Ik denk dat het konijn zijn naam wél correct kan schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
Dat konijn kan een truukje, hij verdraagt Marc-Marie Huybrecht
Stel je voor dat Hans Teeuwen er nog zat met zijn zwaard.quote:
Teeuwen was gisteren idd behoorlijk vervelendquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wie had die Teeuwen verteld dat hij er een onemanshow van kon maken en zowel de gastheer als de gasten in de zeik kon nemen?![]()
![]()
zeven, met 1 handquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
Hee Bart, hoeveel vingers steek ik op?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat het konijn zijn naam wél correct kan schrijven.
ga iets doenquote:
Klopt enge man.quote:
Geen probleem mee, het is een intelligente kerel, en dit keer een goede mening over het werk van Jan Rot.quote:
Ik moet nog kijken wat ie zegt. Maar alles dat niets met klassieke muziek te maken heeft probeert ie belachelijk te maken. Dus ook Jan Rot. Ik herinner me hemk nog over de Beatles en Normaal. Die man is door god gezonden om Bach toe te juichen. Vroegen ze hemk ook waarom ie in dames kleren loopt ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:54 schreef Herodus het volgende:
[..]
Geen probleem mee, het is een intelligente kerel, en dit keer een goede mening over het werk van Jan Rot.
Waarom, ook vanwege de Mattheus?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
Jan Rot werd door Annie MG ook al neer gesabeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |