Het viel dit keer nog mee... hij is zijn leven aan't beterenquote:
Bedankt voor deze meldingquote:
Zal ik eens een kleine selectie maken van jouw mededelingen? "Ik neem het op"; "Ik ben er niet maar het neem het op"; "Ik kijk de herhaling"; "Ik kijk het nu"... etc.quote:
Ga je nu kwaad wordenquote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik eens een kleine selectie maken van jouw mededelingen? "Ik neem het op"; "Ik ben er niet maar het neem het op"; "Ik kijk de herhaling"; "Ik kijk het nu"... etc.![]()
Wat?quote:
tijdens de Jakhalzen waren ze bij de sollicitaties voor mensen in Disney pakken, dus wil je Donald Duck spelenquote:
Het CWI had mij niet uitgenodigd voor die audities.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
tijdens de Jakhalzen waren ze bij de sollicitaties voor mensen in Disney pakken, dus wil je Donald Duck spelen![]()
hij is 'de laatste tijd' sowieso sjaggo, eerder bij DWDD als gast ook al, komt weinig sympathiek over, arrogant, vindt niets leuk, kijkt nergens naar, alleen wat hij doet en wat er in zijn club komt is okay..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
"Jij etalagepop".
Jaap-Jan van der Wal is trouwens typisch zo'n linksluller rechtsvuller. Loopt de hele tijd linkse taal uit te kramen, maar een paar minuten filmen mag niet... "Is niet voor betaald"
Alsof die shows van hem op die kamperfeesten zo denderend zijn.
Hij had wel gelijk, zo zijn echte vrienden. Die vertellen elkaar gewoon de waarheid cq kunnen tegen harde opmerkingen zonder hard feelings.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Veerboot het volgende:
Dat stukje tussen Rick Nieman en Roland Koopman![]()
Binnenkort weer Dit Was Het Nieuws geloof ik, ben benieuwd of ie net zo zuur is als de vorige keer. Toen ging hij ook alles afkraken en was weinig scherp en grappig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is 'de laatste tijd' sowieso sjaggo, eerder bij DWDD als gast ook al, komt weinig sympathiek over, arrogant, vindt niets leuk, kijkt nergens naar, alleen wat hij doet en wat er in zijn club komt is okay..
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
"Jij etalagepop".
Jaap-Jan van der Wal is trouwens typisch zo'n linksluller rechtsvuller. Loopt de hele tijd linkse taal uit te kramen, maar een paar minuten filmen mag niet... "Is niet voor betaald"
Alsof die shows van hem op die kamperfeesten zo denderend zijn.
Ik snap Jan Jaap gewoon niet. Zelfs al zouden ze lekker "illegaal" aan't filmen zijn, dan is het gewoon gratis reclame. Alsof ze de hele uitzending van hem op omroep Brabant gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een festival zo, dat media er opnames mogen maken en vervolgens betaald wordt om het uit te zenden met de desbetreffende artiest. Omroep Brabant had uiteraard recht om te filmen op het festival. Stom van JJ dus.
Zouden ze dat laatste gaan doen dan? Ik denk dat zelfs omroep Brabant wel iets beters uit te zenden heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...
Dan ken je OB niet. Ik ben Bredanaar en kijk regelmatig OB, omdat het gewoon een toffe zender is. Ze zenden van dit soort festivals erg veel uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap Jan Jaap gewoon niet. Zelfs al zouden ze lekker "illegaal" aan't filmen zijn, dan is het gewoon gratis reclame. Alsof ze de hele uitzending van hem op omroep Brabant gaan uitzenden.
Ja, klopt, maar ik begreep wel dat de artiest bepaalt of hij uitgezonden wordt, nadat het al opgenomen is. Vorig jaar deden de Peppers moeilijk, twee jaar terug geloof ik Tool. "We hebben wel beelden, maar helaas mogen we het niet uitzenden", dacht ik dat ze zeiden. Nou ja, maakt ook niet uit, stom van JJ iig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, de artiest in kwestie bepaald nog altijd of er zaken worden opgenomen/uitgezonden. Zie je bij uitzendingen van Pinkpop/Lowlands best vaak dat ze maar 1 nummer of delen mogen uitzenden...vaak wel van te voren geregeld. Als JJ dat niet geregeld heeft, dan is het discutabel, Valt het onder de vrije nieuwsgaring of is het idd een gemis aan inkomsten als complete shows worden opgenomen en uitgezonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |