Ja. Naast het ontbreken van de OP, stel ik ook voor om tvp's achterwege te laten in dit topic, en puur inhoudelijk, on-topic en interessant te reageren.quote:
tvpquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Naast het ontbreken van de OP, stel ik ook voor om tvp's achterwege te laten in dit topic, en puur inhoudelijk, on-topic en interessant te reageren.
![]()
Dan stopt ook de economie... En kan ik wel vaarwel zeggen tegen me baasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_naar_Rotterdam.html
Godverdomme nog
Ik stel voor dat we gewoon een maand lang ALLES plat leggen, dat het dan daarna wel AF is en dat dat constante ge-irriteer met die werkzaamheden dan zwaar afgelopen is. Begin het behoorlijk zat te worden.
Wat moet je in Rotterdam dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_naar_Rotterdam.html
Godverdomme nog
Ik stel voor dat we gewoon een maand lang ALLES plat leggen, dat het dan daarna wel AF is en dat dat constante ge-irriteer met die werkzaamheden dan zwaar afgelopen is. Begin het behoorlijk zat te worden.
Wat boeit dat nou weer?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:59 schreef Duvel het volgende:
Wat moet je in Rotterdam dan?
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer?
Mensen zoals wij hebben er al gauw last van als er ergens werkzaamheden zijn, duh
Dacht je dat ze dat laatste niet zelf bedacht hadden? Wat denk je dat je aan werk kunt doen in zes uur? Geen hol. Prima dus om dan gewoon een weekend lang een heel baanvak op de schop te nemen. Het probleem is echter dat ze een grote onderhoudsachterstand aan het inlopen zijn, waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!
en bij uitloop een boete!
Precies, mijn idee dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Duvel het volgende:
waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.
begin dan maar vast via Den Haag, en niet via Rotterdamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
morgen weer ff delft-buitenpost. hopen op geen vertraging
tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dacht je dat ze dat laatste niet zelf bedacht hadden? Wat denk je dat je aan werk kunt doen in zes uur? Geen hol. Prima dus om dan gewoon een weekend lang een heel baanvak op de schop te nemen. Het probleem is echter dat ze een grote onderhoudsachterstand aan het inlopen zijn, waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.
Oh, jij hebt 't gelezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn %18% en %04%?
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.quote:
That sucksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.
Ja, daar gaat het hele topic tot nu toe over.quote:
Wat een prutswerk, dit is een van de grootste spoorbouwdrama's ooit volgens mij. Wat een blunder.quote:
als ze dan de komende 30 jaar er niet meer hoeven te zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een prutswerk, dit is een van de grootste spoorbouwdrama's ooit volgens mij. Wat een blunder.
Probleem is dat vaak werkzaamheden groot van omvang zijn. De spoorvernieuwing tussen Ah-Zp is in totaal drie weken geduurt. (twee weken in de zomervakantie en een week in de herfstvakantie). Vervoer is gedaan met bussen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!
en bij uitloop een boete!
meer personeel aannemen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Probleem is dat vaak werkzaamheden groot van omvang zijn. De spoorvernieuwing tussen Ah-Zp is in totaal drie weken geduurt. (twee weken in de zomervakantie en een week in de herfstvakantie). Vervoer is gedaan met bussen.
Als je dan in het weekend zou dan dus dat is bijvoorbeeld Vrijdag op Zaterdag-nacht beginnen en tot zondag-nacht eindigen. Dan zou het ongeveer een half jaar duren!
Maar goed dit is niet echt de belangrijkste lijn van Nederland, Rtd-Ut kan je er niet eff uitgooien omdat er een spoortje vernieuwd moet worden. En vakanties zijn nog geen 1/3e deel van het jaar.
Ik vind zelf top dat ze alleen in het weekend werken, jammer voor die treinspotters. Moet je maar doordeweeks treinen.
Wel een uitdaging op zichquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.
ja, maar heeft dat er verder iets mee te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
twente is dat toch ook?
Heb hem net zelf gefotoshopt, nee dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is deze ook niet van de website van Nico Spilt?
nee, want het is een hulpbaan. Als in 2009 ofzo de tunnel klaar is, wordt alles weer omgekeerd. Dat lijkt me een minder probleem: gewoon de situatie van vorige week weer terug gooien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze dan de komende 30 jaar er niet meer hoeven te zijn
Prorail plant het alleen maar, zijn gewoon derde partijen die de aanleg / onderhoud doen. Maar wat er nou allemaal weer in Twente gebeurt, eigenlijk onvoorstelbaar. Maar ja de HSL en Betuweroute zijn een prima voorbeeld hoe het niet moet!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer personeel aannemen!
kut prorail!
Met name de HSL trouwens, Betuweroute an sich is vrijwel volgens planning opgeleverd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Prorail plant het alleen maar, zijn gewoon derde partijen die de aanleg / onderhoud doen. Maar wat er nou allemaal weer in Twente gebeurt, eigenlijk onvoorstelbaar. Maar ja de HSL en Betuweroute zijn een prima voorbeeld hoe het niet moet!
Je kan zelf toch wel bedenken dat de relatieve opbrengst van een extra werknemer na een bepaalde grens af neemt tot nul hoop ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer personeel aannemen!
kut prorail!
De Betuweroute is dan ook met allerlei klassieke contracten tussen aannemer en opdrachtgever gebouwd. De HSL is als een Design & Construct opdracht in de markt gezet. Kijk naar de verschillen in bovenleiding tussen HSL en BR bijvoorbeeld: beide 25kV, maar totaal anders uitgevoerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef MREn het volgende:
[..]
Met name de HSL trouwens, Betuweroute an sich is vrijwel volgens planning opgeleverd.
Wel op basis van een oude foto dan zeker, het is toch al een paar jaar geleden dat er nog een Koploper in Randstad-reclame rondreed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Heb hem net zelf gefotoshopt, nee dus.
quote:Norfolk Southern released their new EMD F9 locomotives for their first run today. They're painted in the old Southern Railway's traditional black, white, & gold livery.
They were owned by Cruise America. NS bought them, stripped them, and started from scratch.
Erg mooie klassiekers!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik weet absoluut niets van treinen af, maar vond deze wel erg fraai:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was de beste foto die ik van een 6400 kon vindenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wel op basis van een oude foto dan zeker, het is toch al een paar jaar geleden dat er nog een Koploper in Randstad-reclame rondreed.
D&C-contracten zijn een prima aanbestedingsvorm hoor. Nog beter wordt het als je DBOO-contractvormen gaat hanteren (design, built, own, operate), waardoor niet alleen voor de minste bouwkosten wordt gebouwt, maar ook al op voorhand wordt gekeken naar exploitatiekosten. Je hebt tenslotte meer aan een brug van 100 miljoen die 1 miljoen per jaar aan onderhoud kost gedurende 50 jaar en een brug van 80 miljoen die 2 miljoen aan onderhoud kost de komende 50 jaar. Leuke indicatoren om prestatie van infra te meten zijn bijvoorbeeld procentuele beschikbaarheid, waarmee je direct een goed onderhoudplan afdwingt, alsmede ongevalspreventie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:06 schreef Duvel het volgende:
De Betuweroute is dan ook met allerlei klassieke contracten tussen aannemer en opdrachtgever gebouwd. De HSL is als een Design & Construct opdracht in de markt gezet. Kijk naar de verschillen in bovenleiding tussen HSL en BR bijvoorbeeld: beide 25kV, maar totaal anders uitgevoerd.
Ook Almelo is een D&C contract trouwens. Count your blessings.
Als de hele stam zo flitsend makenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Neem aan dat het alleen om het kleurtje van buiten gaat... opzich niet gek...
Ik vind er tot nu toe vooral nadelen aan zitten. D&C contracten blijken vernieuwing namelijk niet in de hand te werken, omdat aannemers gaan voor de beproefde methode omdat die leidt tot de laagste risico's. Verder ligt de focus te veel op de prijs, en zijn controlemogelijkheden voor een opdrachtgever na het gunnen van het contract vaak minimaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Verder wil ik nog wel even doortypen over voordelen van D&C, maar ik heb weinig tijd![]()
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef Dichterbijer het volgende:Trouwens, op Somda gaat het gerucht dat morgen rond 15.55 de ICMm 4011 in Groningen zal aankomen. Maar tja... t'is ook 1 april...
Hadden ze nog wat nawerk te doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...
[afbeelding]
Ik dacht dat ze álle naden dicht zouden lassen, ben blij van niet, dit ziet er beter uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...
[afbeelding]
nu kan je nog iemand op dat grote gele vlak ducttapenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze álle naden dicht zouden lassen, ben blij van niet, dit ziet er beter uit!
Nee maar het staat mooierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu kan je nog iemand op dat grote gele vlak ducttapen
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee maar het staat mooier
Ha, die heb ik ook in Rotterdam gezien van de week!quote:
Hey, dat ruikt wel een beetje naar ITIL eigelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:25 schreef MREn het volgende:
[..]
D&C-contracten zijn een prima aanbestedingsvorm hoor. Nog beter wordt het als je DBOO-contractvormen gaat hanteren (design, built, own, operate), [uitgebreid verhaal]
Als boerenverstand werd toegepast, was het niet zo'n puinhoop geworden.quote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, dat ruikt wel een beetje naar ITIL eigelijkContinuity management, capacity management, zulk sort zaken
Eigenlijk is "boerenverstand" dus gewoon een concept wat je overal kan (en zou moeten) toepassenAlleen de één verzint er NOG moeilijkere woorden voor dan de ander
Nee, er gaat idd behoorlijk wat geld in zitten. Maar die ICE 1e klas was hendig sjiek bij elkaar gepuzzeld, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat moet je toch een vermogen kosten... of heb jij zo'n gratis reizen kaartje
Het houd je achter het beeldscherm vandaanquote:Op zondag 1 april 2007 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, er gaat idd behoorlijk wat geld in zitten. Maar die ICE 1e klas was hendig sjiek bij elkaar gepuzzeld, al zeg ik het zelfVDU dagkaart 2e klas met korting gratis 2-1 overgang die ooit uitgedeeld werd ICE toeslag
Vier kaartjes voor 1 ritjeLeve de OV-Chipkaart
Niet in de ICE 1e klas hoorquote:Op zondag 1 april 2007 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het houd je achter het beeldscherm vandaan
Dat is de somda code voor wadlopersquote:Op zondag 1 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NZP?
Wat is dat voor mat? het zal minstens wel "Niet Zeer Puik" zijnmaar verder?
Dacht dat de vervoersmaatschappijen die codes ook gebruiken?quote:
Neem dat risico maar niet hehe, want dan zal je net zien, je hebt steeds geen kaartje, en dan word je juist gecontroleerdquote:Op zondag 1 april 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens maakt het voor Amersfoort - Utrecht niet echt uit of je een maandabonnement koopt of nietik ben de hele maand maart precies 3 keer gecontroleerd. Dat had hooguit 3 x 35 = 105 euro aan boete gekost plus nog een krats aan kaartjes. Maandabo is 111,20
Oh okee, nou ja, stel al zou dat zo zijn, waar staat het voor dan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht dat de vervoersmaatschappijen die codes ook gebruiken?
ja tuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
met kaartje reizen zorgt voor meer gemoedsrust, ook wat waard.
nu? Kanquote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
arriva controleerd nu ook meer hoor
Codes worden in principe vastgesteld per treintype bij het in dienst gaan, waar de eerste letter (of een combinatie met de tweede letter) staat voor de plaats waar het treinstel onderhouden wordt, al hoewel ze daar zich de laatste tijd niet echt aan houden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, nou ja, stel al zou dat zo zijn, waar staat het voor dan?
Boejje, er reed toch al niksquote:ROTTERDAM - Door een gaslek op de Terbregseweg in Rotterdam is zondag het treinverkeer tussen de stations Rotterdam-Noord en Rotterdam-Alexander korte tijd stilgelegd.
Tijdens werkzaamheden is rond 11.00 uur een gasleiding geraakt, meldt de politie. Rond 12.15 uur reden de treinen weer, maar volgens een politiewoordvoerder wel langzamer dan normaal.
In de omgeving van de Terbregseweg hing een gaslucht. Het gat is rond 12.00 uur gedicht.
ProRail meldt dat het treinverkeer inmiddels geen noemenswaardige problemen meer ondervindt van het gaslek.
Ah tofquote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Dat had het moeten blijven ookquote:
Ik merk er ook heel veel vanquote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
arriva controleerd nu ook meer hoor
oh hondquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, en nog een dagje museummat geregeld
12 mei donateursexcursie HSA
[afbeelding]
ik werd laast op sneek - lw gechecktquote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).
waarom zou dat niet kunnen :pquote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.Zit wel een kerel op trouwens. Die sluit de deuren, drukt op een knop zodat de trein gaat rijden en de rest ging automatisch. Van de rest liep ie door de trein om kaartjes te knippen. Was een erg raar gevoel.
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevindquote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Verdwaald.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik werd laast op sneek - lw gecheckt
conductrice in opleiding ofzo
Je moet eens ophouden met denken dat de Efteling de werkelijkheid weergeeftquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Brembo het volgende:
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevind.
Maar wees dan een vent en zet daar gewoon "de hele maand" neerquote:2 april Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op het volgende traject: * Almelo<->Hengelo<->Enschede De hele dag.
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Eerst nog een stuk opnieuw laten ontwerpen door een ander ingenieursbureau, dan reviewen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Ik denk dat er morgen weer wat nieuwe stellen komen. Somda is niet al te snel met het bijwerken van de diensten, omdat ze deze van elders aangeleverd krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie, heb net de wijzigingen op Somda eens doorgenomen, maar Gn-Rd staat vanaf 16/4 nog steeds op NZP.Of Arriva zit natuurlijk weer volkomen te blunderen, die kunnen echt niets goed doorsturen.
![]()
NoordNed Zwolle (dat was voor gepland onderhoud, later Onnen geworden) P (code voor hoeveelheid bakken. In dit geval weinig)quote:Op zondag 1 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NZP?
Wat is dat voor mat? het zal minstens wel "Niet Zeer Puik" zijnmaar verder?
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:quote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:
ICM-0: 4001-4007 (ICM III, prototype, niet meer in dienst)
ICM-1: 4011-4050 (ICM III)
ICM-2: 4051-4097 (ICM III)
ICM-3: 4201-4230 (ICM IV)
ICM-4: 4231-4250 (ICM IV, 4231 later omgebouwd tot 4444)
de 4444 krijgt toch zn ouwe nummer weer terugquote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!
dat komt pas al al die 3tjes er door zijnquote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk het wel, maar dat zal pas bij de revisie gebeuren. Echter is de revisie nog niet officiëel aangekondigd.
quote:Zo moet je tussen de 1.60 en 1.93
meter zijn (ben je tussen de 1.90 en 1.93 meter, dan volgt een keuring om vast te stellen of je
kunt deelnemen aan de verdere selectieprocedure)
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.quote:Je hebt minimaal een VMBO - gemengde leerweg (vakkenpakket gericht op techniek).
Ga je verhuispremie vragen.quote:
Daar sta je dan met je diploma'squote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.
Er worden onregelmatig koffie, paaseitjes en andere zooi uitgedeeld op Almelo.quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzen
Koffie uitdelen? Of railrunners en 2-1 overgangen, dat soort dingen?
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef MREn het volgende:
Nee, want er staan maar vier stellen tussen Hgl-Es, waarbij twee drietjes samen rijden, een drietje los, en een viertje reserve/pendelen op Bh.
Maar het zijn niet meer de zelfde als vorige week; de hulpbaan is dus al gebruikt.
Het zijn de 4444, 4061, 4081 en 4094
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je diploma's
"Goed doorleren jongen, dat is goed voor je!"
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...
ruik ik een verlengd leven voor de kwaklopers?quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Kunnen ze dan niet gelijk even enkele ICM stellen er overheen sturen, omdat de rest van de NO nog wat stelletjes tekort komt.
Ik zou best willen rijden hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.
Hm ja, maar dat is te moeilijk, denk ik. Of ze moeten werken met een baanvakstaf, dat je zonder de staf te hebben een baanvak niet op mag. Schijnt in delen van het VK te werken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.
Lang leve FastStone capture!quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
Leuk ook, mensen die geen screenshot kunnen maken zonder zo'n kut IE hulpmiddel dat je beeld verpest.
Zelfde hier, een bokkende projectleider die zijn zin wilde doordrijven.quote:
Het blind en zonder samenhang uitkotsen van opgegoogelde plaatjes, bedoel ik meerquote:
Je vindt het zeker niet erg als het op 7 april ook al zaterdag wordt?quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef blup het volgende:
a/s zaterdag 14 april
-a/squote:Op maandag 2 april 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vindt het zeker niet erg als het op 7 april ook al zaterdag wordt?
Een wat?quote:Op maandag 2 april 2007 19:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gooit fles voor een hothopper:p
Een voormalige Dg of zo.quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja die javroegah gebruikt om de rijtuigen warm te houden als er geen loc voor zat :p
ja, of een hggcttwrnnjpquote:
Ik begrijp dat dat tot gevolg heeft dat er op Roodeschool nog steeds Wadjes rijden?quote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman zegt tegen Ou-Tannu dat ie even in een ander topic moet kijken
Het lijkt er op dat Arriva de bakken GTW deze weken anders over de treinen verdeeld heeft. Treinen die 5 bakken waren, zijn er nu 4 en treinen die 6 bakken in de ochtendspits waren, zijn er nu opeens 7 of van 4 naar 5 bakken gegaan.
Ja.quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat tot gevolg heeft dat er op Roodeschool nog steeds Wadjes rijden?
Heb gisteren Arriva daarover gemaild.quote:Wanneer stoppen de wadjes er eigenlijk definitief mee? Daar al globaal iets van bekend?
Zodra Veolia ze allemaal kapot heeft gemaakt!quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer stoppen de wadjes er eigenlijk definitief mee? Daar al globaal iets van bekend?
Als je dat via de klantenservice doet, kun je lang wachtenquote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef vw_caddy het volgende:
Heb gisteren Arriva daarover gemaild.
De vorige keer duurde het wel even inderdaad, maar had daarna wel een keurig telefonisch gesprek met iemand van bijsturing.quote:Op maandag 2 april 2007 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat via de klantenservice doet, kun je lang wachten![]()
Check m'n profiel voor mn mailadres.quote:Rechtsstreeks met medewerkers in een hogere rang mailen gaat veel sneller![]()
Dat vond ik eigenlijk nog wel de engste regel aan je verhaalquote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat de wadjes er mee stoppen, dat zal wel ergens in december worden, omdat Veolivla ze ook nog heeft. Bij Arriva zal het begin september gedaan zijn, of misschien wel eerder, omdat de DM'90 er als laatste uit zal gaan. De Veenexpressen dienen aan het begin van de zomer vervangen te zijn door lightrail materieel.
Op Gn-Rd rijden nog steeds wadjes ja. Alleen een enkele spitsslag is met GTW. Mogelijk komt er morgen weer nieuw materieel binnen en zullen er meer slagen met de GTW volgen.
Zo ver ben ik nog niet gekomen, maar ik stuur je wel even een mailtje met mailadressen, waaronder die van de woordvoerster die alles recht probeert te praten in de mediaquote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het wel even inderdaad, maar had daarna wel een keurig telefonisch gesprek met iemand van bijsturing.![]()
Dat verbaasde mij ook.quote:Op maandag 2 april 2007 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet gekomen..
Nou ja, het zou toch wat zijn, niewaar? Als het LAATSTE lijntje waar DE2 ooit planmatig reed, OOK het laatste lijntje voor de wadjes zou zjinquote:Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo. Het was toch allang bekend
laat iemand ff een museumclubje oprichten en een 31ertje kopenquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, waarom ook niet: een afscheidstoer met het wadje dwars door Nederland
Een goederenpad moet genoeg zijn
Niet vergeten dat het nog maar een prototype is en dat de echte stellen nog moeten komen. Dan komt ook de Valleiblauwe kleur er nog op.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
Heb nu wat meer foto's van die Protos gezien, ik vind hem er wel steeds stoerder uit zien.
Dan mogen ze de 3101 en de 3201 wel nemen. De oudste DH1 en DH2quote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef vw_caddy het volgende:
Spoorwegmuseum is met een DH bezig heb ik begrepen. Tis toch een trein die jaaaaaaaaaaaaaren lang in Noord-Nederland heeft gereden.
Van OVL.quote:Het spoorwegmuseum heeft zeker een DH op het bewaarplan staan en achter de schermen zijn we daar ook al mee bezig. Wat voor een DH
(één/twee?) en welk nummer daar is nog niks over te melden.
Klopt, altijd je wordt er gecontroleerd vaak 3 keer ookquote:
Zw-Nm durven ze niet te controleren in de spits, volgens mij zijn ze nogal moe van het geklaag van de reizigerquote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef sebabje het volgende:
[..]
Klopt, altijd je wordt er gecontroleerd vaak 3 keer ook![]()
Vandaag ook door 2x dezelfde gecontroleerd tussen Baarn en Weesp...
quote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu moet snel weer treinen :-)
conducteurs ontlopen zo lang je kan! en als ze je dan toch hebben netjes je plaats bewijs showen
Thx Benno.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
TGV haalt recordsnelheid van 568 km/u
Jij bent echt stoerquote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vertik het om mijn kaart aan die lui laten zien. Ik zeg gewoon dat ik een week ov heb. Het is mij om het even wat ze met die info doen. Wat ik dan wel leuk vind is dat ik zo ongeveer dan de enige in de coupé ben die weigert zn kaartje te laten zien
Dat gaat nogeens een keer HEUL ernstig mis, ooit... En dan ligt meteen één van je beste en duurste lijnen over minnstens 20 kilometer tegelijk in de puin. Benieuwd hoe leuk ze het dan nog vinden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 05:14 schreef eu-Robert het volgende:
[..]
Thx Benno.![]()
In het Parool verscheen gisteren een lang artikel hierover: Fransen azen op nieuw spoorrecord: 600 km/u
Die locs in 1955 waren wel veel mooier dan die Taurus, èn ze reden zo hard op 1500VDC, wat ook wel een prestatie van formaat genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat nogeens een keer HEUL ernstig mis, ooit... En dan ligt meteen één van je beste en duurste lijnen over minnstens 20 kilometer tegelijk in de puin. Benieuwd hoe leuk ze het dan nog vinden...
Beetje opportuun dat er hardnekkig gezwegen wordt over die Taurus die 357 haalde, terwijl die E-lok in 1955 wel uitvoerig bejubeld wordt..
Kan best zijn, maar ook DAAR rept dat verhaal niet overquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Duvel het volgende:
Die locs in 1955 waren wel veel mooier dan die Taurus, èn ze reden zo hard op 1500VDC, wat ook wel een prestatie van formaat genoemd mag worden.
Tja, het blijven Fransen hè...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar ook DAAR rept dat verhaal niet overHet gaat er eigenlijk alleen maar om hoe verschrikkelijk best het wel is om trein in Frankrijk te zijn (en da's niet helemaal eerlijk, vind ik)
Het was al opgelost toen je de vorige post maaktequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het schijnt alweer verholpen te zijnNou ja, weer een paar duizend GtbVeetjes dan voor de vingerverfbrigade
Nee, wel gmailquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Geen MSN op t werk vandaag ?
je mag ook niet msnen op je werk :wquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wel gmail
opgelost? de storing was verholpen ja. Dat betekent niet dat ineens acuut alles weer punctueel rijdt natuurliujk he
Internetten mag d'r wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ene werk mag het wel, andere niet. Ik ga het hier niet proberen, geen zin in nog meer gezeik
Lig je wat onder vuur dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ene werk mag het wel, andere niet. Ik ga het hier niet proberen, geen zin in nog meer gezeik
nee dat niet, maar er gaat maar weinig goed gewoon. En als ik er over ga klagen heb ik geen zin in gezeik terug van "ja maar jij zit ook te MSNnen en da mag ook nie"quote:
Die halen de conducteur niet, die bliepen gewoon een code af voor "geen geldig vvb" en lopen doorquote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:of de reizigerscontrole vertellen dat je zwart reisd, zij halen conducteur en dan je ov laten zien
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef Duvel het volgende:
't Zijn ook echt trams hè, die GTW's...
Makkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker als er op de foto ook nog een molen staat. Veel Nederlandser kan het niet, denk ik.
Waar ligt die spotplek eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt wel gebeurd te zijn dat ze de conducteur erbij gehaald hebben.
Ik kwam deze GTW foto net tegen op internet. Deze moet gemaakt zijn afgelopen september of oktober op het traject Leeuwarden-Groningen.
[afbeelding]
Foto: E. de Boer
De trein staat mooi in het landschap hier![]()
quote:Storingsvrij
Reizigersvereniging Rover liet in een reactie weten dat Prorail moet stoppen met werkzaamheden aan computers die de treinenloop regelen. "Als ProRail niet in staat is de werkzaamheden goed te verrichten en vooral storingsvrij te maken, dan moet het onderhoud stil worden gelegd. Dan is het misschien niet up-to-date, maar alles werkt wel."
Rover overweegt een brief naar minister Eurlings (Verkeer en Waterstaat) te sturen. "ProRail moet uitgeknutseld zijn. Iets is pas af als het werkt. ProRail maakt duidelijk dat dit niet lukt."
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:14 schreef MREn het volgende:
Rover (u weet wel: die ad-hoc schreeuwclub zonder visie) roept op tot een totaal verbod voor ProRail om nog onderhoud uit te voeren...
Nee da's absoluut waar, en op zich is het ook waar dat dat gevingerverf maar eens kappen moet wezen. Maar om dan maar heleMAAL niks meer te doen, en te doen geloven dat DAT wat oplost... sorry hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef vw_caddy het volgende:
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de laatste grote (dus niet reguliere) onderhoudsklussen niet echt succesvol zijn verlopen.
Nu het compleet tot stilstand brengen van het treinverkeer is geslaagd, breidt ProRail zijn doel uit met het wegverkeer.quote:Afsluiting overwegen Nieuwstraat, Bavinkelsweg en Deldensestraat
In verband met de problemen met het testen van het beveiligingssysteem op het spoor tussen Almelo en Hengelo is de dienstregeling van treinen op het traject tussen Almelo en Hengelo zeker nog tot de tweede helft van april aangepast.
Vanaf maandagavond 2 april is er één spoor beschikbaar waarop met beperkte snelheid door internationale treinen en goederentreinen kan worden gereden. Om dit ook veilig te kunnen doen is het noodzakelijk om de overwegen Nieuwstraat, Bavinkelsweg en Deldensestraat af te sluiten.
De afsluiting duurt tot in de 2e helft van april. Deze 3 overwegen worden afgesloten omdat de veilige werking van deze overweginstallaties niet kan worden gegarandeerd. Bij de andere overwegen in en om Almelo werkt de installatie wel veilig. De Gemeente Almelo stelt omleidingroutes in.
Zou het anders niet een plan zijn om het TESTwerk eerst in een TEST-omgeving te doen? Of zeg ik nu hele rare dingen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef MREn het volgende:
Nu het compleet tot stilstand brengen van het treinverkeer is geslaagd, breidt ProRail zijn doel uit met het wegverkeer.
Ja, je zegt heel rare dingen. Nadat een beveiligingsinstallatie gebouwd is, moet ie helemaal worden getest. Natuurlijk moet je controleren of ie wel goed gebouwd is (draadje voor draadje, relais voor relais), maar vervolgens test je ook nog of alles reageert zoals het moet. Iedere sectie moet daarnaast ook nog eens met de hand worden ingesteld, zodat je zeker weet dat de treinen gedetecteerd worden. Dit eerst in een testomgeving bouwen kan natuurlijk, maar vervolgens moet je het buiten opnieuw opbouwen, en dus ook weer testen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het anders niet een plan zijn om het TESTwerk eerst in een TEST-omgeving te doen? Of zeg ik nu hele rare dingen?
Normaal gaat dat allemaal wel goed, maar als het ontwerp al niet deugt, of er is geen goed testplan, dan loopt 't mis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, en dat duurt dus, mja, zo lang als het duurt zeg maar
Nou ja, ik hoef daar niet te wezen gelukkig.
En een rollback-scenario?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Normaal gaat dat allemaal wel goed, maar als het ontwerp al niet deugt, of er is geen goed testplan, dan loopt 't mis.
Oh sorryquote:
Dan had je de beveiliging gehad zoals ie erbij lag voordat Almelo werd omgebouwd, maar dan zonder het spoor. Dan rijdt het nog niet.quote:
Ja, netjes gedaan. Het franse dagblad La Libération bracht er een goed artikel over:quote:
Nou ja, aan wie het ook verder ligt maakt niet meer echt uit, maar het is wel een meesterwerk van onvermogen aan het worden daarquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben idd alle overwegen afgesloten die midden door Almelo lopen
Mooi zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef eu-Robert het volgende:
Voor de techniek achter het record is een mooie flash site gemaakt:
http://www.record2007.com/site/index_en.php
Dankje, vooral die animatie is mooi van wat ze allemaal veranderd hebben aan de TGV Duplex om zo hard te gaan, is eigenlijk ook best wel veel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef eu-Robert het volgende:
[..]
Ja, netjes gedaan. Het franse dagblad La Libération bracht er een goed artikel over:
TGV: nouveau record du monde de vitesse sur rail à 574,7 km/h
Voor de techniek achter het record is een mooie flash site gemaakt:
http://www.record2007.com/site/index_en.php
quote:3-4-2007 15:34:13
Voor verschillende busorganisaties in Twente komen de problemen aan het spoor bij Almelo goed uit.
De NS zet dagelijks tientallen bussen in. Die moeten van 's morgens vroeg tot diep in de nacht tussen Hengelo en Almelo rijden. Dat komt omdat er geen treinen rijden door problemen met een hulpspoor. Dat gaat nog zeker anderhalve week duren. Busorganisaties hebben tot die tijd nog bussen beschikbaar. Over twee weken begint voor de busorganisaties het hoogseizoen. Dan zijn de bussen nodig voor andere reizen
quote:17:55
03 April 2007
Komende weken weinig treinen Twente
Tussen Almelo en Hengelo rijden tot half april nauwelijks treinen omdat het veiligheidssysteem niet werkt. Alleen de internationale trein en goederentreinen mogen over het spoor rijden. Intercity's en stoptreinen rijden niet.
Spoorbeheerder ProRail heeft op het traject een tijdelijk spoor aangelegd, omdat het oude spoor vernieuwd moet worden. Het veiligheidssysteem van dat tijdelijke spoor werkt nog niet en de sloop van het oude is al begonnen.
ProRail geeft toe dat het fouten heeft gemaakt en stelt een onderzoek in. De NS heeft extra personeel ingezet en eist een schadevergoeding van ProRail.
Mwoa, zonder geluid was het beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi zeg
Thuis ff kijken, zit ook geluid bij de filmpjes neem ik aan?
Maar welnee, waar maakt Nederland zich toch druk om?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef MREn het volgende:
De NOS is er ook weer op tijd bij, pas enkele minuten geleden verscheen op TT een bericht over het gepruts bij Almelo... (pag. 108).
RTV Oost meldt intussen dat de touringcar bedrijven goede zaken beleven, maar dat over 1,5 week het hoogseizoen begint en er dan een stuk minder bussen beschikbaar zullen zijn voor NS-vervoer.
quote:ProRail pareert kritiek
Uitgegeven: 3 april 2007 18:13
UTRECHT - Spoorbeheerder ProRail wijst de kritiek van de hand dat het de spuigaten uit zou lopen met problemen op het spoor.
"Iedere storing is er een teveel, maar we moeten niet uit het oog verliezen dat de beschikbaarheid van het Nederlandse spoor 99 procent is", stelde een woordvoerster van ProRail.
Onderhoud
"Alleen Zwitserland doet het in Europa beter, maar daar geven ze drie keer zoveel geld uit aan spoorinfrastructuur."
Ze wijst er verder op dat Nederland het drukst bereden spoor heeft en dat het moeilijk is om tijd te vinden voor noodzakelijke (onderhouds)werkzaamheden: "Overdag moet het spoor beschikbaar zijn voor personenvervoer, in de nacht voor het goederentransport".
De eerste keer dat ik dat meemaak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef MREn het volgende:
ProRail humor...
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
och, ik had heus geen stampei lopen maken als er pas een week later of helemaal geen beelden waren geweest bijvoorbeeld hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Man. wees blij dat je de beelden zo snel al kunt zien. Dan moet je dat Franse gekrakeel even op de koop toenemen.
leuk ook ja, dat WEER het reizigersverkeer dood kan vallen. 20 miljard badslippers zijn vast wel belangrijkerquote:Alleen de internationale trein en goederentreinen mogen over het spoor rijden. Intercity's en stoptreinen rijden niet.
Dat is het beste plaatje dat je kunt geven voor prutsrail denk ikquote:
ik heb dus eens gehad dat 2 minuten daarna de conducteur met die mensen weer langskwamquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die halen de conducteur niet, die bliepen gewoon een code af voor "geen geldig vvb" en lopen door
Ja, je kan niemand verbieden om een conducteur erbij te halen als iemand moeilijk doet natuurlijk. Hoewel het meestal gewoon niet "nodig" is. Als jij heel rustig en beleefd tegen zo'n NSS-persoon zegt dat je geen kaartje hebt en die komt 2 minuten later met conducteur terug, da's wel een beetje zielig dan. Juist dan is het natuurlijk mooi om zo'n zanik-miep even op zn nummer te zetten door gewoon WEL een kaartje te hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb dus eens gehad dat 2 minuten daarna de conducteur met die mensen weer langskwam![]()
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom he
We geloven jequote:Op woensdag 4 april 2007 01:05 schreef Peterselieman het volgende:
totdat ze gepakt worden en moeten dokken voor de geleden schade. En geloof mij, dat loopt zomaar in de tienduizenden euro's.
De Nederlandse jeugd van tegenwoordig is verrot in hun hoofd. Je merkt het aan zoveel dingen. Echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:03 schreef MREn het volgende:
Och zo vaag is dat niet... kleuters van 13 die zich vervelen op hun vrije middagje. Hier in Enschede was het ook een tijdje mode om winkelwagentjes de helling af te duwen (de spoorlijn ligt in een soort ingraving). Erg stoer allemaal...
publiceer dan eens... uiteraard zonder de codes :-)quote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel schraal trouwens, als je bij NS internationaal via internet boekt kan je met wat codes je tickets op een station uit een kast trekken. Leuk allemaal, maar daar krijg je ook een bevestigingsmailtje van.
En dan niet zo'n keurige nieuwsbrief en zo, wat eigenlijk best mooi en fijn en netje en overzichtelijk zou zijn, nee, gewoon rauwe tekst, de helft in CAPS LOCK, veel te weinig pagebreaks, links en rechts nog flarden HTML-code er doorheenWTF??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |