Ach al worden ze kampioen, dat arrogante geedrag over winterbanden kunnen ze iig een jaartje in de kast zettenquote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb er altijd in gehoopt en het komt wel het weekend dichterbij. Die 3 punten zie ik jullie nog wel verspelen.
Op doelsaldo en onderling reslutaat zouden we het moeten kunnen halen, ik geloof er in.
Zo niet, ben ik niet te beroerd om hier een minimale felicitatie te plaatsen hoor.
die nasleep van de vorige trainer duurt soms nog eventjes. Dat jullie het tot de winterstop deden kwam mede doordat het vorig seizoen zo soepeltjes liep. Dat heeft Koeman er dus mooi uit gehaaldquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
bij jullie werd ie tenminste kampioen het eerste jaar
nouja van der Lem heeft er volgens mij best lang gezeten toch?quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Niemand binnen een technische staf gaat dan vrijuit, die fout hebben ze bij Ajax al genoeg gemaakt.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach kerel weet je wat het is.Je bent zoiezo een enorme lozer om weer in te gaan op de supporters.Zeer laag maar dat kan ook niet anders want sjah.. die heb je wel meer daar.
als psv kampioen zou worden. Dan is het een hele lelijke.quote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
de waarheid is soms hard.
ik hoop dat het toiletpapier in de aanbieding is in de buurt van ei'hoven. ik moet nog maar zien of Wij alles winnen, alleen ik heb meer twijfels of psv dat wel gaat doen. pasop, we zijn er weer.
Niet lelijker dan welk andere dan ook in deze competitie.quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
als psv kampioen zou worden. Dan is het een hele lelijke.
Ga jij eens even lekker knikkeren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.![]()
tja maar ik denk dat jullie je nog wel eens achter je oren krabben als je terug denkt hoe dat je er tijdens de winterstop voor stond.quote:Op zondag 1 april 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
ach er bestaat niet zoiets als een lelijk kampioensschap.
Als we nog kampioen worden vier ik het met een paar biertjes extra
natuurlijk, dat deden jullie ook op dat moment, want nog geen 2 maanden daarvoor stonden jullie bovenaan.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
tja maar ik denk dat jullie je nog wel eens achter je oren krabben als je terug denkt hoe dat je er tijdens de winterstop voor stond.
het is iig dit seizoen een stuk spannender dan vorig jaarquote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, dat deden jullie ook op dat moment, want nog geen 2 maanden daarvoor stonden jullie bovenaan.
Maarja de opluchting zou des te groter zijn.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
helaas wel ja, en dat was nergens voor nodig geweestquote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
het is iig dit seizoen een stuk spannender dan vorig jaar
zeg zelf. Met 20 punten voorsprong kampioen worden is een stuk mooier dan een verschil van 1 tot 3 puntjes. En helemaal wanneer je het in de laatste paar wedstrijden nog bijna verknalt. Als Ajax dit jaar kampioen word zou het een mirakel zijn. Vooral als je er bij nadenkt dat de meesten er tijdens de winterstop niet meer op hadden gerekent.quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef Daemician het volgende:
[..]
![]()
Dus als een club aan het einde van het seizoen niet meer in vorm is en toch kampioen wordt, is het meteen een lelijk kampioenschap? Grappig. PSV heeft tot aan de winterstop amper punten of zelfs doelpunten weg gegeven. Erg lelijk hoor.![]()
nee joh. Kuytquote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Op naar dinsdag, moet kluivert dan basis![]()
tja tot begin november voetbalden wij niet zo best....... en was het geloof in een kampioenschap in Amsterdam heilig, dat draaide binnen een maand helemaal om. Zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 00:09 schreef toma het volgende:
[..]
zeg zelf. Met 20 punten voorsprong kampioen worden is een stuk mooier dan een verschil van 1 tot 3 puntjes. En helemaal wanneer je het in de laatste paar wedstrijden nog bijna verknalt. Als Ajax dit jaar kampioen word zou het een mirakel zijn. Vooral als je er bij nadenkt dat de meesten er tijdens de winterstop niet meer op hadden gerekent.
achja 1 keer hard roepen dat Sneijder en Huntelaar niet kunnen scoren en ze doen het elke week weerquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Kuijt kan toch niet scoren in de Champions League
Zal je zien dat dit dan wordt afgestraft
Geld niet voor Dirkusquote:Op maandag 2 april 2007 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
achja 1 keer hard roepen dat Sneijder en Huntelaar niet kunnen scoren en ze doen het elke week weer
Ik hoop het niet. Iedereen mag scoren behalve kuijtquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Kuijt kan toch niet scoren in de Champions League
Zal je zien dat dit dan wordt afgestraft
Alsof een andere club het meer zou verdienenquote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
dat hoop ik bij elke wedstrijd sinds de winterstopquote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof een andere club het meer zou verdienen
Dinsdag Liverpool hopelijk is dit de ommekeer !
Tja als... als alsquote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoop ik bij elke wedstrijd sinds de winterstop
Maar de wedstrijden tegen Arsenal werkten ook niet bepaald als een ommekeer. Die 2e wedstrijd leverde zelfs een schandalig gelijkspel in Rotterdam op tegen Excelsior..... als daar gewoon inzet was getoond had je dat makkelijk moeten winnen en had je gewoon 5 punten gehad nu.......
Frustiquote:Op maandag 2 april 2007 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Iedereen mag scoren behalve kuijt![]()
Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand die quote gelezen van Arjan Bos op de achterpagina vd Volkskrant?
Heeft ie gelijk in, voor de winterstop heeft Gomes veel punten gered voor Philips. Tegenstanders hebben vaak te weinig gekregen in de wedstrijden tegen PSV. Het goede spel van de afgelopen 2 seizoenen was voor de winterstop ook al verdwenen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Wat zei Koeman nou, dat jullie voor de winterstop eigenlijk boven jullie stand hebben geleefd?
Het is nogal veel om over te typenquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?quote:Op maandag 2 april 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat een kutzooi weer zeg ongelooflijk.
Ik begin inderdaad zenuwachtig te worden, nog maar 3 puntjes.
Naah, zo erg is het nog nietquote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?![]()
Scannen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is nogal veel om over te typen![]()
Het begint er wel op te lijken jaquote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals voor Arsenal helemaal niets voor PSV PyTh?
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?quote:
Bek dicht sletjequote:
Zo denk ik er ook over, maar als je ziet dat PSV voor de 3e wedstrijd op rij punten verspeeld beloofd het niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?
En dat zou ik als PSV supporter geweldig vinden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV is toch nog steeds geen landelijke club qua fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |