quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef ganzenherder het volgende:
Morgenvroeg even kijken of er nog leuke plaatsen beschikbaar zijn voor de wedstrijd tegen Twente![]()
quote:
quote:De laatste nog beschikbare kaarten werden zaterdagochtend via TicketBox in nog geen uur tijd allemaal verkocht
Grappig, ik wist niet dat er zo'n groot verschil zat in de prestaties van PSV op zondag en zaterdag.quote:
IN-TER-NET HOO-LI-GAN!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het topic van calvobbes dicht proberen te krijgen door 10 berichten achter elkaar te posten.
Werd niet gewaardeerd.
M'n eerste ban in 5,5 jaar....
We hebben jullie al pleziertjes genoeg gedaan de afgelopen tijd, nu mogen jullie dat ook wel eens voor ons doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doe me een plezier en verlies vanavond even met 2-0.
Allicht, PSV speelt bijna al z'n thuiswedstrijden op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, ik wist niet dat er zo'n groot verschil zat in de prestaties van PSV op zondag en zaterdag.
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het feit dat wedstrijden op zondag vaak uitwedstrijden zijn en wedstrijden op zaterdag vaak thuiswedstrijden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef PrinceSL het volgende:
Net even wat statistiek gedaan, en we winnen morgen gewoon![]()
Van alle wedstrijden op zondag gespeeld dit seizoen (11 in totaal) wonnen we er slechts 5. Dat is slechts 45,5% van de wedstrijden.
Echter, van alle wedstrijden op zaterdag gespeeld (15 in totaal) wonnen we er maarliefst 14! Dat betekent 93,3% van de wedstrijden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het feit dat wedstrijden op zondag vaak uitwedstrijden zijn en wedstrijden op zaterdag vaak thuiswedstrijden?![]()
Ja, dat bedacht ik me later ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Allicht, PSV speelt bijna al z'n thuiswedstrijden op zaterdagavond.
Hoop blijven houden, want alle uitwedstrijden op zaterdag werden gewonnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later ook.![]()
Nu dus een uitwedstrijd en een zaterdagavond. Gelijkspelletje dan maar.
Stond ook in mijn krant. Leuk stuk om te lezen vond ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef pascalheister het volgende:
leuke foto van Kone en zn moeder in de Gelderlander vandaag
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef ganzenherder het volgende:
Kunnen we dinsdag niet beter een jeugdelftal sturen ofzo? Hebben die ook al een beetje CL-sfeer geproefd![]()
Is er trouwens iemand die er ook maar een beetje vertrouwen in heeft dinsdag?![]()
seg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef sanni het volgende:
Ik seg dat Breda een heet avondje voor PSV wordt. [afbeelding]
3-5-2 dus, beetje gewaagd dus maar heb er vertrouwen inquote:Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Kluivert en Farfán.
Wissels: Moens, Väyrynen, Alcides, Addo, Fehér, Tardellin en Zeefuik.
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 mans verdediging met een 5 mans middenveld, de laatste keer dat ze dat thuis probeerden liep het voor geen meter en ging PSV pas voetballen toen het 4-4-2 hersteld werd. Als dit hem echt is heb ik er zeer weinig vertrouwen in.![]()
Sowieso vind ik het een slecht idee om Da Costa zo belangrijk te maken. Grote kans dat hij totaal verzuipte en legio kansen voor NAC in gaat leiden.
Idem. Denk dat ik zo maar eens ga verkassen naar de kroegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |