Blij dat Timmer weg is, iemand die zichzelf een contractverlenging geeft terwijl hij eigenlijk al weg had moeten zijn hoort niet bij PSV. En dan ook nog het lef hebben om ruzie te krijgen met Harryquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Timmer eindelijk weg per 1 juli, hij wordt opgevolgd door Schuitema.
Ben ik toch een optimistquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien toch maar weer eens een wedstrijd van oranje kijken dan...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Timmer eindelijk weg per 1 juli, hij wordt opgevolgd door Schuitema.
Algemeen directeur hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Reker is meer de technische man volgens mij, en zie zetten we nu op de commerciele tak....
Correct, die man heet Marcel van den Bunder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
dan volgt hij dus niet Ribbens op zoals eerder gezegd!
Dat kan een voordeel zijn ja, al denk ik dat dat netwerk heel snel zal afbrokkelen zodra hij opstapt bij de CBV.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Reker heeft een gigantisch netwerk.
Dat is niet voor het eerst dit seizoenquote:
Erg domme actie van Afellay. Kop omlaag en naar voren stormen. Dan kan je er op rekenen dat je opgevangen wordt door een van die houthakkers zonder techniek. Je zou toch meer verwachten van een voetballer met een inzicht als Afellay.quote:
Ja, het "boekje" van Reker. Maar helaas is het volgens mij inderdaad HAD. VOlgens mij heb ik ooit gelezen dat de kaartenbak (wat het boekje eigenlijk was) in de open haard terecht is gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef rubbereend het volgende:
had Reker ook niet een mooi strafschoppenarchief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |