Ja, OPs editten gaat al een paar dagen nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
ik wil die spatie tussen topic 94 en 95 weghalen maar krijg steeds
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)(TT is ivm aankomende 32 maart)
ik heb het toch nog maar ff gemeld in het FBtopic, dat ze weten dat de problemen nog niet verholpen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, OPs editten gaat al een paar dagen niet
Water drinken had ik al geprobeerd, hielp niet. Nu water met pijnstiller, kijken of dat helptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
water drinken wil wel 's helpen Tim
ik heb net ontdekt dat ik om 4u vanmiddag 2 sollicitaties naar een docent had moeten mailen
oeps
In een groot glasquote:
Heb ik ook, maar ik drink nu Grolsch uit een Grolsch glas:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi bolleke van Palm, die drinken echt goddelijk
Niet echt lauw, wel minder koud dan de eerste slok, maar prima te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Doe je goed. Maar heb jij nooit last van lauwe laatste beetjes dan
mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik drink nu Grolsch uit een Grolsch glas:
[afbeelding]
Dit model
Ehm, dat weet ik, maar dat is niet wat ik apart vind. Meer dat het ontwerp uit 1843 komt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat noemen ze meetfout. Elk appraat heeft een meetfout. Het is alleen "toevallig" dat de meetfout in het voordeel van de leverancier is
Dat zou de consument ook niet moeten hoeven te betalenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is waarschijnlijk gewoon een turbinemetertje en dat zijn voor dit soort toepassingen goede meters. Het kan uiteraard beter. Ik gebruik ook meters waarmee je een op 0.001% na nauwkeruig kan meten. Maar die kosten meer dan ¤10.000 en ik denk dat er weinig mensen zijn die daar voor willen betalen om de gasrekening 2 euro per jaar naar beneden te brengen
Maar je zou kunnen stellen dat 350 PER JAAR genoeg geld is om nieuwe meters te ontwerpen EN te installeren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je gelijk in.
Ze hadden het 350 miljoen
dus ongeveer 50 euri per huishouden..
maar linksom of rechtsom het blijft een kostprijsprobleem waar toevallig de fout voor de rekening van de consument komt....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |