quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef ganzenherder het volgende:
Kunnen we dinsdag niet beter een jeugdelftal sturen ofzo? Hebben die ook al een beetje CL-sfeer geproefd![]()
Is er trouwens iemand die er ook maar een beetje vertrouwen in heeft dinsdag?![]()
seg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef sanni het volgende:
Ik seg dat Breda een heet avondje voor PSV wordt. [afbeelding]
3-5-2 dus, beetje gewaagd dus maar heb er vertrouwen inquote:Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Kluivert en Farfán.
Wissels: Moens, Väyrynen, Alcides, Addo, Fehér, Tardellin en Zeefuik.
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 mans verdediging met een 5 mans middenveld, de laatste keer dat ze dat thuis probeerden liep het voor geen meter en ging PSV pas voetballen toen het 4-4-2 hersteld werd. Als dit hem echt is heb ik er zeer weinig vertrouwen in.![]()
Sowieso vind ik het een slecht idee om Da Costa zo belangrijk te maken. Grote kans dat hij totaal verzuipte en legio kansen voor NAC in gaat leiden.
Idem. Denk dat ik zo maar eens ga verkassen naar de kroegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Dat was juist één van de dingen waardoor het systeem niet werkte de laatste keer (was tegen Groningen geloof ik): mensen gingen lopen naar andere posities en na 10 minuten was er geen enkele lijn meer te ontdekken. Ik hoop dat Simons dus gewoon echt als centrale verdediger gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verwacht dat Simons vaak terug zal gaan zakken in de verdediging...hopelijk dan...
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
3 mans verdediging. O ja, dat ging toen ook fantastisch tegen Ajax de tweede helft
Het is meer het feit dat ons elftal gewoon niet fatsoenlijk met 3 verdedigers kan spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alle respect voor NAC, maar om Ajax nu met NAC te gaan vergelijken
Blunder van jouw toppertje Da Costaquote:
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?quote:
PyTh?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuterenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
Sinds 1 janurari is PSV gewoon een slechte middenmotor qua niveau en punten.
Zeefuik is een goedequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat is aan die dikke nep-Amsterdammer te wijten. Aissati verhuren en Zeefuik laten debuteren.
Ajaxjugend he.quote:
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, is er iemand hier die werkelijk verbaasd is als wij verliezen in Breda, of gelijkspelen?
Pyth heeft nu eenmaal een plank voor zijn kop.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.quote:
Nee hoor, die spelen morgen 2-2 ofzo.quote:
Ik ook, dat we nog wel een dipje zouden krijgen en problemen met een te smalle selectie had ik wel verwacht maar deze totale ineenstorting is toch wel een huzarenstukje van Koetje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meer dat het kampioenschap nu ongeveer op een centimeter na bekeken is. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over gedurende de laatste maanden.
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Aissati is een prutser. Al wordt die Zeefuik de nieuwe Ronaldinho: Het gaat erom dat Koeman zei dat Aissati te weinig ervaring opdeed in Eindhoven en daarom maar naar Twente moest. Nou ik weet zeker dat Aissati na de winterstop iedere wedstrijd een onderscheidende rol had kunnen spelen namens PSV.
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Joh, ooit aan gedacht dat Aissati zo tot bloei komt bij Twente omdat het zo goed gaat?
Denk je nou echt dat ie de kar had kunnen trekken?
dat kan nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Panick het volgende:
[..]
PyTh?
Die voorspelde een makkelijke 1-3,.
1-5 kan ook nog maar makkelijk kan je het niet noemen als PSV alsnog wint.quote:
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati had als aanvallende middenvelder onderscheidend kunnen spelen ja. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen onder Hiddink. AC Milan vergeten zeker?
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.quote:
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is 1 wedstrijd met een ambiance waar een boer u tegen zegt. De kans dat je dan vlamt is een stuk groter dan om half 8 's avonds ergens in Breda.
Hij had ongetwijfeld punten kunnen pakken, het is een geweldige voetballer.. En hem verhuren was extreem dom, maar ik denk niet dat hij de kar had kunnen trekken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die stand is alleen iets om blij over te zijn als je voor Ajax of AZ bent.
Ze komt dan ook uit A'dam. Grote kans dat ze voor Ajax is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan een 1-0 achterstandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.quote:
Ach, je mag nu nog een keer gelijk spelen.. Das een stuk beter dan verliezen, dan had een gelijkspel wel dodelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zeker niks om blij over te zijn. Puntverlies hier is niks minder dan dramatisch voor de titelkansen.
zo te zien welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De titel verspelen komt steeds dichter bij
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt: Simons, Afellay, Cocu en Aissati op een viermansmiddenveld is simpelweg uitstekend te noemen. Wat maakt die Ecuadoriaanse Cziommer of die Australische werker beter dan Aissati? Helemaal niets. De enige reden dat er zo weinig gescoord wordt door onze aanval is het feit dat we geen goede speler hebben die tussen het middenveld en de aanval als verbindingsspeler kan fungeren. Aissati zou dat als geen ander kunnen met zijn geweldige steekpassjes en dito overzicht.
twente uit is bagger... dat weet jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Mijn scenario komt mooi uit. Jullie verspelen het definitief tegen twente.
En volgens jou hadden we genoeg kwaliteit dus dat kan niet meer mis gaan danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef okee6 het volgende:
Heel goed debuut van ZeefuikDat is eigenlijk alleen maar winst. PSV zonder twee vaste krachten, in een lastige uitwedstrijd. Een voltallig PSV had hier wel gewonnen. Het gaat kortom beslist worden in de ziekenboeg.
2008quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer loopt het contract van Koeman af?
Ernest Faber interim-managerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd dat Koeman buiten geflikkert wordt.![]()
Amen. Buiten het feit dat hij tekort komt als trainer is hij ook nog een onsympathiek en arrogant persoon. Past totaal niet bij PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vorig jaar pakten ze ook een punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
twente uit is bagger... dat weet je
Moet Ajax eerst in het "slechtste" geval (0-1 winst Twente) 5 goals verschil goed zien te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, want Rutten gaat z'n club naaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Met drie verdedigers was het beter gegaan vandaag, maar je hebt niet zoveel keus met zoveel geblesseerden. PSV staat netto met zes spelers op het veld. Daar had Hiddink ook weinig mee uitgericht. Dat Vayrynen en Culina B-keus zijn is bekend, maar je moet ze nu uiteraard gebruiken. Van Kluivert had ik eigenlijk meer verwacht, maar na zestig minuten is hij echt wel leeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met zes fitte mensen vanavond, een punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En volgens jou hadden we genoeg kwaliteit dus dat kan niet meer mis gaan dan.
Veel slechter dan dit kan het niet, wordt erg moeilijk om nog minder punten te pakken dan PSV na de winterstop gedaan heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ernest Faber interim-manager
zou zoveel slechter niet zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef okee6 het volgende:
Heel goed debuut van ZeefuikDat is eigenlijk alleen maar winst. PSV zonder twee vaste krachten, in een lastige uitwedstrijd. Een voltallig PSV had hier wel gewonnen. Het gaat kortom beslist worden in de ziekenboeg.
Ach, aan het eind van het seizoen heeft elke prof wel wat pijntjes hier en daar, het is echt niet zo dat ze allemaal met de spuit spelen hoor. Blessures zijn een zwak excuus voor de slechte reeks. Vooral gezien het feit dat we nogal wat punten verspeelden voordat ALex en Koné geblesseerd raakten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met drie verdedigers was het beter gegaan vandaag, maar je hebt niet zoveel keus met zoveel geblesseerden. PSV staat netto met zes spelers op het veld. Daar had Hiddink ook weinig mee uitgericht. Dat Vayrynen en Culina B-keus zijn is bekend, maar je moet ze nu uiteraard gebruiken. Van Kluivert had ik eigenlijk meer verwacht, maar na zestig minuten is hij echt wel leeg.
[..]
Met zes fitte mensen vanavond, een punt.
Salcido en Da Costa waren al geblesseerd na Arsenal. Kluivert moest nu ook blijven staan. Kromkamp en Gomes zijn net terug. Afellay woensdag nog aangeslagen. Farfán niet fit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, aan het eind van het seizoen heeft elke prof wel wat pijntjes hier en daar, het is echt niet zo dat ze allemaal met de spuit spelen hoor. Blessures zijn een zwak excuus voor de slechte reeks. Vooral gezien het feit dat we nogal wat punten verspeelden voordat ALex en Koné geblesseerd raakten.
Jij komt ook alleen in VBL als Ajax succes dreigt te behalen en PSV onderuit gaatquote:
Volgens mij is een motor juist datgene wat momenteel bij PSV ontbreekt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef koningdavid het volgende:
De Zeefuik was wel aardig. Voor de rest zijn jullie sinds de winterstop slechts een middenmotortje.
Alles om het eigen falen te verhullen, het ligt natuurlijk altijd aan de spelers die niet gespeeld hebben. De 11 in het veld en degene die die elf samenstelt treft natuurlijk geen enkele blaamquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef okee6 het volgende:
Dat ophemelen van KonéAlles ophangen aan één speler, die minstens zoveel ballen verliest. Blijft Afellay heel, heb je een fitte kluivert, hoef je hem niet eens te missen.
Zowel Simons als Cocu horen op het middenveld. Zeker nu de aanval niet voltallig is. Anders kun je tegen een middenmotor al niet van de eigen helft komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Da Costa weer met een fout.
Volgende week ook Simons naar achter ?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef cultheld het volgende:
Jij komt ook alleen in VBL als Ajax succes dreigt te behalen en PSV onderuit gaat.
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef zjroentje het volgende:
Wie is dan geblesseerd geraakt vandaag, toch alleen Afellay?
Het zal allemaal wel meevallen. Dat er pijntjes zijn aan het eind van het seizoen is normaal, je voelt ze alleen eerder als het slecht gaat. Het is natuurlijk makkelijker te zeggen dat het komt doordat je niet fit bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja
Je zou eens aan de dokter moeten vragen wie er eventueel beter gespaard kunnen worden. Half PSV loopt met receptuur rond.
Ja, dat zei Koeman al.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
En wat te doen dan tegen Liverpool deze week, mensen sparen?
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
Daar had hij in Enschede anders weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want Rutten gaat z'n club naaien![]()
.
Zo slim is koetje niet ben ik bangquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |