Lees nog es goed:quote:Op zondag 1 april 2007 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Dus die Grand Prestige hou ik nog van je tegoed
Maar misschien, als je naar de Twente-meet komt...quote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het ook, maar zoethoutthee en sterrenmix zijn toch best wel lekker. Overigens heb ik liever Grand Prestige dan Iki, maar het is wel leuk om een keer te drinken
welke dag is het vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
FOK! slaat een nieuwe richting in
Wat is dit nou weer voor een onzin dan![]()
Misschien zegt dat meer iets over els dan over jouquote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
had net een oude vrouw aan de deur die vroeg of ik els schepers was![]()
![]()
zie er toch niet erg vrouwelijk met mn 3 dagen baard uit dacht ik![]()
Ben je wel eens in Urk geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
had net een oude vrouw aan de deur die vroeg of ik els schepers was![]()
![]()
zie er toch niet erg vrouwelijk met mn 3 dagen baard uit dacht ik![]()
kan het niet meer lezen, wat stond er zoalquote:Op zondag 1 april 2007 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
FOK! slaat een nieuwe richting in
Wat is dit nou weer voor een onzin dan![]()
Dat kon de hele dag al niet. Dat is waarschijnlijk de "grap".quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan het niet meer lezen, wat stond er zoal
Zeker. Maar ik ben niet echt bruin geworden..meer off white...of zelfs dat niet eens.quote:
Natuurlijk is dat niet waarquote:Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef Etcetera het volgende:
zucht
en dat FOK!tv is dat wel waar? niet dat ik het wil zienmaar ben nieuwsgierig
op een ander forum wel 1 april grap gehad
Geen reet eigenlijkquote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef Soempie het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?of de afgelopen 2 dagen en wat zijn de plannen voor komende week?
Aardig wat denk ik...eurotje of 80?quote:Op zondag 1 april 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
hmm, hoeveel zou een zonnebril op sterkte kosten?![]()
ohw..quote:
Nou ja..een beetje in de tuin zitten en af en toe fok checken is niet echt noemenswaardigquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
ohw..
ik had juist van jou een heel verhaal verwacht![]()
![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..een beetje in de tuin zitten en af en toe fok checken is niet echt noemenswaardig
Bij lokale opticien vanaf 17,50, maar dan heb je geen ontspiegeling of kraswerende laag. Ga ik misschien kopen om te kijken of je ook zonder die gizmo's kanquote:Op zondag 1 april 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
hmm, hoeveel zou een zonnebril op sterkte kosten?![]()
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 1 april 2007 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij lokale opticien vanaf 17,50, maar dan heb je geen ontspiegeling of kraswerende laag. Ga ik misschien kopen om te kijken of je ook zonder die gizmo's kan
Nou..dan ga je toch trouwen?quote:
details..details..quote:
neequote:Op zondag 1 april 2007 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet waar
Ah..dus je mag HP níet gaan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |