Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.quote:

Ach, je mag nu nog een keer gelijk spelen.. Das een stuk beter dan verliezen, dan had een gelijkspel wel dodelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.

zo te zien welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De titel verspelen komt steeds dichter bij

Inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.

twente uit is bagger... dat weet jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Mijn scenario komt mooi uit. Jullie verspelen het definitief tegen twente.

En volgens jou hadden we genoeg kwaliteit dus dat kan niet meer mis gaan danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef okee6 het volgende:
Heel goed debuut van ZeefuikDat is eigenlijk alleen maar winst. PSV zonder twee vaste krachten, in een lastige uitwedstrijd. Een voltallig PSV had hier wel gewonnen. Het gaat kortom beslist worden in de ziekenboeg.

2008quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer loopt het contract van Koeman af?

Ernest Faber interim-managerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd dat Koeman buiten geflikkert wordt.![]()

Amen. Buiten het feit dat hij tekort komt als trainer is hij ook nog een onsympathiek en arrogant persoon. Past totaal niet bij PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd dat Koeman buiten geflikkert wordt.![]()

Vorig jaar pakten ze ook een punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
twente uit is bagger... dat weet je

Moet Ajax eerst in het "slechtste" geval (0-1 winst Twente) 5 goals verschil goed zien te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:

Ja, want Rutten gaat z'n club naaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |