Ja, OPs editten gaat al een paar dagen nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
ik wil die spatie tussen topic 94 en 95 weghalen maar krijg steeds
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)(TT is ivm aankomende 32 maart)
ik heb het toch nog maar ff gemeld in het FBtopic, dat ze weten dat de problemen nog niet verholpen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, OPs editten gaat al een paar dagen niet
Water drinken had ik al geprobeerd, hielp niet. Nu water met pijnstiller, kijken of dat helptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
water drinken wil wel 's helpen Tim
ik heb net ontdekt dat ik om 4u vanmiddag 2 sollicitaties naar een docent had moeten mailen
oeps
In een groot glasquote:
Heb ik ook, maar ik drink nu Grolsch uit een Grolsch glas:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi bolleke van Palm, die drinken echt goddelijk
Niet echt lauw, wel minder koud dan de eerste slok, maar prima te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Doe je goed. Maar heb jij nooit last van lauwe laatste beetjes dan
mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik drink nu Grolsch uit een Grolsch glas:
[afbeelding]
Dit model
Ehm, dat weet ik, maar dat is niet wat ik apart vind. Meer dat het ontwerp uit 1843 komt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat noemen ze meetfout. Elk appraat heeft een meetfout. Het is alleen "toevallig" dat de meetfout in het voordeel van de leverancier is
Dat zou de consument ook niet moeten hoeven te betalenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is waarschijnlijk gewoon een turbinemetertje en dat zijn voor dit soort toepassingen goede meters. Het kan uiteraard beter. Ik gebruik ook meters waarmee je een op 0.001% na nauwkeruig kan meten. Maar die kosten meer dan ¤10.000 en ik denk dat er weinig mensen zijn die daar voor willen betalen om de gasrekening 2 euro per jaar naar beneden te brengen
Maar je zou kunnen stellen dat 350 PER JAAR genoeg geld is om nieuwe meters te ontwerpen EN te installeren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je gelijk in.
Ze hadden het 350 miljoen
dus ongeveer 50 euri per huishouden..
maar linksom of rechtsom het blijft een kostprijsprobleem waar toevallig de fout voor de rekening van de consument komt....
quote:
het is iig van de lego-clipquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat dat van die Lego muziek?
Waar het om gaat is dat veel + 316% absurd veel is.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Dus als jullie een salaris verhoging van 316 procent wordt geboden slaan jullie dat af?
Bullcrap. Het gaat erom dat het totale bedrag zo absurd hoog is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat veel + 316% absurd veel is.....
Maar de baas 320 procent extra geven is een stuk voordeliger dan 120000 mensen 2 procent erbij gevenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
het gaat mij er niet om dat er een salarisverhoging is, het gaat mij er om dat er 1 groepje personen is die die extreme bedragen krijgt. de mensen die een ondernemen/organisatie écht dragen (de werknemers dus) krijgen ternauwernood 2% extra ofzo, terwijl ze 3x zo hard moeten werken dan bijv een jaar geleden. dat is toch króm. zonder die werknemers hebben de hoge piefen óók geen banen meer lijkt mij. ze moet het gewoon veel meer sprijden
Daarbij heeft de baas een onnavolgbaar belangrijke functie. Als het "grondpersoneel" wat steken laat vallen dan is het niet zo erg. Maar als de topbaas een paar steken laat vallen kan dat enorm schadelijk zijn voor het bedrijf.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de baas 320 procent extra geven is een stuk voordeliger dan 120000 mensen 2 procent erbij geven
Ik lees even na.....en ik denk: "df, dat staat een beetje onduidelijk"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bullcrap. Het gaat erom dat het totale bedrag zo absurd hoog is.
Als een topman 50.000 per jaar verdient en een opslag krijgt van 300% dan hoor je er geen hond over.
Maar gaat een topman van 1 miljoen naar 4 miljoen, dán is het ineens een probleem.
Maar vergeleken de andere bestuurders is 1 miljoen weinig voor zo'n groot bedrijfquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik lees even na.....en ik denk: "df, dat staat een beetje onduidelijk"
Wat ik bedoelde: men kreeg al erg veel en dan er nog eens 300% bovenop, maakt het wel erg veel....
En dat is dus precies de verdediging van ING....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar vergeleken de andere bestuurders is 1 miljoen weinig voor zo'n groot bedrijf
het hangt er maar net vanaf met welke bedrijven in welke landen je het vergelijktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar vergeleken de andere bestuurders is 1 miljoen weinig voor zo'n groot bedrijf
Het is gemakkelijker appels met peren vergelijken in dit geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het hangt er maar net vanaf met welke bedrijven in welke landen je het vergelijkt
mwah... nick leesonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij heeft de baas een onnavolgbaar belangrijke functie. Als het "grondpersoneel" wat steken laat vallen dan is het niet zo erg. Maar als de topbaas een paar steken laat vallen kan dat enorm schadelijk zijn voor het bedrijf.
Niet echt "grondpersoneel" te noemen hequote:
Anders loop je het risico dat de topman weg gaat omdat hij ergens anders veel meer kan verdienen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En dat is dus precies de verdediging van ING....
nee haha, ik was te overdonderd door de entree van J&Hquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nog ijsblokjes gegooid dan gisteren? Naar Jeckyll & Hyde?
Ja, afgelopen woensdag al begonnen. Altijd 2 halve wekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
B. heb je volgende week ttweek?
zeker....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef Plasterk het volgende:
Gelijk het gras is ons kortstondig leven
ok, nu ben ik het kwijt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef Plasterk het volgende:
Heer, gij doorgrondt en kent mij; Gij kent mijn zitten en mijn opstaan
Psalm 139
Topideequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals Etcetera laatst zei. Ik ga popcorn halen en stil zijn
Drogredenering.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik. Waarom zou iemand dat niet doen.
We bestaan helemaal niet, dat hebben we verzonnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo?
Net alsof de aarde ontstaan zou zijn uit een oerknal
Welke precies? De bitchfight?quote:
En jij bent niet B.ertha, maar een konijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We bestaan helemaal niet, dat hebben we verzonnen
Je loopt achterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En jij bent niet B.ertha, maar een konijn?
wij zullen nooit vrienden worden, denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, we bestaan niet omdat we worden gecontroleerd. Er zit, zoals men dat in hedendaagse termen zou beschrijven, een grotere macht boven ons, dat is God. Hij beslist over de wereld, Hij beslist over leven en dood, en heeft ons in zijn macht alsof we marionetten zijn.
Ik? Weet niet, wel in iets, maar niet in de God van de katholieke kerk, of de Islam of boeddhisme of net wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Waarom niet, waar 'geloof' jij dan in?
ik ben atheist en geloof in de evolutie- theoriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Ben jij gelovig opgevoed?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
dan pak ik maar m'n B&J ijs, want als er toch geen rel isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kunnen we alsnog vrienden worden.
Ik nam puur ff een ander standpunt aan in de hoop jullie reacties te ontlokken, maar eerlijk gezegd kwam er weinig boeiends uit. Dus tsja, ik heb geen om nog langer de schijn op te houden
Zoiets gaat hier ook wel ongeveer opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef Etcetera het volgende:
interessante discussie
ik geloof in 1 iemand, en dat is mezelf.
alhoewel ik wel, heel egoistisch, de gedachte heb: 'ieder voor zich, God voor ons allen' maar dat is meer bij wijze van spreken dan dat ik in God geloof. ik ben niet gelovig opgevoed, ik ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar één God die alles bepaalt? daar geloof ik niet in
* Etcetera pakt popcorn
ik geloof niet zozeer in de hemel eigenlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je gelooft wel in de hemel?
Denk je dat er nog 'iets' is, na het aardse leven? En wat zou dat iets misschien zijn, dan?
ik was bezig met een soempiequote:
Ik postte na je eerste postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was bezig met een soempie
neem een hapje B&J, als je toch honger hebt haphaphap![]()
![]()
de soemp zat in de planningquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik postte na je eerste post![]()
Mooie soemp
En eet maar lekker zelf op, heb tandjes gepoetst![]()
dan doe ik toch een sheepquote:
truequote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de soemp zat in de planning
iets eten na tanden poetsen is niet lekker
ik snap ook niet dat mensen eerst hun tanden poetsen en dan gaan ontbijtenmoet ik niet aan denken
[..]
dan doe ik toch een sheep
[..]
true
in mijn ogen is een beschermengel iemand die op exact het juiste moment influistert dat je een stapje harder, of een stapje langzamer moet doen. of weg moet gaan. dan denk je daar niet eens bij na en doe je het gewoon omdat je denkt dat het je eigen beslissing is, maar dat is stiekem niet zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan altijd af, hoe mensen dat zien, een beschermengel. Ik bedoel, 't is niet alsof die je ineens twee meter aan de kant duwt als er een trein aan komt
ik geloof niet in lijnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]En dat is idd vies. Dus ook een heel makkelijke manier om op je lijn te letten, mocht je dat willen
Koop de allersterktste tandpasta die je maar kunt vinden, en dan 5x per dag poetsen...
Doe ik ook, geloof ook niet in uithongeren. Maar minder koekjes zou geen kwaad kunnen. en trouwens, ik ga nu naar bed, zodat ik morgenvroeg kan sporten, dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik geloof niet in lijnenafvallen? ga meer bewegen en regelmatig eten
werkt het beste denk ik
Als god alles gemaakt heeft waar komt god vandaan dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo?
Net alsof de aarde ontstaan zou zijn uit een oerknal
van de melkboerquote:Op zondag 1 april 2007 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als god alles gemaakt heeft waar komt god vandaan dan?
interessante theoriequote:
z'n vader was ook melkboer....quote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En waar komt die melkboer dan were vandaan?
Shrek!quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De mens is als een ui.
Denk daar maar eens over na.
ik sta op 160 (2822 )haha dwz dat ik de helft van al m'n posts in die periode gemaakt hebquote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Etcetera het volgende:
FOK!forum-poststatistieken. #150
nr 264 met 788 posts: Etcetera
ik zal 's kijken of jullie er tussen staan
Tijd om af te kickenquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Etcetera het volgende:
80. 3874 Soempie
Sjonge, ik ben er ook eens een dag nietquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Etcetera het volgende:Soempie
waarom was jij zo lang afwezigwe begonnen ons al bijna zorgen te maken
ssssssssst!quote:Op zondag 1 april 2007 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Wie hebben het laatste halfjaar (29 september 2006 tot 29 maart 2007) het vaakst gepost?
72. 7256 Soempie
nounou..quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in de positie bent hier iets over te zeggen
Dat verhaal over het vreemdelingenlegioen en zo? Anderen wisten dat al eerder.quote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh... Tim! Ik heb afgelopen week pas de waarheid achter jou gehoord!
Iki beerquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe heet dat?
Is het ook, maar zoethoutthee en sterrenmix zijn toch best wel lekker. Overigens heb ik liever Grand Prestige dan Iki, maar het is wel leuk om een keer te drinkenquote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Het klinkt echt ontzettend ranzig. Maar goed, ik roep sowieso altijd dat al die kruidenthee-zooi-dingen (rooibos, sterrenmunt, groene thee) enzo allemaal voor hippies is
Lees nog es goed:quote:Op zondag 1 april 2007 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Dus die Grand Prestige hou ik nog van je tegoed
Maar misschien, als je naar de Twente-meet komt...quote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het ook, maar zoethoutthee en sterrenmix zijn toch best wel lekker. Overigens heb ik liever Grand Prestige dan Iki, maar het is wel leuk om een keer te drinken
welke dag is het vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
FOK! slaat een nieuwe richting in
Wat is dit nou weer voor een onzin dan![]()
Misschien zegt dat meer iets over els dan over jouquote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
had net een oude vrouw aan de deur die vroeg of ik els schepers was![]()
![]()
zie er toch niet erg vrouwelijk met mn 3 dagen baard uit dacht ik![]()
Ben je wel eens in Urk geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
had net een oude vrouw aan de deur die vroeg of ik els schepers was![]()
![]()
zie er toch niet erg vrouwelijk met mn 3 dagen baard uit dacht ik![]()
kan het niet meer lezen, wat stond er zoalquote:Op zondag 1 april 2007 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
FOK! slaat een nieuwe richting in
Wat is dit nou weer voor een onzin dan![]()
Dat kon de hele dag al niet. Dat is waarschijnlijk de "grap".quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan het niet meer lezen, wat stond er zoal
Zeker. Maar ik ben niet echt bruin geworden..meer off white...of zelfs dat niet eens.quote:
Natuurlijk is dat niet waarquote:Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef Etcetera het volgende:
zucht
en dat FOK!tv is dat wel waar? niet dat ik het wil zienmaar ben nieuwsgierig
op een ander forum wel 1 april grap gehad
Geen reet eigenlijkquote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef Soempie het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?of de afgelopen 2 dagen en wat zijn de plannen voor komende week?
Aardig wat denk ik...eurotje of 80?quote:Op zondag 1 april 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
hmm, hoeveel zou een zonnebril op sterkte kosten?![]()
ohw..quote:
Nou ja..een beetje in de tuin zitten en af en toe fok checken is niet echt noemenswaardigquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
ohw..
ik had juist van jou een heel verhaal verwacht![]()
![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..een beetje in de tuin zitten en af en toe fok checken is niet echt noemenswaardig
Bij lokale opticien vanaf 17,50, maar dan heb je geen ontspiegeling of kraswerende laag. Ga ik misschien kopen om te kijken of je ook zonder die gizmo's kanquote:Op zondag 1 april 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
hmm, hoeveel zou een zonnebril op sterkte kosten?![]()
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 1 april 2007 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij lokale opticien vanaf 17,50, maar dan heb je geen ontspiegeling of kraswerende laag. Ga ik misschien kopen om te kijken of je ook zonder die gizmo's kan
Nou..dan ga je toch trouwen?quote:
details..details..quote:
neequote:Op zondag 1 april 2007 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet waar
Ah..dus je mag HP níet gaan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |