Ik denk dat het konijn zijn naam wél correct kan schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
Dat konijn kan een truukje, hij verdraagt Marc-Marie Huybrecht
Stel je voor dat Hans Teeuwen er nog zat met zijn zwaard.quote:
Teeuwen was gisteren idd behoorlijk vervelendquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wie had die Teeuwen verteld dat hij er een onemanshow van kon maken en zowel de gastheer als de gasten in de zeik kon nemen?![]()
![]()
zeven, met 1 handquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
Hee Bart, hoeveel vingers steek ik op?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat het konijn zijn naam wél correct kan schrijven.
ga iets doenquote:
Klopt enge man.quote:
Geen probleem mee, het is een intelligente kerel, en dit keer een goede mening over het werk van Jan Rot.quote:
Ik moet nog kijken wat ie zegt. Maar alles dat niets met klassieke muziek te maken heeft probeert ie belachelijk te maken. Dus ook Jan Rot. Ik herinner me hemk nog over de Beatles en Normaal. Die man is door god gezonden om Bach toe te juichen. Vroegen ze hemk ook waarom ie in dames kleren loopt ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:54 schreef Herodus het volgende:
[..]
Geen probleem mee, het is een intelligente kerel, en dit keer een goede mening over het werk van Jan Rot.
Waarom, ook vanwege de Mattheus?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
Jan Rot werd door Annie MG ook al neer gesabeld
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Laat iemand in hemelsnaam die vreselijke Chabot van het Hilton afflikkeren!
Eens! Mag Jan Rot dan ook mee? Hoef je maar een keer de rommel op te ruimen, is goedkoper.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Laat iemand in hemelsnaam die vreselijke Chabot van het Hilton afflikkeren!
Prima plan, dan gooi ik Marc-Marie er achter aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:36 schreef nweenink het volgende:
[..]
Eens! Mag Jan Rot dan ook mee? Hoef je maar een keer de rommel op te ruimen, is goedkoper.![]()
En vergeet Claudia de Breij dan niet hè...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Prima plan, dan gooi ik Marc-Marie er achter aan.
Wel grappig, afvallig en dan toch verslingerd zijn aan de Matthäus Passion. Ach ja, ik geloof ook niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:16 schreef Soul79 het volgende:
Vanwaar die haat hier tegen Maarten 't Hart? Omdat hij altijd popmuziek afzeikt?![]()
Of zijn de fokkers hier allemaal christenen die zijn afvalligheid veroordelen![]()
Dat geldt ook voor Plasterk. Afvaalig en verslingerd aan de Matthäus Passion. Maar laat ze lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wel grappig, afvallig en dan toch verslingerd zijn aan de Matthäus Passion. Ach ja, ik geloof ook niet.
Dat bedoelde ik te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me een leuke uitzending ondanks Claudia.
opblaaspop ook okee?quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
nou, hup tieten laten zien, en dan op naar het volgende onderwerp
Het viel dit keer nog mee... hij is zijn leven aan't beterenquote:
Bedankt voor deze meldingquote:
Zal ik eens een kleine selectie maken van jouw mededelingen? "Ik neem het op"; "Ik ben er niet maar het neem het op"; "Ik kijk de herhaling"; "Ik kijk het nu"... etc.quote:
Ga je nu kwaad wordenquote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik eens een kleine selectie maken van jouw mededelingen? "Ik neem het op"; "Ik ben er niet maar het neem het op"; "Ik kijk de herhaling"; "Ik kijk het nu"... etc.![]()
Wat?quote:
tijdens de Jakhalzen waren ze bij de sollicitaties voor mensen in Disney pakken, dus wil je Donald Duck spelenquote:
Het CWI had mij niet uitgenodigd voor die audities.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
tijdens de Jakhalzen waren ze bij de sollicitaties voor mensen in Disney pakken, dus wil je Donald Duck spelen![]()
hij is 'de laatste tijd' sowieso sjaggo, eerder bij DWDD als gast ook al, komt weinig sympathiek over, arrogant, vindt niets leuk, kijkt nergens naar, alleen wat hij doet en wat er in zijn club komt is okay..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
"Jij etalagepop".
Jaap-Jan van der Wal is trouwens typisch zo'n linksluller rechtsvuller. Loopt de hele tijd linkse taal uit te kramen, maar een paar minuten filmen mag niet... "Is niet voor betaald"
Alsof die shows van hem op die kamperfeesten zo denderend zijn.
Hij had wel gelijk, zo zijn echte vrienden. Die vertellen elkaar gewoon de waarheid cq kunnen tegen harde opmerkingen zonder hard feelings.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Veerboot het volgende:
Dat stukje tussen Rick Nieman en Roland Koopman![]()
Binnenkort weer Dit Was Het Nieuws geloof ik, ben benieuwd of ie net zo zuur is als de vorige keer. Toen ging hij ook alles afkraken en was weinig scherp en grappig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is 'de laatste tijd' sowieso sjaggo, eerder bij DWDD als gast ook al, komt weinig sympathiek over, arrogant, vindt niets leuk, kijkt nergens naar, alleen wat hij doet en wat er in zijn club komt is okay..
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
"Jij etalagepop".
Jaap-Jan van der Wal is trouwens typisch zo'n linksluller rechtsvuller. Loopt de hele tijd linkse taal uit te kramen, maar een paar minuten filmen mag niet... "Is niet voor betaald"
Alsof die shows van hem op die kamperfeesten zo denderend zijn.
Ik snap Jan Jaap gewoon niet. Zelfs al zouden ze lekker "illegaal" aan't filmen zijn, dan is het gewoon gratis reclame. Alsof ze de hele uitzending van hem op omroep Brabant gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.
Zouden ze dat laatste gaan doen dan? Ik denk dat zelfs omroep Brabant wel iets beters uit te zenden heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...
Dan ken je OB niet. Ik ben Bredanaar en kijk regelmatig OB, omdat het gewoon een toffe zender is. Ze zenden van dit soort festivals erg veel uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap Jan Jaap gewoon niet. Zelfs al zouden ze lekker "illegaal" aan't filmen zijn, dan is het gewoon gratis reclame. Alsof ze de hele uitzending van hem op omroep Brabant gaan uitzenden.
Ja, klopt, maar ik begreep wel dat de artiest bepaalt of hij uitgezonden wordt, nadat het al opgenomen is. Vorig jaar deden de Peppers moeilijk, twee jaar terug geloof ik Tool. "We hebben wel beelden, maar helaas mogen we het niet uitzenden", dacht ik dat ze zeiden. Nou ja, maakt ook niet uit, stom van JJ iig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...
Ik vrees van wel.quote:Wat een mooi boek over Cruyff, zou dat duur zijn? Een gesigneerd exemplaar zou wel mooi zijn![]()
Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie hier.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Maar het lijkt mij ook fantastisch om zo'n boek te hebben.
Ik weet niet waarom ik Gino Vanelli verdedig, want ik ben verder geen fan. Maar hij is volgens mij al jaren in jazzy sferen. Hij was vorig jaar of het jaar daarvoor een enorme hit op het North Sea Jazz, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef broer het volgende:
Dat is wat uitgerangeerde popartiesten doen, jongens. Dan gaan ze 'jazz' maken. Om hun geloofwaardigheid te behouden, zeg maar. Of om geloofwaardigheid te krijgen. Dat kan ook.
Ik heb de limited editie met handtekening besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef Klingon het volgende:
Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie
Er kunnen genoeg mensen geweldig zingen, het gaat ook om wat je zingt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
dan nog kan niemand ontkennen dat de man nog steeds uitstekend kan zingen.
Hij heeft een prima stem. Zeker. Maar die quasi-jazz die ze maken stuit me tegen de borst. Dat soort 'parodieën' kan elke muzikant maken. Het bandje waar ik vroeger in speelde, had als tijdverdrijf popliedjes ver-hardrocken. Ook zo'n trucje. Vandaar dat ik wat sarcastisch was.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet waarom ik Gino Vanelli verdedig, want ik ben verder geen fan. Maar hij is volgens mij al jaren in jazzy sferen. Hij was vorig jaar of het jaar daarvoor een enorme hit op het North Sea Jazz, heb ik begrepen.
En ook al hou je niet van de muziek, dat kan best, dat posten hier meerdere mensen, kwestie van smaak, ik ben ook niet zo'n jazztype, dan nog kan niemand ontkennen dat de man nog steeds uitstekend kan zingen.
Nou, ze schenen er een hoop lol in te hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef broer het volgende:
Hij heeft een prima stem. Zeker. Maar die quasi-jazz die ze maken stuit me tegen de borst. Dat soort 'parodieën' kan elke muzikant maken. Het bandje waar ik vroeger in speelde, had als tijdverdrijf popliedjes ver-hardrocken. Ook zo'n trucje. Vandaar dat ik wat sarcastisch was.
Hier nog eenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de limited editie met handtekening besteld.
Luister Powerful People eens, fantastisch album.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef SunChaser het volgende:
Gino Vanelli had toch 2 hitjes. White Horses in The Snow en Hurts 2 Be in Love
maandag de hele dag, of is dat de maandag daarna?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef rubbereend het volgende:
ben nu alweer al dat Cruijff gezemel zat
ik zei al, luister Powerful People eensquote:Op donderdag 12 april 2007 08:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik zag was een man met een euforische blik en fout kapsel en wat ik hoorde was jankmuziek, er zijn artiesten genoeg om Gino in het vervolg uit de weg te gaan.
Ik zei al, ik heb geen behoefte aan ginoquote:Op donderdag 12 april 2007 08:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zei al, luister Powerful People eens
aan alle jazz?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb geen behoefte aan gino
Ik heb trouwens een hekel aan jazz
Ja, vooral Cosby Show Jazzquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef milagro het volgende:
[..]
aan alle jazz?
hoe kun je nu een hekel hebben aan Chet Baker
Erg duur vind ikquote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef Klingon het volgende:
[..]
Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie hier.
DWDD was ingekort ivm het voetbal, de herhaling die je s'nachts zag zou dus korter hebben geduurd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk toch eigenlijk, klagen dat je een korte uitzending hebt en dan vervolgens veel tijd gaan vergooien met die muziek. Ik vind sowieso die live muziek in DWDD niet echt passen.
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.quote:Details over het nieuwe tv-programma van De Breij zijn nog niet bekend.
Dat geloof ik niet, dat ze stop met DWDDquote:Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.
quote:
datquote:
Ik ben ook allergisch voor dat mens.quote:
De schaamteloze koningin van de zelfpromotie. Als ze niet zélf over haar boek begon, deden de gasten dat welquote:
Wie wil je dan op maandag? Ze is is goed ingewerkt en doet het hartstikke leuk. Matthijs is nou eenmaal de juiste man op de juiste plek, maar Claudia doet het zeker niet slecht.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |