abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47873215
Ik denk niet dat het PSV bestuur de guts heeft om Ronald er na dit seizoen uit te zetten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47873223
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou is de beker natuurlijk ook maar de beker...
Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_47873258
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik denk niet dat het PSV bestuur de guts heeft om Ronald er na dit seizoen uit te zetten.
Dan tekenen ze dus voor twee kampioenschappen van Ajax, miskopen en een hoop onrust in Eindhoven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47873285
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar feyenoord uit kregen jullie toen wel vol? Bullshit, Eindhoven en Breda liggen vlak naast elkaar, ik zie geen reden om niet te gaan
Ik wel: het is de beker .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47873366
Ik ben trouwens uit een persoonlijk dilemma: Ajax of AZ (van Gaal) kampioen? Wat is het minst erg?

Voor mezelf besloten dat AZ kampioen dan toch maar beter is .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47873547
100x liever AZ dan ajax hoor, dat je daar aan durft te twijfelen
Patat Friet
pi_47873639
Het zou me toch echt geen zak interesseren wie kampioen wordt, wanneer PSV het niet is
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:16:45 #33
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47873708
Wat is het geworden?
A.F.C. Ajax
pi_47873769
4 wedstrijden.

PSV mag nog 1 maal gelijk spelen.

Hopelijk komt het kampioenschap niet op de laatste wedstrijd aan.
pi_47873909
Cultheld met die ideeen van Twente over PSV .

Het is geen Groningen uit hoor, waar je een salonremise kan kopen
pi_47873989
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:16 schreef SoupNazi het volgende:
Wat is het geworden?
1-1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47873997
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cultheld met die ideeen van Twente over PSV .

Het is geen Groningen uit hoor, waar je een salonremise kan kopen
De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoor .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47874037
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

De 3 punten blijven gewoon in Eindhoven tegen Twente hoor .
Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoor .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:26:57 #39
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47874081
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef Bos81 het volgende:

[..]

1-1
Okido, nog drie punten dus.
A.F.C. Ajax
pi_47874170
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wellicht door een overwinning van PSV, niet omdat Rutte ze kado komt doen hoor .
Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhoven . Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's .
pi_47874223
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cadeau niet, maar Twente gaat echt niet voluit in Eindhoven . Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's .
Geloof ik niet in. Twente wil gewoon winnen, net als elke wedstrijd. Die willen laten zien dat ze ook tegen de top van Nederland kunnen voetballen, helemaal na de afdroogpartij tegen Ajax.
pi_47874280
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef cultheld het volgende:
Gewoon de handrem er op en spelers sparen voor de play-off's .
Kunnen jullie ook wel gaan doen.
Secrets never die. Only people.
pi_47874307
En Aissati wil juist laten zien dat ie kan voetballen, net als dat Rutte juist wil laten zien dat hij een betere coach is dan Koeman. De ideeen van cult toch af en toe .

Ben benieuwd hoe Koeman het gaat managen, zeker als er dinsdag een afdroogpartij volgt tegen Liverpool.
pi_47874343
Dan zal Heracles morgen Ajax wel de punten kado doen, met die Ajax huurlingen. Bovendien zijn het 2 Griekse historische figuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47874543
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef Suijk het volgende:
Dan zal Heracles morgen Ajax wel de punten kado doen, met die Ajax huurlingen. Bovendien zijn het 2 Griekse historische figuren.
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen .
pi_47874582
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen .
Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.
En als ik Barcelona was, zou ik nog wel even nadenken over Koeman en zijn reputatie daar niet in gevaar brengen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47875414
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:

Als de "normale omstandigheden" van na de winterstop gelden verliezen we van Twente, spelen we gelijk tegen NEC, verliezen we van Utrecht en winnen we moeizaam van Vitesse.

Ik had wat hoop dat vanavond de ommekeer zou komen, nu het dus weer gewoon slecht was en ook het resultaat negatief is schat ik de kansen van PSV op de titel op minder dan 20%. Alleen als Ajax én AZ ook nog besluiten de punten met bakken weg te gaan gooien kan dit nog goed komen, ik zie PSV écht niet meer aan het voetballen krijgen..
pi_47875453
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ben er anders helemaal niet gerust op morgen.
Ik kan me er iets bij voorstellen, Ajax is ook niet het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen maar ze zijn wel in vorm.
pi_47875794
Jezus christus, die interviews bij Tien...

Koeman schijt 7 kleuren stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')