Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Angst is er niet maar wel woede.
ja dat klopt. Maar psv vreemd genoeg altijd net wat meer mazzel dan Ajax. Ik wil niet zielig zitten zeiken maar dat valt me gewoon op.quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dit seizoen, maar vergeet niet dat elke club zo zijn mazzel heeft gehad in dit seizoen.
Woede dat niet meer lukt en alles fout gaat door defensieve blunders bijvoorbeeld,,quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.![]()
Ik begin me ook zorgen te makenquote:Op zondag 1 april 2007 04:30 schreef rubbereend het volgende:
dit wordt een dubbeltje op zn kant en ik begin nu echt bang te worden
Nope, nog 6, maar ik verwacht niet dat Ajax punten verspeelt tegen Heracles...quote:
Sorry hoor, maar wat een eenzijdig Calimerogeneuzel. Natuurlijk heeft PSV geluk gehad, net zoals elk team wel eens geluk heeft in bepaalde wedstrijden. Maar aan de andere kant staan er ook wedstrijden tegenover (vooral na de winterstop) waarin PSV duidelijk wel de drie punten had kunnen pakken, maar er maar één of geen pakte. AZ thuis bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :
Feyenoord uit (2-1)
Vitesse uit (0-1)
Ajax uit (0-1)
Groningen thuis (1-0)
allemaal wedstrijden die psv niet had verdient te winnen. Maar nu word eindelijk de hand van Koeman zichtbaar. Komende zomer een wanaankoop ala Charisteas en een dejavu is compleet. Hij had er bij Ajax ook al moeite mee om een goeie spits te vinden.
Jongen, kijk gewoon eens naar hoe er na de winterstop gepresteerd is, zelfs zonder blessures van Koné en Alex werden er al bakken met punten weggegooid. Thuis tegen Groningen en RKC wist PSV slechts moeizaam te winnen en moesten alle 3 de doelpunten uit stilstaande situaties komen. Thuis! Tegen Grun en RKC!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?
Heb je het interview met Koeman gehoord op Tien? Die gaf ruiterlijk toe dat er angst in de ploeg kroop. Cocu en Kluivert keken ook als 2 pubers die weten dat ze buiten het schoolplein opgewacht worden door een groep gajes die ze in elkaar gaat beuken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Angst is er niet maar wel woede.
Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te wordenquote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey, maar jullie geven niet op toch?.
idd, dit zijn belangrijke leerprocessenquote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, Koeman ploetert natuurlijk gewoon door. Misschien dat hij in de leer gaat bij v Basten en straks roept dat dit seizoen een voorbereiding was om het volgende seizoen kampioen te worden.
En dan net als Bassie continu jonge, onervaren spelers oproepen dan kan je dat tot in de eeuwigheid als excuus gebruiken voor tegenvallend voetbal/prestaties. Koeman pikt dat goed op getuige het debuut van Zeefuik.quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
idd, dit zijn belangrijke leerprocessen
quote:Op zondag 1 april 2007 12:46 uur schreef Emo het volgende:
Gelezen ergens op een forum of zo:
Guus kom naar huus want der beuren rare dingen
de voorsprong wordt steeds kleiner en 020 komt eraan
Guus kom naar huus want de titel staat op springen
als jij ons weer komt trainen staan we straks nog bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |