En wie moet hem dan opvolgen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
Ajax wint toch wel met 4-0 of zo van Heracles.
Onder normale omstandigheden moet PSV de komende 4 wedstrijden gewoon winnen: Ik hoop dat Koeman naar Barcelona verdwijnt na dit seizoen.
Je moet de TRU-verhalen van cult niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
En FC Twente hoort ook een probleem te zijn, maja vriendjespolitiek zal me niet verbazen
Cocu heeft smaakquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef denthemen het volgende:
Is er nou echt gezeik tussen Cocu en Koeman?
Gewoon frustratie. Ik zou ook chagrijnig zijn na het alweer verspelen van 2 dure punten in een kutwedstrijd. Dan zou ik ook geen gezeur van Koeman aan mijn hoofd willen, waar het ook over gaat. Dan wil je gewoon even rust aan je kop en het puntverlies in jezelf verwerken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef denthemen het volgende:
Is er nou echt gezeik tussen Cocu en Koeman?
waarom reageren andere spelers dan niet zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gewoon frustratie. Ik zou ook chagrijnig zijn na het alweer verspelen van 2 dure punten in een kutwedstrijd. Dan zou ik ook geen gezeur van Koeman aan mijn hoofd willen, waar het ook over gaat. Dan wil je gewoon even rust aan je kop en het puntverlies in jezelf verwerken.
Zo werkt dat nou eenmaal bij sporters.
omdat Cocu zn bek open durft te trekken en het krediet ook heeft om zoiets te doen. Dat hoeft die Zeefuik niet te proberen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
waarom reageren andere spelers dan niet zo?
Omdat die het zich misschien niet zo aantrekken. Of anders verwerken. Misschien had ik niet moeten zeggen dat alle sporters zo reageren, maar sommige sporters. Ikzelf moet ook niet aanhoren dat ik zo leuk heb meegespeeld, terwijl ik heb verloren als het nog ergens om draait. Pleur dan maar op met je bemoedigende woorden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
waarom reageren andere spelers dan niet zo?
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had wat hoop dat vanavond de ommekeer zou komen, nu het dus weer gewoon slecht was en ook het resultaat negatief is schat ik de kansen van PSV op de titel op minder dan 20%.
Dat is Koeman héquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat die het zich misschien niet zo aantrekken. Of anders verwerken. Misschien had ik niet moeten zeggen dat alle sporters zo reageren, maar sommige sporters. Ikzelf moet ook niet aanhoren dat ik zo leuk heb meegespeeld, terwijl ik heb verloren als het nog ergens om draait. Pleur dan maar op met je bemoedigende woorden.
Minder dan 20% is wel wat aan de lage kant. Maar kijk eens naar onze waslijst aan blessures, naar het spel van na de winterstop, naar het schema van ons naast dat van Ajax en dan zie je inderdaad dat de kans best aanwezig is dat Ajax kampioen kan gaan worden. Dat is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kom op zeg. Nog 4 wedstrijden, 3 punten voorsprong. Hoe wil je het hebben?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was een speciale actie of zo vanuit PSV, waardoor het uitvak was uitverkocht.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is het toch een zielig hoopje 'supporters' bij elkaar daarow. en dat noemt zich topclub met top supporters. nog nooit een uitvak uit kunnen verkopen dit seizoen.
na jongens, neem wc papier mee de volgende wedstrijd. zulllen jullie nodig hebben. kleuren schijten in 32bit bij jullie op het moment. 1 tip, neem niet van die gerecyclede troep, als je vaak moet krijg je een hele skrale anus.![]()
jullie hebben dit seizoen al teveel geluk gehad. Het wordt tijd dat het tij keert.quote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Blessures blessures en een niet al te brede selectie.
Hopelijk komen er snel wat positieve dingen
PSV was gewoon de sterkste de afgelopen 2 en een half jaar daar was geen geluk bij nodigquote:Op zondag 1 april 2007 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
jullie hebben dit seizoen al teveel geluk gehad. Het wordt tijd dat het tij keert.
nou ik herriner me nog een mazzel doelpuntje van Simons in de Arena waardoor Ajax in een dip belande. Een aantal zeer gelukkige zege's zoals :quote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV was gewoon de sterkste de afgelopen 2 en een half jaar daar was geen geluk bij nodig
Nu bij een dip is het wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |