Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie hier.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Maar het lijkt mij ook fantastisch om zo'n boek te hebben.
Ik weet niet waarom ik Gino Vanelli verdedig, want ik ben verder geen fan. Maar hij is volgens mij al jaren in jazzy sferen. Hij was vorig jaar of het jaar daarvoor een enorme hit op het North Sea Jazz, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef broer het volgende:
Dat is wat uitgerangeerde popartiesten doen, jongens. Dan gaan ze 'jazz' maken. Om hun geloofwaardigheid te behouden, zeg maar. Of om geloofwaardigheid te krijgen. Dat kan ook.
Ik heb de limited editie met handtekening besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef Klingon het volgende:
Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie
Er kunnen genoeg mensen geweldig zingen, het gaat ook om wat je zingt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
dan nog kan niemand ontkennen dat de man nog steeds uitstekend kan zingen.
Hij heeft een prima stem. Zeker. Maar die quasi-jazz die ze maken stuit me tegen de borst. Dat soort 'parodieën' kan elke muzikant maken. Het bandje waar ik vroeger in speelde, had als tijdverdrijf popliedjes ver-hardrocken. Ook zo'n trucje. Vandaar dat ik wat sarcastisch was.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet waarom ik Gino Vanelli verdedig, want ik ben verder geen fan. Maar hij is volgens mij al jaren in jazzy sferen. Hij was vorig jaar of het jaar daarvoor een enorme hit op het North Sea Jazz, heb ik begrepen.
En ook al hou je niet van de muziek, dat kan best, dat posten hier meerdere mensen, kwestie van smaak, ik ben ook niet zo'n jazztype, dan nog kan niemand ontkennen dat de man nog steeds uitstekend kan zingen.
Nou, ze schenen er een hoop lol in te hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef broer het volgende:
Hij heeft een prima stem. Zeker. Maar die quasi-jazz die ze maken stuit me tegen de borst. Dat soort 'parodieën' kan elke muzikant maken. Het bandje waar ik vroeger in speelde, had als tijdverdrijf popliedjes ver-hardrocken. Ook zo'n trucje. Vandaar dat ik wat sarcastisch was.
Hier nog eenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de limited editie met handtekening besteld.
Luister Powerful People eens, fantastisch album.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef SunChaser het volgende:
Gino Vanelli had toch 2 hitjes. White Horses in The Snow en Hurts 2 Be in Love
maandag de hele dag, of is dat de maandag daarna?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef rubbereend het volgende:
ben nu alweer al dat Cruijff gezemel zat
ik zei al, luister Powerful People eensquote:Op donderdag 12 april 2007 08:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik zag was een man met een euforische blik en fout kapsel en wat ik hoorde was jankmuziek, er zijn artiesten genoeg om Gino in het vervolg uit de weg te gaan.
Ik zei al, ik heb geen behoefte aan ginoquote:Op donderdag 12 april 2007 08:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zei al, luister Powerful People eens
aan alle jazz?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb geen behoefte aan gino
Ik heb trouwens een hekel aan jazz
Ja, vooral Cosby Show Jazzquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef milagro het volgende:
[..]
aan alle jazz?
hoe kun je nu een hekel hebben aan Chet Baker
Erg duur vind ikquote:Op donderdag 12 april 2007 00:39 schreef Klingon het volgende:
[..]
Reguliere editie kost 59 euro, de limited editie met handtekening 99 euro... zie hier.
DWDD was ingekort ivm het voetbal, de herhaling die je s'nachts zag zou dus korter hebben geduurd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk toch eigenlijk, klagen dat je een korte uitzending hebt en dan vervolgens veel tijd gaan vergooien met die muziek. Ik vind sowieso die live muziek in DWDD niet echt passen.
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.quote:Details over het nieuwe tv-programma van De Breij zijn nog niet bekend.
Dat geloof ik niet, dat ze stop met DWDDquote:Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.
quote:
datquote:
Ik ben ook allergisch voor dat mens.quote:
De schaamteloze koningin van de zelfpromotie. Als ze niet zélf over haar boek begon, deden de gasten dat welquote:
Wie wil je dan op maandag? Ze is is goed ingewerkt en doet het hartstikke leuk. Matthijs is nou eenmaal de juiste man op de juiste plek, maar Claudia doet het zeker niet slecht.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk stopt ze dan met DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |