quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Laat iemand in hemelsnaam die vreselijke Chabot van het Hilton afflikkeren!
Eens! Mag Jan Rot dan ook mee? Hoef je maar een keer de rommel op te ruimen, is goedkoper.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Laat iemand in hemelsnaam die vreselijke Chabot van het Hilton afflikkeren!
Prima plan, dan gooi ik Marc-Marie er achter aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:36 schreef nweenink het volgende:
[..]
Eens! Mag Jan Rot dan ook mee? Hoef je maar een keer de rommel op te ruimen, is goedkoper.![]()
En vergeet Claudia de Breij dan niet hè...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Prima plan, dan gooi ik Marc-Marie er achter aan.
Wel grappig, afvallig en dan toch verslingerd zijn aan de Matthäus Passion. Ach ja, ik geloof ook niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:16 schreef Soul79 het volgende:
Vanwaar die haat hier tegen Maarten 't Hart? Omdat hij altijd popmuziek afzeikt?![]()
Of zijn de fokkers hier allemaal christenen die zijn afvalligheid veroordelen![]()
Dat geldt ook voor Plasterk. Afvaalig en verslingerd aan de Matthäus Passion. Maar laat ze lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wel grappig, afvallig en dan toch verslingerd zijn aan de Matthäus Passion. Ach ja, ik geloof ook niet.
Dat bedoelde ik te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me een leuke uitzending ondanks Claudia.
opblaaspop ook okee?quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
nou, hup tieten laten zien, en dan op naar het volgende onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |