terecht vervelend, want het was vaag gelul van de overigens sympathieke en uiteraard zeer bekwame Hagens , hij lulde zichzelf dan ook gruwelijk vastquote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Stofje het volgende:
Aan het einde was ie wel vervelend, bij die Hagens. De rest geweldig.
De beste man had nooooit over vrijheid moeten beginnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef milagro het volgende:
[..]
terecht vervelend, want het was vaag gelul van de overigens sympathieke en uiteraard zeer bekwame Hagens , hij lulde zichzelf dan ook gruwelijk vast
Hagens kreeg de kans ook niet bepaald. Volgens mij wilde hij juist het één en ander nuanceren, uitleggen, maar Teeuwen is daar veel te snel voor. Ach, wat mij betreft komt Teeuwen vaker, eens in de twee maanden of zo, het was leuk.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef milagro het volgende:
[..]
terecht vervelend, want het was vaag gelul van de overigens sympathieke en uiteraard zeer bekwame Hagens , hij lulde zichzelf dan ook gruwelijk vast
Teeuwen is tegenwoordig toch zanger? Het toert door het land met zijn show Hans Teeuwen Zingt Liedjes Die Door Anderen al Veel Eerder, Veel Vaker En Veel Beter Zijn Gezongen (aldus wikipedia)quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Nou, dat was ééns maar nooit weer. Wat een vervelende vent, die Hans Teeuwen. Hoe lang kun je als artiest blijven teren op dat ene korte moment waarop je grappig was?
Vooral met Louis "ben ik nou zo slim, of jij zo dom" van Gaal erbij.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind Hans Teeuwen eigenlijk totaal niet leuk.
Ik kreeg trouwens ook enorm veel last van plaatsvervangende bij de TV draait door: die tolk die vergat te vertalen. Oeh, nachtmerrie.
Ja maar het hoort bij het vak, 50% kans. Hoe meer talen je beheerst, hoe meer kans je hebt de mist in te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind Hans Teeuwen eigenlijk totaal niet leuk.
Ik kreeg trouwens ook enorm veel last van plaatsvervangende bij de TV draait door: die tolk die vergat te vertalen. Oeh, nachtmerrie.
Dat is het eigenlijk. Had hij zanger willen worden, hij had nooit een schijn van kans op succes gehad. Maar ooit was hij eens geweldig grappig, dus kan hij nu gewoon doen wat hij wil en het kansloze publiek blijft het slikken ...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Teeuwen is tegenwoordig toch zanger? Het toert door het land met zijn show Hans Teeuwen Zingt Liedjes Die Door Anderen al Veel Eerder, Veel Vaker En Veel Beter Zijn Gezongen (aldus wikipedia)
Flauwkul, alsof de fans masaal met hem zijn mee gegaan in zijn 'zang-carriere'quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Had hij zanger willen worden, hij had nooit een schijn van kans op succes gehad. Maar ooit was hij eens geweldig grappig, dus kan hij nu gewoon doen wat hij wil en het kansloze publiek blijft het slikken ...
Massaal niet, maar hij houdt er nog genoeg over om een tournee te kunnen doen dus ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Flauwkul, alsof de fans masaal met hem zijn mee gegaan in zijn 'zang-carriere'
misschien een klein gedeelte, maar het grote gedeelte is afgehaakt bij zijn laatste show
Alsnog erg vermakelijk voor een avondje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef rubbereend het volgende:
Tis wel geinig die Teeuwen maar geen verrijking voor de show, blijft weinig meer over van de interviews
Tja, iedereen had die Hagens klem kunnen zetten, die zat zo raar te lullen. Daar was niks knaps of bijzonders aan van Hans Teeuwen, maar ja kom daar maar eens om bij al die vervelende Teeuwen-adepten die hem als een zonnekoning aanbiddenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
tegen Hagens had hij trouwens wel gelijk, Peter zat maar wat cichés op te lepelen, heerlijk dat hij daar tegen in ging, alleen toen het ff inhoudelijk werd ging Hans weer schreeuwendat was jammer.
stel je toch niet zo aan, manquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tja, iedereen had die Hagens klem kunnen zetten, die zat zo raar te lullen. Daar was niks knaps of bijzonders aan van Hans Teeuwen, maar ja kom daar maar eens om bij al die vervelende Teeuwen-adepten die hem als een zonnekoning aanbidden![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:54 schreef kassenbouwer het volgende:
Marc-Marie, altijd leuk... Maar ik wacht nog steeds op die vele (!?) uitzendingen die ons zijn beloofd met Gerrit Zalm als tafelheer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |