abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47878810
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
''We ruiken angst''.
Angst is er niet maar wel woede.
pi_47878843
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:

[..]

nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.
  zondag 1 april 2007 @ 00:33:17 #78
168739 Red_85
'echt wel'
pi_47878898
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_47878971
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.
ja dat klopt. Maar psv vreemd genoeg altijd net wat meer mazzel dan Ajax. Ik wil niet zielig zitten zeiken maar dat valt me gewoon op.
Afgelopen 2 seizoenen was PSV gewoon beter en zijn ze terecht kampioen geworden. Maar dit seizoen zijn jullie niet meer de beste.
pi_47880877
Zeefuik

ik probeer het positief te bekijken
pi_47881094
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.
Woede dat niet meer lukt en alles fout gaat door defensieve blunders bijvoorbeeld,,
Waarom zou er nu al angst moeten zijn ?
PSV mag nog 1 maal gelijk spelen
pi_47881538
PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 april 2007 @ 04:30:45 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47883589

dit wordt een dubbeltje op zn kant en ik begin nu echt bang te worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47883603
quote:
Op zondag 1 april 2007 04:30 schreef rubbereend het volgende:

dit wordt een dubbeltje op zn kant en ik begin nu echt bang te worden
Ik begin me ook zorgen te maken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47883643
Het is overduidelijk iets mentaals. Want als je kijkt naar de kwaliteit in de selectie had PSV nooit zoveel punten mogen verspelen de laatste weken, zelfs niet met de blessures. Misschien snakken ze naar het einde, misschien zijn ze angstig, misschien beiden. In ieder geval moet het worden omgedraaid voordat het te laat is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47883815
Misschien ligt het aan Ronnie K.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47884183
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Okido, nog drie punten dus.
Nope, nog 6, maar ik verwacht niet dat Ajax punten verspeelt tegen Heracles...

Koeman mag wat mij betreft opzouten. Dit is toch dramatisch? Het kampioenschap is nog niet verspeeld, maar ik verwacht tegen Utrecht en Twente nog wel problemen. Laat dan iig AZ het worden...
We sure are cute for two ugly people.
  zondag 1 april 2007 @ 09:38:29 #88
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47884298
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:

[..]

nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
Sorry hoor, maar wat een eenzijdig Calimerogeneuzel. Natuurlijk heeft PSV geluk gehad, net zoals elk team wel eens geluk heeft in bepaalde wedstrijden. Maar aan de andere kant staan er ook wedstrijden tegenover (vooral na de winterstop) waarin PSV duidelijk wel de drie punten had kunnen pakken, maar er maar één of geen pakte. AZ thuis bijvoorbeeld.
pi_47885276
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?
Jongen, kijk gewoon eens naar hoe er na de winterstop gepresteerd is, zelfs zonder blessures van Koné en Alex werden er al bakken met punten weggegooid. Thuis tegen Groningen en RKC wist PSV slechts moeizaam te winnen en moesten alle 3 de doelpunten uit stilstaande situaties komen. Thuis! Tegen Grun en RKC!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47885335
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Heb je het interview met Koeman gehoord op Tien? Die gaf ruiterlijk toe dat er angst in de ploeg kroop. Cocu en Kluivert keken ook als 2 pubers die weten dat ze buiten het schoolplein opgewacht worden door een groep gajes die ze in elkaar gaat beuken.

Ontkennen heeft echt geen zin jongens, PSV zit tot de nek in de stront.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47885547
Hey, maar jullie geven niet op toch? .
pi_47885620
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey, maar jullie geven niet op toch? .
Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te worden .
pi_47885830
niet verloren gelukkig
  zondag 1 april 2007 @ 11:45:24 #94
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47886850
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te worden .
idd, dit zijn belangrijke leerprocessen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47887416
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

idd, dit zijn belangrijke leerprocessen
En dan net als Bassie continu jonge, onervaren spelers oproepen dan kan je dat tot in de eeuwigheid als excuus gebruiken voor tegenvallend voetbal/prestaties. Koeman pikt dat goed op getuige het debuut van Zeefuik.

Krijgen we veel van dit soort uitspraken:
"Hij deed het aardig maar je kan van zo'n jonge jongen niet verwachten dat hij de kar trekt".

Daar maakte Koeman zich overigens al schuldig aan met zijn opmerkingen over Da Costa:
"Zo'n fout maakt hij over 4 jaar niet meer."
Wat hebben we daar aan? Als het al zo zou zijn. Da Costa is gewoon een ramp aan de bal. Het hele seizoen al. Als hij moet uitverdedigen of een simpel balletje verwerken is het kleinste beetje druk al genoeg om hem fouten te laten maken. Ik kan me de thuiswedstrijd tegen Sparta nog herinneren, Sparta mocht tot de 3-0 nog hopen op een puntje in Eindhoven en dat was vooral te danken aan het zeer onrustige optreden van Da Costa. Uiteindelijk gaat het allemaal goed en praat niemand daar na afloop over want je wint met 7-0. Maar Da Costa speelt vaak gewoon slecht en heeft af en toe een goede wedstrijd. De conclusie moet echter zijn dat hij gewoon niet goed genoeg voor PSV is. Misschien dat hij dat kan worden maar dan lijkt het me verstandig hem te verhuren.
pi_47887516
Ach jongens, er zit al verbetering in vergeleken met vorige x
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_47888847
Van voetbal.fok.nl:
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:46 uur schreef Emo het volgende:
Gelezen ergens op een forum of zo:
Guus kom naar huus want der beuren rare dingen
de voorsprong wordt steeds kleiner en 020 komt eraan
Guus kom naar huus want de titel staat op springen
als jij ons weer komt trainen staan we straks nog bovenaan
pi_47888920
Mooi gedichtje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47889046
guus weet iig hoe hij een kampioensschaal moet overhandigen
pi_47892213
Gelukkig duurt het seizoen maar 34 wedstrijden, anders zouden we nog degraderen ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')