Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.quote:
Behalve als de trainer niks wil forceren bij Affelayquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.
Schuitema deed het prima! Rustige man die niet onhandig op de voorgrond komt zoals bijvoorbeeld Westerhof. Blij dat Schuitema de plek van Timmer inneemt. Nu nog iemand met technische know how in de RvC en dan is het daar oon in evenwicht lijkt me.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
Reker lijkt me iig een betere keus dan die interim die we hadden. Reker heeft iig veel voetbalverstand
Ik kan echt nergens iets vinden erover, alleen dat hij het goed gedaan heeft gisteren, niets over de gevolgen van zijn botsing.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan een lichte kneuzing. En daarmee kan je gewoon voetballen, zeker in deze fase van de competitie.
Ach, die is nou eenmaal blessuregevoelig, daar heeft de technische staf vast wel rekening mee gehouden bij de samenstelling van de selectiequote:
Als die nou eens een paar wedstrijden fit blijft. Zou misschien nog bruikbaar kunnen zijn de laatste wedstrijden. Niet dat hij nou overloopt van het talent maar qua creativiteit is het een Luc Nilis vergeleken met Culina of Mendez.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
de Jong en Kromkamp hebben vanochtend gewoon weer met de groep meegetraind
Ook Salcido trainde gewoon mee.
die Zeefuik lijkt op een soort combi van Addo en Farfanquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef JustJunior het volgende:
[afbeelding]
Ene Zeefuik heeft meegetraind met de A-selectie, 16 lentes jong. Schijnt een groot talent te zijn.
Tja je bent iets anders gewendquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Kone zonder wit haar ziet er erg vaag uit trouwens, terwijl het eigenlijk zijn natuurlijke kleur is![]()
Sorry, Westerhof bedoel ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schuitema deed het prima! Rustige man die niet onhandig op de voorgrond komt zoals bijvoorbeeld Westerhof. Blij dat Schuitema de plek van Timmer inneemt. Nu nog iemand met technische know how in de RvC en dan is het daar oon in evenwicht lijkt me.
Ga jij je eens effe lekker schamenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef knep het volgende:
[..]
Tja je bent iets anders gewend.
Ik vind het beter, ik word niet goed van die negers met hun kapsones kapsels.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Healy.. de naam alleen al doet vermoeden over een medicius in voetbal tenue.
Stoerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Hier een foto van die Manco met PSV-shirt. Farfan heeft hem dat opgestuurd. Manco zijn droom schijnt ook PSV te zijn.
http://www.peru.com/futbo(...)alleNoticia87410.asp
je zal wel gebeld worden, morgen ofzo en dan zal je de kaartjes bij de hoofdingang op mogen halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand ervaring met het winnen van kaarten voor een wedstrijd van PSV via de sms? Hoe dat in z'n werk gaat en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |