Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?quote:
PyTh?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuterenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
Sinds 1 janurari is PSV gewoon een slechte middenmotor qua niveau en punten.
Zeefuik is een goedequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuteren.
Ajaxjugend he.quote:
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
Pyth heeft nu eenmaal een plank voor zijn kop.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.quote:
Nee hoor, die spelen morgen 2-2 ofzo.quote:
Ik ook, dat we nog wel een dipje zouden krijgen en problemen met een te smalle selectie had ik wel verwacht maar deze totale ineenstorting is toch wel een huzarenstukje van Koetje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?
Denk je nou echt dat ie de kar had kunnen trekken?
dat kan nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
1-5 kan ook nog maar makkelijk kan je het niet noemen als PSV alsnog wint.quote:
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.quote:
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.
Hij had ongetwijfeld punten kunnen pakken, het is een geweldige voetballer.. En hem verhuren was extreem dom, maar ik denk niet dat hij de kar had kunnen trekken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.
Ze komt dan ook uit A'dam. Grote kans dat ze voor Ajax is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan een 1-0 achterstandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |