Ik merk er ook heel veel vanquote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
arriva controleerd nu ook meer hoor
oh hondquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, en nog een dagje museummat geregeld
12 mei donateursexcursie HSA
[afbeelding]
ik werd laast op sneek - lw gechecktquote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).
waarom zou dat niet kunnen :pquote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.Zit wel een kerel op trouwens. Die sluit de deuren, drukt op een knop zodat de trein gaat rijden en de rest ging automatisch. Van de rest liep ie door de trein om kaartjes te knippen. Was een erg raar gevoel.
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevindquote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Verdwaald.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik werd laast op sneek - lw gecheckt
conductrice in opleiding ofzo
Je moet eens ophouden met denken dat de Efteling de werkelijkheid weergeeftquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Brembo het volgende:
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevind.
Maar wees dan een vent en zet daar gewoon "de hele maand" neerquote:2 april Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op het volgende traject: * Almelo<->Hengelo<->Enschede De hele dag.
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Eerst nog een stuk opnieuw laten ontwerpen door een ander ingenieursbureau, dan reviewen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Ik denk dat er morgen weer wat nieuwe stellen komen. Somda is niet al te snel met het bijwerken van de diensten, omdat ze deze van elders aangeleverd krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie, heb net de wijzigingen op Somda eens doorgenomen, maar Gn-Rd staat vanaf 16/4 nog steeds op NZP.Of Arriva zit natuurlijk weer volkomen te blunderen, die kunnen echt niets goed doorsturen.
![]()
NoordNed Zwolle (dat was voor gepland onderhoud, later Onnen geworden) P (code voor hoeveelheid bakken. In dit geval weinig)quote:Op zondag 1 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NZP?
Wat is dat voor mat? het zal minstens wel "Niet Zeer Puik" zijnmaar verder?
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:quote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:
ICM-0: 4001-4007 (ICM III, prototype, niet meer in dienst)
ICM-1: 4011-4050 (ICM III)
ICM-2: 4051-4097 (ICM III)
ICM-3: 4201-4230 (ICM IV)
ICM-4: 4231-4250 (ICM IV, 4231 later omgebouwd tot 4444)
de 4444 krijgt toch zn ouwe nummer weer terugquote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!
dat komt pas al al die 3tjes er door zijnquote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk het wel, maar dat zal pas bij de revisie gebeuren. Echter is de revisie nog niet officiëel aangekondigd.
quote:Zo moet je tussen de 1.60 en 1.93
meter zijn (ben je tussen de 1.90 en 1.93 meter, dan volgt een keuring om vast te stellen of je
kunt deelnemen aan de verdere selectieprocedure)
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.quote:Je hebt minimaal een VMBO - gemengde leerweg (vakkenpakket gericht op techniek).
Ga je verhuispremie vragen.quote:
Daar sta je dan met je diploma'squote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.
Er worden onregelmatig koffie, paaseitjes en andere zooi uitgedeeld op Almelo.quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzen
Koffie uitdelen? Of railrunners en 2-1 overgangen, dat soort dingen?
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef MREn het volgende:
Nee, want er staan maar vier stellen tussen Hgl-Es, waarbij twee drietjes samen rijden, een drietje los, en een viertje reserve/pendelen op Bh.
Maar het zijn niet meer de zelfde als vorige week; de hulpbaan is dus al gebruikt.
Het zijn de 4444, 4061, 4081 en 4094
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je diploma's
"Goed doorleren jongen, dat is goed voor je!"
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...
ruik ik een verlengd leven voor de kwaklopers?quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Kunnen ze dan niet gelijk even enkele ICM stellen er overheen sturen, omdat de rest van de NO nog wat stelletjes tekort komt.
Ik zou best willen rijden hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.
Hm ja, maar dat is te moeilijk, denk ik. Of ze moeten werken met een baanvakstaf, dat je zonder de staf te hebben een baanvak niet op mag. Schijnt in delen van het VK te werken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.
Lang leve FastStone capture!quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
Leuk ook, mensen die geen screenshot kunnen maken zonder zo'n kut IE hulpmiddel dat je beeld verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |