wij zullen nooit vrienden worden, denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, we bestaan niet omdat we worden gecontroleerd. Er zit, zoals men dat in hedendaagse termen zou beschrijven, een grotere macht boven ons, dat is God. Hij beslist over de wereld, Hij beslist over leven en dood, en heeft ons in zijn macht alsof we marionetten zijn.
Ik? Weet niet, wel in iets, maar niet in de God van de katholieke kerk, of de Islam of boeddhisme of net wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Waarom niet, waar 'geloof' jij dan in?
ik ben atheist en geloof in de evolutie- theoriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Ben jij gelovig opgevoed?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
dan pak ik maar m'n B&J ijs, want als er toch geen rel isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kunnen we alsnog vrienden worden.
Ik nam puur ff een ander standpunt aan in de hoop jullie reacties te ontlokken, maar eerlijk gezegd kwam er weinig boeiends uit. Dus tsja, ik heb geen om nog langer de schijn op te houden
Zoiets gaat hier ook wel ongeveer opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef Etcetera het volgende:
interessante discussie
ik geloof in 1 iemand, en dat is mezelf.
alhoewel ik wel, heel egoistisch, de gedachte heb: 'ieder voor zich, God voor ons allen' maar dat is meer bij wijze van spreken dan dat ik in God geloof. ik ben niet gelovig opgevoed, ik ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar één God die alles bepaalt? daar geloof ik niet in
* Etcetera pakt popcorn
ik geloof niet zozeer in de hemel eigenlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je gelooft wel in de hemel?
Denk je dat er nog 'iets' is, na het aardse leven? En wat zou dat iets misschien zijn, dan?
ik was bezig met een soempiequote:
Ik postte na je eerste postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was bezig met een soempie
neem een hapje B&J, als je toch honger hebt haphaphap![]()
![]()
de soemp zat in de planningquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik postte na je eerste post![]()
Mooie soemp
En eet maar lekker zelf op, heb tandjes gepoetst![]()
dan doe ik toch een sheepquote:
truequote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de soemp zat in de planning
iets eten na tanden poetsen is niet lekker
ik snap ook niet dat mensen eerst hun tanden poetsen en dan gaan ontbijtenmoet ik niet aan denken
[..]
dan doe ik toch een sheep
[..]
true
in mijn ogen is een beschermengel iemand die op exact het juiste moment influistert dat je een stapje harder, of een stapje langzamer moet doen. of weg moet gaan. dan denk je daar niet eens bij na en doe je het gewoon omdat je denkt dat het je eigen beslissing is, maar dat is stiekem niet zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan altijd af, hoe mensen dat zien, een beschermengel. Ik bedoel, 't is niet alsof die je ineens twee meter aan de kant duwt als er een trein aan komt
ik geloof niet in lijnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]En dat is idd vies. Dus ook een heel makkelijke manier om op je lijn te letten, mocht je dat willen
Koop de allersterktste tandpasta die je maar kunt vinden, en dan 5x per dag poetsen...
Doe ik ook, geloof ook niet in uithongeren. Maar minder koekjes zou geen kwaad kunnen. en trouwens, ik ga nu naar bed, zodat ik morgenvroeg kan sporten, dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik geloof niet in lijnenafvallen? ga meer bewegen en regelmatig eten
werkt het beste denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |