Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand die quote gelezen van Arjan Bos op de achterpagina vd Volkskrant?
Heeft ie gelijk in, voor de winterstop heeft Gomes veel punten gered voor Philips. Tegenstanders hebben vaak te weinig gekregen in de wedstrijden tegen PSV. Het goede spel van de afgelopen 2 seizoenen was voor de winterstop ook al verdwenen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Wat zei Koeman nou, dat jullie voor de winterstop eigenlijk boven jullie stand hebben geleefd?
Het is nogal veel om over te typenquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Nee, maar zou je hem misschien met ons kunnen delen?
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?quote:Op maandag 2 april 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat een kutzooi weer zeg ongelooflijk.
Ik begin inderdaad zenuwachtig te worden, nog maar 3 puntjes.
Naah, zo erg is het nog nietquote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Toch maar even voorlopig je signature veranderen?![]()
Scannen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is nogal veel om over te typen![]()
Het begint er wel op te lijken jaquote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals voor Arsenal helemaal niets voor PSV PyTh?
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?quote:
Bek dicht sletjequote:
Zo denk ik er ook over, maar als je ziet dat PSV voor de 3e wedstrijd op rij punten verspeeld beloofd het niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten zijn 3 punten. En zolang Ajax die nog achterstaat is er niets aan de hand toch?
En dat zou ik als PSV supporter geweldig vinden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV is toch nog steeds geen landelijke club qua fans.
Zeker vergeleken met Feyenoord. En toch ook wel Ajax.quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
Al is PSV wel gewoon professioneel en zakelijk waar het moet zijn.
Iddquote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef zjroentje het volgende:
Nou Erasmusch, idd een flinke lap tekst om over te typen.
Ik ben frivole import. En het was tijd voor een breakquote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat r'dammers van die harde werkers waren?.
en dat doet Lex Schoenmaker ook zekerquote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
Koeman is gewoon een spelletje aan het spelen met Ajax. Hij laat het lijken alsof PSV op z'n laatste benen loopt en laat Ajax bewust op PSV inlopen. Op de laatste speeldag slaat hij toe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |