
Op het zojuist afgelopen Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 is Brazilie kampioen geworden. De titel van beste speler van het toernooi ging echter naar de aanvaller Reimond Manco uit Peru. De topscorer was een Braziliaan, maar de echte sensatie van het toernooi werd Manco.
PSV Netwerk
Afgaand op een uitlating van de vader van de jonge aanvaller op de website pressperu.com komt de spits mogelijk naar PSV. 'Voor het toernooi wilde River Plate hem heel graag halen en na het toernooi meer dan ooit tevoren, maar dhr Gonzalez brengt hem naar Nederland (PSV).' Het ligt voor de hand dat Gonzalez dezelfde persoon is die de zaakwaarnemer van Jefferson Farfan is en altijd voor het sportieve koos boven de financieel aantrekkelijker aanbiedingen.
Ben je er bij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef waterreus23 het volgende:
Programma van PSV:
31 Maart: NAC Breda - PSV:
3 April: PSV - Liverpool:
7 April: NEC - PSV:
11 April: Liverpool - PSV:
14 April: PSV - FC Twente:
22 April: FC Utrecht - PSV:
25 April: Halve Finale Champions League:
29 April: PSV - Vitesse:
1 Mei: Halve Finale Champions League:
23 Mei: Finale Champions League.
Als alles zo blijft kunnen we kampioen worden UIT bij FC Utrecht
Ajax moet nog tegen:
1 April: Ajax - Heracles Almelo:
8 April: RKC Waalwijk - Ajax:
13 April: Ajax - NAC Breda:
18 April: Halve Finale KNVB Beker: Ajax - RKC
22 April: Ajax - Sparta:
29 April: Willem II - Ajax
De nieuwe Farfan waar Piet de Visser op zat te doelen?quote:
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Dan kunnen jullie op de laatste dag mooi die punten aan ons gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef waterreus23 het volgende:
Programma van PSV:
-knip -
Als alles zo blijft kunnen we kampioen worden UIT bij FC Utrecht
Ajax moet nog tegen:
-knip -
Ik geloof dat Van Hanegem ook zoiets zei in Voetbal Insite met Stan Valckx. Hij verwachtte dat Kluivert PSV het kampioenschap zou gaan bezorgen. Ik hoop het...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?
Ik denk dat een fitte Kluivert (dus geen Kluivert die steeds op zijn tellen moet passen maar gewoon vrijuit kan voetballen, het liefst een hele wedstrijd lang) wel eens het verschil zou kunnen maken tussen wel of geen kampioen eerlijk gezegd. Met hem komt er gewoon meteen meer creativiteit en voetbalintelligentie in de ploeg. Niet dat hij "de verlosser" is maar het team snakt gewoon naar een fatsoenlijke spits. Hij zou ook de anderen beter kunnen laten renderen.
Dat is nou precies wat ik al tijden roep, in de vorm waar PSV na de winterstop verkeerd heeft redden we het gewoon niet. Dus is er een klein mirakel nodig (zoals een helemaal fitte Kluivert) om alsnog kampioen te worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.![]()
Het kan altijd fout gaan natuurlijk maar ik begon me pas echt zorgen te maken toen Aissati verhuurd werd en er geen nieuwe spits kwam, dat was gewoon vragen om problemen. Aissati had waarschijnlijk praktisch iedere wedstrijd gespeeld bij het PSV van na de winterstop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
En voor de winterstop wist ik het zeker. PSV word kampioen.
*zucht* Hoe vlug de omslag kan komen.
Schijnt die gast gezegd te hebben.quote:De otro lado, su padre Víctor Manco está muy contento por las ofertas y la propuesta que tiene su hijo. "Antes del torneo, el River se moría por tenerlo en sus filas y ahora lo quiere más que nunca, pero el señor Gonzales se lo llevará a Holanda (PSV)", manifestó.
De Spaanse tekst naar het Engels en dan weer naar het Nederlandsquote:Het dient - Peru in, (PRESSPERU). - Lurín is stomme getuige van de geboorte van nieuwe barst Peruviaan, Reimond Manco Albarracín. Zijn deeg van cijfer werd geschreven op de gebieden. Om die reden, koos Conmebol de Peruviaan aangezien het sterren van sub-17 Zuidamerikaans over goleador van de gelijke, Braziliaanse Lula. Bovendien streeft de directeur van het officiële tijdschrift van zelfde, Jorge Barraza, dat "sub-17 barst" verlichtten, sprekend over aan Manco. "Noch in recente sub-20 van Paraguay zag hij zich per het van die zuiverheid", remarcó. In zoals veel, de prijzen blijft aankomend: de gemeente van Lurín verklaarde "Illustrious Zoon van de Stad". Van een andere kant, is zijn vader Víctor Manco vóór zeer tevreden van de levering en het voorstel die zijn zoon heeft. "Vóór de gelijke, stierf de Rivier om het in zijn rijen te hebben en nu wil het het meer dan ooit, maar M. Gonzales zal het aan Holland (PSV)" nemen, verklaard. Mevr. Ángela Albarracín verwees dat zijn zoon zelf aan Zuidamerikaans droevig was. "zij gaf pijn hem om naar de luchthaven te gaan en leiders noch de pers niet te zien. Maar zij zei aan me met veel overtuiging die de classificatie aan Wereldwijd zou verkrijgen. En zij vervulde zijn belofte. Zij becommentariëerde aan me dat indien verkregen de titel, nonsingle zij door zijn spel was, maar al materiaal ", nodig en op de prijs die van de overheid zal ontvangen, drukte uit: "Hopelijk is het niet in belofte, vervult en zij steunen het in de studies". POPULAIRE
Ajax verspeelt zelf ook punten tegen clubs waar je het niet van verwachtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.![]()
Sjah.. je kan niet zeggen dat Koeman een goede keuze heeft gemaakt daarmee nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan altijd fout gaan natuurlijk maar ik begon me pas echt zorgen te maken toen Aissati verhuurd werd en er geen nieuwe spits kwam, dat was gewoon vragen om problemen. Aissati had waarschijnlijk praktisch iedere wedstrijd gespeeld bij het PSV van na de winterstop.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax verspeelt zelf ook punten tegen clubs waar je het niet van verwacht
PSV moet dit gewoon uitspelen.
quote:Volgens de zaakwaarnemer van de 16-jarige Kolbeinn Sigthorsson is er veel interesse voor zijn pupil. Zeker nadat hij afgelopen zaterdag viermaal scoorde voor IJsland-17 in het, met 6-5, gewonnen duel tegen Rusland. “Ik ben gebeld door een aantal clubs. PSV heeft Kolbeinn gevraagd om op stage te komen in Eindhoven”, aldus de zaakwaarnemer van het jeugdige talent. Op dit moment komt hij uit voor HK Kopavogur.
Leuke kloon, not.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:02 schreef djnospinzone het volgende:
Die Manco is zo ongelooflijk goed. Echt niet normaal. Ik was in venezuela tijdens dat U17 toernooi en ze zonden die wedstrijden live uit. Deze man is niet te stoppen. Ongelooflijk.
Haha. Wat? Kloon? Ik ben nog niet ingevoerd in het hele Fok gebeuren.quote:
Het zou dan wel weer een anti-climax zijn als die 2 punten dan blijven staan tot het einde he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Na dit weekend nog maar 2 puntjes achter.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaan( zal me benieuwen of jullie het vakkie volkrijgen )
bronquote:Uitwedstrijden tegen NAC Breda en N.E.C. uitverkocht!
27 maart 2007 11:30
PSV-supporters hebben massaal gehoor gegeven aan de oproep van de club en de Supportersvereniging PSV om mee te gaan naar de eerstvolgende uitwedstrijden, met als doel zoveel mogelijk steun te bieden in deze beslissende fase van de competitie. Zowel de kaarten voor NAC Breda als N.E.C. zijn uitverkocht!
Korting van ¤ 15,-
Om te zorgen voor zoveel mogelijk steun van onze supporters bij de eerstvolgende uitwedstrijden in deze beslissende fase van de competitie, hadden PSV en de Supportersvereniging PSV de handen ineen geslagen. Per supporter werd er namelijk een korting van ¤ 15,- gegeven. Dinsdagochtend zijn de laatste kaarten voor de uitwedstrijd tegen NAC Breda verkocht, voor het duel tegen N.E.C. zijn uitsluitend nog enkele plaatsen in de Randstadbus te boeken.
PSV
Maximale aantal supporters
Zowel in Breda (1000 plaatsen) als in Nijmegen (600 plaatsen) kan het team van Ronald Koeman het maximale aantal supporters begroeten. Alle steun is namelijk welkom in deze beslissende fase van de competitie, waarin PSV vijf punten voorsprong heeft. “Dit is de fase waarin het moet gebeuren en de competitie heeft onze prioriteit. Een extra zetje is dan altijd welkom. Het is altijd prettig als onze aanhang meereist naar uitwedstrijden”, zei Koeman eerder al. Namens PSV: supporters bedankt!
Op AZ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Na dit weekend nog maar 2 puntjes achter.
Behoorlijk. Maar als jullie dit weekend punten laten liggen is het gebeurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer een anti-climax zijn als die 2 punten dan blijven staan tot het einde he?
was Leandro een slechte voetballer danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Was Leandro ook niet uitblinker op een zelfde soort toernooi.
Klein mirakel!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef PyTh het volgende:
Een mirakel.........jeetje Grrrrrr wat kan jij overdrijven zeg.....
tis kei uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaan( zal me benieuwen of jullie het vakkie volkrijgen )
Inderdaadquote:
Las het bij het bericht van bos81quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
tis kei uitverkocht!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Las het bij het bericht van bos81![]()
Nu moeten ze ook zien te winnen van beide clubs![]()
Geen Salcido?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
Voor van het weekend:
---------------------Gomes---------------------------
Kromkamp (Feher?) --- Alcides --- Da Costa --- Sun
------------------------------Simons----------------------
---------Mendes---------------------------Cocu----------
--------------------------Afellay---------------------------
---------------Farfan---------------Kluivert (Kone?)-----
Zoiets dan maar?
En die Manco klinkt wel aardig. Dat Ijslandse talent moet ik eerst nog maar eens zien, maar een stage kan geen kwaad
Wij boeren hebben het financieel heel zwaar tegenwoordig in NL hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef denthemen het volgende:
Waarom krijgen jullie het nu opeens wel uitverkocht? Vanwege die korting?
Ja idd.. al die CL wedstrijden.. dat kost ook geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij boeren hebben het financieel heel zwaar tegenwoordig in NL hoor!
Hij zou misschien geblesseerd zijn.quote:
Gomesquote:PSV vindt dat Salcido kan doorspelen
Volgens De Telegraaf is PSV van mening dat Carlos Salcido door zou kunnen spelen met de lichte klachten die hij ondervindt. Volgens De Telegraaf is de Mexicaan daardoor tussen twee vuren komen te zitten, enerzijds de belangen van PSV en anderzijds die van Mexico. De Mexicanen zouden Salcido met het oog op de Copa America komende zomer graag nu willen laten opereren en rust geven volgens De Telegraaf.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
En Pizzaboy, praat jezelf nog maar lekker wat moet moed in knaap
Liever geenSun op links. Als Koné fit genoeg is ga ik hiervoor:quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij zou misschien geblesseerd zijn.
[..]
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Sun
Mendez - Simons - Cocu
Afellay
Kluivert - Farfan
Kone kan dan (mits fit) invallen voor Kluivert.
Ik ga er niet van uit dat Kone en Salcido allebei kunnen beginnen. Misschien wel een van de twee, maar ligt er een beetje aan hoe het nou precies zit met Salcido, Kone is twijfelachtig. Maar dat zal pas op de laatste dag worden bepaald.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Liever geenSun op links. Als Koné fit genoeg is ga ik hiervoor:
------------------- Gomes -------------------
Kromkamp - Da Costa - Alcides - Salcido
Afellay ---------- Simons ------------ Cocu
Farfan ----------- Kluivert ----------- Koné
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij zou misschien geblesseerd zijn.
[..]
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Sun
Mendez - Simons - Cocu
Afellay
Kluivert - Farfan
Kone kan dan (mits fit) invallen voor Kluivert.
Dat wel , al weten ze al wat er bij NAC Breda te wachten staatquote:
Die moet maar even doorbijten de laatste paar duels, daarna mag hij de hele zomerstop lekker geblesseerd zijnquote:
Of iemand met een echt commerciele achtergrond, of het nu van Philips is of van bijvoorbeeld Ahold.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:35 schreef djnospinzone het volgende:
Ik heb toch liever iemand met een Philips-verleden
65 wedstrijden gespeeld 31 gewonnen 15 gelijk 19 verloren doelsaldo(142-115)quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand de statistieken van NAC - PSV
Heeft PSV 31 keer gewonnen of heeft NAC 31 keer gewonnen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
65 wedstrijden gespeeld 31 gewonnen 15 gelijk 19 verloren doelsaldo(142-115)
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Heeft PSV 31 keer gewonnen of heeft NAC 31 keer gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |