Straks ga je ook nog zeggen dat ie een dikke kop heeft!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef Messenga het volgende:
Ik had de Lapo!
Maargoed, die foto zegt natuurlijk alles.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:11 schreef du_ke het volgende:PSV
.
Dit weekend NAC lekker oprollen hopen dat we de boel droog houden en scoren uit een stilstaande situatie en dan met het klamme angstzweet op de rug de 3 punten kunnen stelen en hopen dat iedereen heel blijft.
Geef mij die glazen bol ook eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
Kampioen/CL winnaar 06/07
vanochtend viel het nog wel mee, en hij is net teurg uit de hittequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste dag tot nu toe in 2007:
[afbeelding]
Ach, ik stap 's ochtends vroeg hier ook nog elke dag met een muts op de deur uit. Pas vanaf een uur of 11/12 vind ik het warm genoeg om zonder op stap te gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
zoals ik een week geleden al postte ja. Winnen we zaterdag worden we kampioen, verliezen we dan worden we geen kampioen. Want dan laten we gegarandeerd ook punten liggen tegen Twente.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel mij in het vorige topic ook al op ja.
Verder hangt er veel van zaterdag af. Winnen jullie in Breda, dan worden jullie kampioen. Winnen jullie niet, kan het nog heel spannend worden, hoewel ik niet echt meer in de titel geloof.
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
We vliegen er alleen wel ongenadig hard uit tegen Liverpool verwacht ik.![]()
inderdaad, we moeten volgend jaar gewoon weer CL spelen anders hebben we ook nog gewoon een financieel probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Gaan jullie anders boos worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Er MOET Zaterdag kost wat kost gewonnen worden van NAC.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Liever Kampioen en er hard af tegen Liverpool als geen kampioen en halve finale CL tegen Chelsea/Valencia.
Ongenadig pissig zelfs!quote:
Ik zie ze ook niet winnen daar eerlijk gezegd, al kan het natuurlijk altijd. Als Kluivert nou eens fit is en in de basis start zie ik wel kansen. Als het weer Farfan als eenzame spits wordt zie ik het echt niet gebeuren dat we daar winnen.quote:
Dat is slecht voor de bloeddruk van vele mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat leuk is, als jullie nou gewoon verliezen tegen NAC, zodat de competitie nog heeeel spannend wordt. Je hebt toch nog alles in eigen hand.
Als jullie die week daarop nou ook even verliezen wordt het helemaal leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de bloeddruk van vele mensen. We besparen ze die stress liever.
Nee dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat leuk is, als jullie nou gewoon verliezen tegen NAC, zodat de competitie nog heeeel spannend wordt. Je hebt toch nog alles in eigen hand.
Kone, Kluivert en Farfan gewoon voorin Zaterdag!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet winnen daar eerlijk gezegd, al kan het natuurlijk altijd. Als Kluivert nou eens fit is en in de basis start zie ik wel kansen. Als het weer Farfan als eenzame spits wordt zie ik het echt niet gebeuren dat we daar winnen.
Wel heel aanvallend. Is dat niet teveel risico?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kone, Kluivert en Farfan gewoon voorin Zaterdag!
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert is gewoon weer fit hoor en Arouna zal het waarschijnlijk ook halen, hij schijnt altijd snel weer hersteld te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.
Kluivert is gewoon goed uit de wedstrijd tegen ajax gekomen en toen kon hij 60 min. spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als eerstgenoemde 2 fit zijn (wat wel niet zo zal zijn, zeker niet wbt Kluivert) is dat geen gekke opstelling, zo hebben we wel vaker gespeeld.
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kluivert is gewoon goed uit de wedstrijd tegen ajax gekomen en toen kon hij 60 min. spelen.
We zijn het een keer helemaal eens, niet te geloven!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat een fitte Kluivert (dus geen Kluivert die steeds op zijn tellen moet passen maar gewoon vrijuit kan voetballen, het liefst een hele wedstrijd lang) wel eens het verschil zou kunnen maken tussen wel of geen kampioen eerlijk gezegd. Met hem komt er gewoon meteen meer creativiteit en voetbalintelligentie in de ploeg. Niet dat hij "de verlosser" is maar het team snakt gewoon naar een fatsoenlijke spits. Hij zou ook de anderen beter kunnen laten renderen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?
quote:27/3/2007 - Komt ster Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 naar PSV?
(Gepost door RvN)
Op het zojuist afgelopen Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 is Brazilie kampioen geworden. De titel van beste speler van het toernooi ging echter naar de aanvaller Reimond Manco uit Peru. De topscorer was een Braziliaan, maar de echte sensatie van het toernooi werd Manco.
PSV Netwerk
Afgaand op een uitlating van de vader van de jonge aanvaller op de website pressperu.com komt de spits mogelijk naar PSV. 'Voor het toernooi wilde River Plate hem heel graag halen en na het toernooi meer dan ooit tevoren, maar dhr Gonzalez brengt hem naar Nederland (PSV).' Het ligt voor de hand dat Gonzalez dezelfde persoon is die de zaakwaarnemer van Jefferson Farfan is en altijd voor het sportieve koos boven de financieel aantrekkelijker aanbiedingen.
Ben je er bij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef waterreus23 het volgende:
Programma van PSV:
31 Maart: NAC Breda - PSV:
3 April: PSV - Liverpool:
7 April: NEC - PSV:
11 April: Liverpool - PSV:
14 April: PSV - FC Twente:
22 April: FC Utrecht - PSV:
25 April: Halve Finale Champions League:
29 April: PSV - Vitesse:
1 Mei: Halve Finale Champions League:
23 Mei: Finale Champions League.
Als alles zo blijft kunnen we kampioen worden UIT bij FC Utrecht
Ajax moet nog tegen:
1 April: Ajax - Heracles Almelo:
8 April: RKC Waalwijk - Ajax:
13 April: Ajax - NAC Breda:
18 April: Halve Finale KNVB Beker: Ajax - RKC
22 April: Ajax - Sparta:
29 April: Willem II - Ajax
De nieuwe Farfan waar Piet de Visser op zat te doelen?quote:
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
Dan kunnen jullie op de laatste dag mooi die punten aan ons gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:05 schreef waterreus23 het volgende:
Programma van PSV:
-knip -
Als alles zo blijft kunnen we kampioen worden UIT bij FC Utrecht
Ajax moet nog tegen:
-knip -
Ik geloof dat Van Hanegem ook zoiets zei in Voetbal Insite met Stan Valckx. Hij verwachtte dat Kluivert PSV het kampioenschap zou gaan bezorgen. Ik hoop het...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was er soms een verlenging die ik gemist heb?
Ik denk dat een fitte Kluivert (dus geen Kluivert die steeds op zijn tellen moet passen maar gewoon vrijuit kan voetballen, het liefst een hele wedstrijd lang) wel eens het verschil zou kunnen maken tussen wel of geen kampioen eerlijk gezegd. Met hem komt er gewoon meteen meer creativiteit en voetbalintelligentie in de ploeg. Niet dat hij "de verlosser" is maar het team snakt gewoon naar een fatsoenlijke spits. Hij zou ook de anderen beter kunnen laten renderen.
Dat is nou precies wat ik al tijden roep, in de vorm waar PSV na de winterstop verkeerd heeft redden we het gewoon niet. Dus is er een klein mirakel nodig (zoals een helemaal fitte Kluivert) om alsnog kampioen te worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.![]()
Het kan altijd fout gaan natuurlijk maar ik begon me pas echt zorgen te maken toen Aissati verhuurd werd en er geen nieuwe spits kwam, dat was gewoon vragen om problemen. Aissati had waarschijnlijk praktisch iedere wedstrijd gespeeld bij het PSV van na de winterstop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
En voor de winterstop wist ik het zeker. PSV word kampioen.
*zucht* Hoe vlug de omslag kan komen.
Schijnt die gast gezegd te hebben.quote:De otro lado, su padre Víctor Manco está muy contento por las ofertas y la propuesta que tiene su hijo. "Antes del torneo, el River se moría por tenerlo en sus filas y ahora lo quiere más que nunca, pero el señor Gonzales se lo llevará a Holanda (PSV)", manifestó.
De Spaanse tekst naar het Engels en dan weer naar het Nederlandsquote:Het dient - Peru in, (PRESSPERU). - Lurín is stomme getuige van de geboorte van nieuwe barst Peruviaan, Reimond Manco Albarracín. Zijn deeg van cijfer werd geschreven op de gebieden. Om die reden, koos Conmebol de Peruviaan aangezien het sterren van sub-17 Zuidamerikaans over goleador van de gelijke, Braziliaanse Lula. Bovendien streeft de directeur van het officiële tijdschrift van zelfde, Jorge Barraza, dat "sub-17 barst" verlichtten, sprekend over aan Manco. "Noch in recente sub-20 van Paraguay zag hij zich per het van die zuiverheid", remarcó. In zoals veel, de prijzen blijft aankomend: de gemeente van Lurín verklaarde "Illustrious Zoon van de Stad". Van een andere kant, is zijn vader Víctor Manco vóór zeer tevreden van de levering en het voorstel die zijn zoon heeft. "Vóór de gelijke, stierf de Rivier om het in zijn rijen te hebben en nu wil het het meer dan ooit, maar M. Gonzales zal het aan Holland (PSV)" nemen, verklaard. Mevr. Ángela Albarracín verwees dat zijn zoon zelf aan Zuidamerikaans droevig was. "zij gaf pijn hem om naar de luchthaven te gaan en leiders noch de pers niet te zien. Maar zij zei aan me met veel overtuiging die de classificatie aan Wereldwijd zou verkrijgen. En zij vervulde zijn belofte. Zij becommentariëerde aan me dat indien verkregen de titel, nonsingle zij door zijn spel was, maar al materiaal ", nodig en op de prijs die van de overheid zal ontvangen, drukte uit: "Hopelijk is het niet in belofte, vervult en zij steunen het in de studies". POPULAIRE
Ajax verspeelt zelf ook punten tegen clubs waar je het niet van verwachtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je dit zo bekijkt en de situatie van PSV in het achterhoofd hebt.. Ajax helaas Kampioen.Ik zie PSV het moeilijk krijgen tegen NAC Uit en NEC en Uitrecht zijn ook niet echt soepel te nemen obstakels.Daar komt Twente nog bij kijken en heb je tussen die wedstrijden ook nog 2x Liverpool.Een zwaar zoniet loodzwaar programma voor de Eindhovenaren.![]()
Sjah.. je kan niet zeggen dat Koeman een goede keuze heeft gemaakt daarmee nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan altijd fout gaan natuurlijk maar ik begon me pas echt zorgen te maken toen Aissati verhuurd werd en er geen nieuwe spits kwam, dat was gewoon vragen om problemen. Aissati had waarschijnlijk praktisch iedere wedstrijd gespeeld bij het PSV van na de winterstop.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax verspeelt zelf ook punten tegen clubs waar je het niet van verwacht
PSV moet dit gewoon uitspelen.
quote:Volgens de zaakwaarnemer van de 16-jarige Kolbeinn Sigthorsson is er veel interesse voor zijn pupil. Zeker nadat hij afgelopen zaterdag viermaal scoorde voor IJsland-17 in het, met 6-5, gewonnen duel tegen Rusland. “Ik ben gebeld door een aantal clubs. PSV heeft Kolbeinn gevraagd om op stage te komen in Eindhoven”, aldus de zaakwaarnemer van het jeugdige talent. Op dit moment komt hij uit voor HK Kopavogur.
Leuke kloon, not.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:02 schreef djnospinzone het volgende:
Die Manco is zo ongelooflijk goed. Echt niet normaal. Ik was in venezuela tijdens dat U17 toernooi en ze zonden die wedstrijden live uit. Deze man is niet te stoppen. Ongelooflijk.
Haha. Wat? Kloon? Ik ben nog niet ingevoerd in het hele Fok gebeuren.quote:
Het zou dan wel weer een anti-climax zijn als die 2 punten dan blijven staan tot het einde he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Na dit weekend nog maar 2 puntjes achter.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaan( zal me benieuwen of jullie het vakkie volkrijgen )
bronquote:Uitwedstrijden tegen NAC Breda en N.E.C. uitverkocht!
27 maart 2007 11:30
PSV-supporters hebben massaal gehoor gegeven aan de oproep van de club en de Supportersvereniging PSV om mee te gaan naar de eerstvolgende uitwedstrijden, met als doel zoveel mogelijk steun te bieden in deze beslissende fase van de competitie. Zowel de kaarten voor NAC Breda als N.E.C. zijn uitverkocht!
Korting van ¤ 15,-
Om te zorgen voor zoveel mogelijk steun van onze supporters bij de eerstvolgende uitwedstrijden in deze beslissende fase van de competitie, hadden PSV en de Supportersvereniging PSV de handen ineen geslagen. Per supporter werd er namelijk een korting van ¤ 15,- gegeven. Dinsdagochtend zijn de laatste kaarten voor de uitwedstrijd tegen NAC Breda verkocht, voor het duel tegen N.E.C. zijn uitsluitend nog enkele plaatsen in de Randstadbus te boeken.
PSV
Maximale aantal supporters
Zowel in Breda (1000 plaatsen) als in Nijmegen (600 plaatsen) kan het team van Ronald Koeman het maximale aantal supporters begroeten. Alle steun is namelijk welkom in deze beslissende fase van de competitie, waarin PSV vijf punten voorsprong heeft. “Dit is de fase waarin het moet gebeuren en de competitie heeft onze prioriteit. Een extra zetje is dan altijd welkom. Het is altijd prettig als onze aanhang meereist naar uitwedstrijden”, zei Koeman eerder al. Namens PSV: supporters bedankt!
Op AZ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Na dit weekend nog maar 2 puntjes achter.
Behoorlijk. Maar als jullie dit weekend punten laten liggen is het gebeurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer een anti-climax zijn als die 2 punten dan blijven staan tot het einde he?
was Leandro een slechte voetballer danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Was Leandro ook niet uitblinker op een zelfde soort toernooi.
Klein mirakel!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef PyTh het volgende:
Een mirakel.........jeetje Grrrrrr wat kan jij overdrijven zeg.....
tis kei uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel kost het dit keer niet om naar een uitwedstrijd te gaan( zal me benieuwen of jullie het vakkie volkrijgen )
Inderdaadquote:
Las het bij het bericht van bos81quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
tis kei uitverkocht!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Las het bij het bericht van bos81![]()
Nu moeten ze ook zien te winnen van beide clubs![]()
Geen Salcido?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
Voor van het weekend:
---------------------Gomes---------------------------
Kromkamp (Feher?) --- Alcides --- Da Costa --- Sun
------------------------------Simons----------------------
---------Mendes---------------------------Cocu----------
--------------------------Afellay---------------------------
---------------Farfan---------------Kluivert (Kone?)-----
Zoiets dan maar?
En die Manco klinkt wel aardig. Dat Ijslandse talent moet ik eerst nog maar eens zien, maar een stage kan geen kwaad
Wij boeren hebben het financieel heel zwaar tegenwoordig in NL hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef denthemen het volgende:
Waarom krijgen jullie het nu opeens wel uitverkocht? Vanwege die korting?
Ja idd.. al die CL wedstrijden.. dat kost ook geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij boeren hebben het financieel heel zwaar tegenwoordig in NL hoor!
Hij zou misschien geblesseerd zijn.quote:
Gomesquote:PSV vindt dat Salcido kan doorspelen
Volgens De Telegraaf is PSV van mening dat Carlos Salcido door zou kunnen spelen met de lichte klachten die hij ondervindt. Volgens De Telegraaf is de Mexicaan daardoor tussen twee vuren komen te zitten, enerzijds de belangen van PSV en anderzijds die van Mexico. De Mexicanen zouden Salcido met het oog op de Copa America komende zomer graag nu willen laten opereren en rust geven volgens De Telegraaf.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
En Pizzaboy, praat jezelf nog maar lekker wat moet moed in knaap
Liever geenSun op links. Als Koné fit genoeg is ga ik hiervoor:quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij zou misschien geblesseerd zijn.
[..]
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Sun
Mendez - Simons - Cocu
Afellay
Kluivert - Farfan
Kone kan dan (mits fit) invallen voor Kluivert.
Ik ga er niet van uit dat Kone en Salcido allebei kunnen beginnen. Misschien wel een van de twee, maar ligt er een beetje aan hoe het nou precies zit met Salcido, Kone is twijfelachtig. Maar dat zal pas op de laatste dag worden bepaald.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Liever geenSun op links. Als Koné fit genoeg is ga ik hiervoor:
------------------- Gomes -------------------
Kromkamp - Da Costa - Alcides - Salcido
Afellay ---------- Simons ------------ Cocu
Farfan ----------- Kluivert ----------- Koné
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij zou misschien geblesseerd zijn.
[..]
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Sun
Mendez - Simons - Cocu
Afellay
Kluivert - Farfan
Kone kan dan (mits fit) invallen voor Kluivert.
Dat wel , al weten ze al wat er bij NAC Breda te wachten staatquote:
Die moet maar even doorbijten de laatste paar duels, daarna mag hij de hele zomerstop lekker geblesseerd zijnquote:
Of iemand met een echt commerciele achtergrond, of het nu van Philips is of van bijvoorbeeld Ahold.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:35 schreef djnospinzone het volgende:
Ik heb toch liever iemand met een Philips-verleden
65 wedstrijden gespeeld 31 gewonnen 15 gelijk 19 verloren doelsaldo(142-115)quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand de statistieken van NAC - PSV
Heeft PSV 31 keer gewonnen of heeft NAC 31 keer gewonnen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
65 wedstrijden gespeeld 31 gewonnen 15 gelijk 19 verloren doelsaldo(142-115)
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Heeft PSV 31 keer gewonnen of heeft NAC 31 keer gewonnen?
Blij dat Timmer weg is, iemand die zichzelf een contractverlenging geeft terwijl hij eigenlijk al weg had moeten zijn hoort niet bij PSV. En dan ook nog het lef hebben om ruzie te krijgen met Harryquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Timmer eindelijk weg per 1 juli, hij wordt opgevolgd door Schuitema.
Ben ik toch een optimistquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien toch maar weer eens een wedstrijd van oranje kijken dan...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Timmer eindelijk weg per 1 juli, hij wordt opgevolgd door Schuitema.
Algemeen directeur hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Reker is meer de technische man volgens mij, en zie zetten we nu op de commerciele tak....
Correct, die man heet Marcel van den Bunder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
dan volgt hij dus niet Ribbens op zoals eerder gezegd!
Dat kan een voordeel zijn ja, al denk ik dat dat netwerk heel snel zal afbrokkelen zodra hij opstapt bij de CBV.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Reker heeft een gigantisch netwerk.
Dat is niet voor het eerst dit seizoenquote:
Erg domme actie van Afellay. Kop omlaag en naar voren stormen. Dan kan je er op rekenen dat je opgevangen wordt door een van die houthakkers zonder techniek. Je zou toch meer verwachten van een voetballer met een inzicht als Afellay.quote:
Ja, het "boekje" van Reker. Maar helaas is het volgens mij inderdaad HAD. VOlgens mij heb ik ooit gelezen dat de kaartenbak (wat het boekje eigenlijk was) in de open haard terecht is gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef rubbereend het volgende:
had Reker ook niet een mooi strafschoppenarchief?
Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.quote:
Behalve als de trainer niks wil forceren bij Affelayquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.
Schuitema deed het prima! Rustige man die niet onhandig op de voorgrond komt zoals bijvoorbeeld Westerhof. Blij dat Schuitema de plek van Timmer inneemt. Nu nog iemand met technische know how in de RvC en dan is het daar oon in evenwicht lijkt me.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
Reker lijkt me iig een betere keus dan die interim die we hadden. Reker heeft iig veel voetbalverstand
Ik kan echt nergens iets vinden erover, alleen dat hij het goed gedaan heeft gisteren, niets over de gevolgen van zijn botsing.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.
Ach, die is nou eenmaal blessuregevoelig, daar heeft de technische staf vast wel rekening mee gehouden bij de samenstelling van de selectiequote:
Als die nou eens een paar wedstrijden fit blijft. Zou misschien nog bruikbaar kunnen zijn de laatste wedstrijden. Niet dat hij nou overloopt van het talent maar qua creativiteit is het een Luc Nilis vergeleken met Culina of Mendez.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
de Jong en Kromkamp hebben vanochtend gewoon weer met de groep meegetraind
Ook Salcido trainde gewoon mee.
die Zeefuik lijkt op een soort combi van Addo en Farfanquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef JustJunior het volgende:
[afbeelding]
Ene Zeefuik heeft meegetraind met de A-selectie, 16 lentes jong. Schijnt een groot talent te zijn.
Tja je bent iets anders gewendquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Kone zonder wit haar ziet er erg vaag uit trouwens, terwijl het eigenlijk zijn natuurlijke kleur is![]()
Sorry, Westerhof bedoel ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schuitema deed het prima! Rustige man die niet onhandig op de voorgrond komt zoals bijvoorbeeld Westerhof. Blij dat Schuitema de plek van Timmer inneemt. Nu nog iemand met technische know how in de RvC en dan is het daar oon in evenwicht lijkt me.
Ga jij je eens effe lekker schamenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef knep het volgende:
[..]
Tja je bent iets anders gewend.
Ik vind het beter, ik word niet goed van die negers met hun kapsones kapsels.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Healy.. de naam alleen al doet vermoeden over een medicius in voetbal tenue.
Stoerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Hier een foto van die Manco met PSV-shirt. Farfan heeft hem dat opgestuurd. Manco zijn droom schijnt ook PSV te zijn.
http://www.peru.com/futbo(...)alleNoticia87410.asp
je zal wel gebeld worden, morgen ofzo en dan zal je de kaartjes bij de hoofdingang op mogen halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand ervaring met het winnen van kaarten voor een wedstrijd van PSV via de sms? Hoe dat in z'n werk gaat en zo?
Waarom dat, ik heb het er gewoon niet op maakt verder niet uit wat voor soort huidskleur dan ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ga jij je eens effe lekker schamen
quote:Género Zeefuik (16) zaterdagavond tegen NAC op de bank
30 maart 2007 12:45
Jeugdspeler Género Zeefuik (16) is opgenomen in de selectie voor de wedstrijd van zaterdag tegen NAC Breda. De talentvolle aanvaller maakte de laatste dagen op de training een goede indruk. Omdat Arouna Koné dit weekeinde nog niet in actie kan komen, besloot hoofdcoach Ronald Koeman om Zeefuik erbij te halen.
Fysiek sterk
“Hij is niet bang, hij is sterk, blijft aan de bal en heeft scorend vermogen”, zei Koeman vrijdagmiddag in het persgesprek over de jonge Zeefuik, die bijna 17 jaar wordt en nu dus nog officieel tweedejaars B-jeugdspeler is. “We zitten met het ontbreken van Koné toch al dun in de aanvallers. Zeefuik heeft de afgelopen dagen op de training laten zien uitstekend in de groep te passen. Ik ben er niet bang voor om iemand die volgende week 17 jaar wordt te laten debuteren. Ik heb Ryan Babel ook laten debuteren op zijn zestiende.”
“Kans om me te bewijzen”
Zeefuik zelf is uiteraard blij met het nieuws dat hij morgenavond op de bank begint bij het eerste elftal. “Geweldig om drie dagen met de groep mee te trainen. Het gaat allemaal wat sneller, maar ik heb het gevoel het goed aan te kunnen. Dit is mijn kans om mezelf te bewijzen.” Zeefuik speelt sinds de zomer van 2006 bij PSV, nadat hij overkwam van FC Omniworld en daarvoor in de jeugdopleiding van Ajax zat. Hij doet normaliter mee met de A1 of met Jong PSV.
Later vandaag de reacties van Ronald Koeman én Género Zeefuik op PSV TV Online.
© PSV NV
Dit soort dingen hebben dus geen zak te maken met de kwaliteit van de jeugdopleiding van Ajax, maar met de aantrekkingskracht ervan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
Hehe, alweer een speler die uit de Ajax-jeugd is geflikkerd en toch (bijna/misschien) zal doorbreken.
nounou, hij mag een keertje op de bank zitten, doe maar rustig. Hij is nog verre van doorgebroken, grote talenten hebben het wel vaker niet gehaald bij PSV.........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
Hehe, alweer een speler die uit de Ajax-jeugd is geflikkerd en toch (bijna/misschien) zal doorbreken.
Maarja. Geen aantrekkingskracht -> Geen goede reputatie -> Jeugdspelers komen minder snel -> Minder redenen voor jeugdtrainers om hun best te doen ->Kwaliteit daalt ->Kwalitatief mindere jeugdopleidingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dit soort dingen hebben dus geen zak te maken met de kwaliteit van de jeugdopleiding van Ajax, maar met de aantrekkingskracht ervan.
Toch zit er een kern van waarheid in. Als ik kon kiezen tussen FC Zwolle en Ajax ging ik ook niet naar Zwolle.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat is wel erg simpel en zwart/wit gesteld.
Wat een ontzettend tegenstrijdig bericht van VI...quote:Addo, Lamey en De Jong moeten weg bij PSV
30/3/2007 14:31
PSV heeft Eric Addo, Michael Lamey en John de Jong laten weten dat zij niet in aanmerking komen voor een nieuwe verbintenis bij de huidige koploper van de Eredivisie.
Formeel moet de Eindhovense club voor 1 april aangeven of een speler met een aflopend contract een nieuwe arbeidsovereenkomst tegemoet kan zien. Voor Addo en Lamey lijkt er een einde aan hun verblijf bij PSV te komen. De Ghanees had al aangegeven op zoek te gaan naar een club waar hij meer aan voetballen toe denkt te komen, terwijl de Nederlander al bijna het gehele seizoen deel uitmaakt van de tweede selectie van de Brabantse club.
De Jong komt mogelijk wel in aanmerking voor een nieuw contract. De Haagse middenvelder heeft sinds 20 maart 2005 geen officiële wedstrijd meer gespeeld vanwege blessureleed. Deze week keerde hij weer eens terug in de selectie van coach Ronald Koeman. Mocht De Jong daadwerkelijk fit zijn, dan overweegt PSV hem in mei alsnog een nieuwe verbintenis voor te leggen, aangezien de technische staf nog altijd zeer gecharmeerd is van de dertigjarige speler.
Dat heb ik wel vaker gedacht dit jaar.quote:“Ik denk dat de ploeg nu wel gaat reageren, je kunt niet alles over je kant kan laten gaan. Ik denk dat men morgen een elftal te zien krijgt wat getergd is en het belang van de situatie inziet. Als de supporters ons op zo’n wijze wat betreft uitwedstrijden ondersteunen, ligt uiteindelijk de bal bij ons.”
weinig tegenstrijdigs aan hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tegenstrijdig bericht van VI...![]()
Mwoah, in de titel noemen dat er drie spelers wegmoeten en later laten blijken dat alleen Lamey echt weg moet, vind ik behoorlijk tegenstrijdig eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weinig tegenstrijdigs aan hoor.
Voor de 3 heren is het ontslag dus aangevraagd. Maar de Jong heeft als enige nog een kans om een nieuw contract te krijgen
Het topic van calvobbes dicht proberen te krijgen door 10 berichten achter elkaar te posten.quote:
Iets te vaak eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
Verder zei Koeman dit over de wedstrijd:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedacht dit jaar.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef ganzenherder het volgende:
Morgenvroeg even kijken of er nog leuke plaatsen beschikbaar zijn voor de wedstrijd tegen Twente![]()
quote:
quote:De laatste nog beschikbare kaarten werden zaterdagochtend via TicketBox in nog geen uur tijd allemaal verkocht
Grappig, ik wist niet dat er zo'n groot verschil zat in de prestaties van PSV op zondag en zaterdag.quote:
IN-TER-NET HOO-LI-GAN!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het topic van calvobbes dicht proberen te krijgen door 10 berichten achter elkaar te posten.
Werd niet gewaardeerd.
M'n eerste ban in 5,5 jaar....
We hebben jullie al pleziertjes genoeg gedaan de afgelopen tijd, nu mogen jullie dat ook wel eens voor ons doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doe me een plezier en verlies vanavond even met 2-0.
Allicht, PSV speelt bijna al z'n thuiswedstrijden op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, ik wist niet dat er zo'n groot verschil zat in de prestaties van PSV op zondag en zaterdag.
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het feit dat wedstrijden op zondag vaak uitwedstrijden zijn en wedstrijden op zaterdag vaak thuiswedstrijden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef PrinceSL het volgende:
Net even wat statistiek gedaan, en we winnen morgen gewoon![]()
Van alle wedstrijden op zondag gespeeld dit seizoen (11 in totaal) wonnen we er slechts 5. Dat is slechts 45,5% van de wedstrijden.
Echter, van alle wedstrijden op zaterdag gespeeld (15 in totaal) wonnen we er maarliefst 14! Dat betekent 93,3% van de wedstrijden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het feit dat wedstrijden op zondag vaak uitwedstrijden zijn en wedstrijden op zaterdag vaak thuiswedstrijden?![]()
Ja, dat bedacht ik me later ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Allicht, PSV speelt bijna al z'n thuiswedstrijden op zaterdagavond.
Hoop blijven houden, want alle uitwedstrijden op zaterdag werden gewonnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later ook.![]()
Nu dus een uitwedstrijd en een zaterdagavond. Gelijkspelletje dan maar.
Stond ook in mijn krant. Leuk stuk om te lezen vond ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef pascalheister het volgende:
leuke foto van Kone en zn moeder in de Gelderlander vandaag
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef ganzenherder het volgende:
Kunnen we dinsdag niet beter een jeugdelftal sturen ofzo? Hebben die ook al een beetje CL-sfeer geproefd![]()
Is er trouwens iemand die er ook maar een beetje vertrouwen in heeft dinsdag?![]()
seg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef sanni het volgende:
Ik seg dat Breda een heet avondje voor PSV wordt. [afbeelding]
3-5-2 dus, beetje gewaagd dus maar heb er vertrouwen inquote:Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Kluivert en Farfán.
Wissels: Moens, Väyrynen, Alcides, Addo, Fehér, Tardellin en Zeefuik.
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 mans verdediging met een 5 mans middenveld, de laatste keer dat ze dat thuis probeerden liep het voor geen meter en ging PSV pas voetballen toen het 4-4-2 hersteld werd. Als dit hem echt is heb ik er zeer weinig vertrouwen in.![]()
Sowieso vind ik het een slecht idee om Da Costa zo belangrijk te maken. Grote kans dat hij totaal verzuipte en legio kansen voor NAC in gaat leiden.
Idem. Denk dat ik zo maar eens ga verkassen naar de kroegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Dat was juist één van de dingen waardoor het systeem niet werkte de laatste keer (was tegen Groningen geloof ik): mensen gingen lopen naar andere posities en na 10 minuten was er geen enkele lijn meer te ontdekken. Ik hoop dat Simons dus gewoon echt als centrale verdediger gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
3 mans verdediging. O ja, dat ging toen ook fantastisch tegen Ajax de tweede helft
Het is meer het feit dat ons elftal gewoon niet fatsoenlijk met 3 verdedigers kan spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijken
Blunder van jouw toppertje Da Costaquote:
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?quote:
PyTh?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuterenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
Sinds 1 janurari is PSV gewoon een slechte middenmotor qua niveau en punten.
Zeefuik is een goedequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuteren.
Ajaxjugend he.quote:
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
Pyth heeft nu eenmaal een plank voor zijn kop.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.quote:
Nee hoor, die spelen morgen 2-2 ofzo.quote:
Ik ook, dat we nog wel een dipje zouden krijgen en problemen met een te smalle selectie had ik wel verwacht maar deze totale ineenstorting is toch wel een huzarenstukje van Koetje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?
Denk je nou echt dat ie de kar had kunnen trekken?
dat kan nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
1-5 kan ook nog maar makkelijk kan je het niet noemen als PSV alsnog wint.quote:
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.quote:
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.
Hij had ongetwijfeld punten kunnen pakken, het is een geweldige voetballer.. En hem verhuren was extreem dom, maar ik denk niet dat hij de kar had kunnen trekken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.
Ze komt dan ook uit A'dam. Grote kans dat ze voor Ajax is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan een 1-0 achterstandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.quote:
Ach, je mag nu nog een keer gelijk spelen.. Das een stuk beter dan verliezen, dan had een gelijkspel wel dodelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.
zo te zien welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De titel verspelen komt steeds dichter bij
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.
twente uit is bagger... dat weet jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Mijn scenario komt mooi uit. Jullie verspelen het definitief tegen twente.
En volgens jou hadden we genoeg kwaliteit dus dat kan niet meer mis gaan danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef okee6 het volgende:
Heel goed debuut van ZeefuikDat is eigenlijk alleen maar winst. PSV zonder twee vaste krachten, in een lastige uitwedstrijd. Een voltallig PSV had hier wel gewonnen. Het gaat kortom beslist worden in de ziekenboeg.
2008quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer loopt het contract van Koeman af?
Ernest Faber interim-managerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd dat Koeman buiten geflikkert wordt.![]()
Amen. Buiten het feit dat hij tekort komt als trainer is hij ook nog een onsympathiek en arrogant persoon. Past totaal niet bij PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vorig jaar pakten ze ook een punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
twente uit is bagger... dat weet je
Moet Ajax eerst in het "slechtste" geval (0-1 winst Twente) 5 goals verschil goed zien te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, want Rutten gaat z'n club naaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Met drie verdedigers was het beter gegaan vandaag, maar je hebt niet zoveel keus met zoveel geblesseerden. PSV staat netto met zes spelers op het veld. Daar had Hiddink ook weinig mee uitgericht. Dat Vayrynen en Culina B-keus zijn is bekend, maar je moet ze nu uiteraard gebruiken. Van Kluivert had ik eigenlijk meer verwacht, maar na zestig minuten is hij echt wel leeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met zes fitte mensen vanavond, een punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En volgens jou hadden we genoeg kwaliteit dus dat kan niet meer mis gaan dan.
Veel slechter dan dit kan het niet, wordt erg moeilijk om nog minder punten te pakken dan PSV na de winterstop gedaan heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ernest Faber interim-manager
zou zoveel slechter niet zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef okee6 het volgende:
Heel goed debuut van ZeefuikDat is eigenlijk alleen maar winst. PSV zonder twee vaste krachten, in een lastige uitwedstrijd. Een voltallig PSV had hier wel gewonnen. Het gaat kortom beslist worden in de ziekenboeg.
Ach, aan het eind van het seizoen heeft elke prof wel wat pijntjes hier en daar, het is echt niet zo dat ze allemaal met de spuit spelen hoor. Blessures zijn een zwak excuus voor de slechte reeks. Vooral gezien het feit dat we nogal wat punten verspeelden voordat ALex en Koné geblesseerd raakten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met drie verdedigers was het beter gegaan vandaag, maar je hebt niet zoveel keus met zoveel geblesseerden. PSV staat netto met zes spelers op het veld. Daar had Hiddink ook weinig mee uitgericht. Dat Vayrynen en Culina B-keus zijn is bekend, maar je moet ze nu uiteraard gebruiken. Van Kluivert had ik eigenlijk meer verwacht, maar na zestig minuten is hij echt wel leeg.
[..]
Met zes fitte mensen vanavond, een punt.
Salcido en Da Costa waren al geblesseerd na Arsenal. Kluivert moest nu ook blijven staan. Kromkamp en Gomes zijn net terug. Afellay woensdag nog aangeslagen. Farfán niet fit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, aan het eind van het seizoen heeft elke prof wel wat pijntjes hier en daar, het is echt niet zo dat ze allemaal met de spuit spelen hoor. Blessures zijn een zwak excuus voor de slechte reeks. Vooral gezien het feit dat we nogal wat punten verspeelden voordat ALex en Koné geblesseerd raakten.
Jij komt ook alleen in VBL als Ajax succes dreigt te behalen en PSV onderuit gaatquote:
Volgens mij is een motor juist datgene wat momenteel bij PSV ontbreekt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef koningdavid het volgende:
De Zeefuik was wel aardig. Voor de rest zijn jullie sinds de winterstop slechts een middenmotortje.
Alles om het eigen falen te verhullen, het ligt natuurlijk altijd aan de spelers die niet gespeeld hebben. De 11 in het veld en degene die die elf samenstelt treft natuurlijk geen enkele blaamquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef okee6 het volgende:
Dat ophemelen van KonéAlles ophangen aan één speler, die minstens zoveel ballen verliest. Blijft Afellay heel, heb je een fitte kluivert, hoef je hem niet eens te missen.
Zowel Simons als Cocu horen op het middenveld. Zeker nu de aanval niet voltallig is. Anders kun je tegen een middenmotor al niet van de eigen helft komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Da Costa weer met een fout.
Volgende week ook Simons naar achter ?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef cultheld het volgende:
Jij komt ook alleen in VBL als Ajax succes dreigt te behalen en PSV onderuit gaat.
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef zjroentje het volgende:
Wie is dan geblesseerd geraakt vandaag, toch alleen Afellay?
Het zal allemaal wel meevallen. Dat er pijntjes zijn aan het eind van het seizoen is normaal, je voelt ze alleen eerder als het slecht gaat. Het is natuurlijk makkelijker te zeggen dat het komt doordat je niet fit bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja
Je zou eens aan de dokter moeten vragen wie er eventueel beter gespaard kunnen worden. Half PSV loopt met receptuur rond.
Ja, dat zei Koeman al.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
En wat te doen dan tegen Liverpool deze week, mensen sparen?
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
Daar had hij in Enschede anders weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want Rutten gaat z'n club naaien![]()
.
Zo slim is koetje niet ben ik bangquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |