quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef ganzenherder het volgende:
Kunnen we dinsdag niet beter een jeugdelftal sturen ofzo? Hebben die ook al een beetje CL-sfeer geproefd![]()
Is er trouwens iemand die er ook maar een beetje vertrouwen in heeft dinsdag?![]()
seg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef sanni het volgende:
Ik seg dat Breda een heet avondje voor PSV wordt. [afbeelding]
3-5-2 dus, beetje gewaagd dus maar heb er vertrouwen inquote:Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Kluivert en Farfán.
Wissels: Moens, Väyrynen, Alcides, Addo, Fehér, Tardellin en Zeefuik.
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 mans verdediging met een 5 mans middenveld, de laatste keer dat ze dat thuis probeerden liep het voor geen meter en ging PSV pas voetballen toen het 4-4-2 hersteld werd. Als dit hem echt is heb ik er zeer weinig vertrouwen in.![]()
Sowieso vind ik het een slecht idee om Da Costa zo belangrijk te maken. Grote kans dat hij totaal verzuipte en legio kansen voor NAC in gaat leiden.
Idem. Denk dat ik zo maar eens ga verkassen naar de kroegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Dat was juist één van de dingen waardoor het systeem niet werkte de laatste keer (was tegen Groningen geloof ik): mensen gingen lopen naar andere posities en na 10 minuten was er geen enkele lijn meer te ontdekken. Ik hoop dat Simons dus gewoon echt als centrale verdediger gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
3 mans verdediging. O ja, dat ging toen ook fantastisch tegen Ajax de tweede helft
Het is meer het feit dat ons elftal gewoon niet fatsoenlijk met 3 verdedigers kan spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |