Ja. Naast het ontbreken van de OP, stel ik ook voor om tvp's achterwege te laten in dit topic, en puur inhoudelijk, on-topic en interessant te reageren.quote:
tvpquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Naast het ontbreken van de OP, stel ik ook voor om tvp's achterwege te laten in dit topic, en puur inhoudelijk, on-topic en interessant te reageren.
![]()
Dan stopt ook de economie... En kan ik wel vaarwel zeggen tegen me baasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_naar_Rotterdam.html
Godverdomme nog
Ik stel voor dat we gewoon een maand lang ALLES plat leggen, dat het dan daarna wel AF is en dat dat constante ge-irriteer met die werkzaamheden dan zwaar afgelopen is. Begin het behoorlijk zat te worden.
Wat moet je in Rotterdam dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_naar_Rotterdam.html
Godverdomme nog
Ik stel voor dat we gewoon een maand lang ALLES plat leggen, dat het dan daarna wel AF is en dat dat constante ge-irriteer met die werkzaamheden dan zwaar afgelopen is. Begin het behoorlijk zat te worden.
Wat boeit dat nou weer?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:59 schreef Duvel het volgende:
Wat moet je in Rotterdam dan?
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer?
Mensen zoals wij hebben er al gauw last van als er ergens werkzaamheden zijn, duh
Dacht je dat ze dat laatste niet zelf bedacht hadden? Wat denk je dat je aan werk kunt doen in zes uur? Geen hol. Prima dus om dan gewoon een weekend lang een heel baanvak op de schop te nemen. Het probleem is echter dat ze een grote onderhoudsachterstand aan het inlopen zijn, waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!
en bij uitloop een boete!
Precies, mijn idee dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Duvel het volgende:
waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.
begin dan maar vast via Den Haag, en niet via Rotterdamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
morgen weer ff delft-buitenpost. hopen op geen vertraging
tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dacht je dat ze dat laatste niet zelf bedacht hadden? Wat denk je dat je aan werk kunt doen in zes uur? Geen hol. Prima dus om dan gewoon een weekend lang een heel baanvak op de schop te nemen. Het probleem is echter dat ze een grote onderhoudsachterstand aan het inlopen zijn, waardoor het al een jaar of twee à drie in geen enkel weekend meer mogelijk is om zonder gezeik door het land te toeren. Daar kots ik wel van zo langzamerhand.
Oh, jij hebt 't gelezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn %18% en %04%?
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.quote:
That sucksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.
Ja, daar gaat het hele topic tot nu toe over.quote:
Wat een prutswerk, dit is een van de grootste spoorbouwdrama's ooit volgens mij. Wat een blunder.quote:
als ze dan de komende 30 jaar er niet meer hoeven te zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een prutswerk, dit is een van de grootste spoorbouwdrama's ooit volgens mij. Wat een blunder.
Probleem is dat vaak werkzaamheden groot van omvang zijn. De spoorvernieuwing tussen Ah-Zp is in totaal drie weken geduurt. (twee weken in de zomervakantie en een week in de herfstvakantie). Vervoer is gedaan met bussen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
werkzaamheden alleen tussen 0:00 en 06:00 laten uitvoeren!
en bij uitloop een boete!
meer personeel aannemen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Probleem is dat vaak werkzaamheden groot van omvang zijn. De spoorvernieuwing tussen Ah-Zp is in totaal drie weken geduurt. (twee weken in de zomervakantie en een week in de herfstvakantie). Vervoer is gedaan met bussen.
Als je dan in het weekend zou dan dus dat is bijvoorbeeld Vrijdag op Zaterdag-nacht beginnen en tot zondag-nacht eindigen. Dan zou het ongeveer een half jaar duren!
Maar goed dit is niet echt de belangrijkste lijn van Nederland, Rtd-Ut kan je er niet eff uitgooien omdat er een spoortje vernieuwd moet worden. En vakanties zijn nog geen 1/3e deel van het jaar.
Ik vind zelf top dat ze alleen in het weekend werken, jammer voor die treinspotters. Moet je maar doordeweeks treinen.
Wel een uitdaging op zichquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar geleden begonnen met dagjes door Nederland toeren met de trein. Toen kon je nog een weekend uitkiezen zonder werkzaamheden. Nu is het een weekend uitzoeken en kijken waar je nog kunt komen.
ja, maar heeft dat er verder iets mee te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
twente is dat toch ook?
Heb hem net zelf gefotoshopt, nee dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is deze ook niet van de website van Nico Spilt?
nee, want het is een hulpbaan. Als in 2009 ofzo de tunnel klaar is, wordt alles weer omgekeerd. Dat lijkt me een minder probleem: gewoon de situatie van vorige week weer terug gooien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze dan de komende 30 jaar er niet meer hoeven te zijn
Prorail plant het alleen maar, zijn gewoon derde partijen die de aanleg / onderhoud doen. Maar wat er nou allemaal weer in Twente gebeurt, eigenlijk onvoorstelbaar. Maar ja de HSL en Betuweroute zijn een prima voorbeeld hoe het niet moet!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer personeel aannemen!
kut prorail!
Met name de HSL trouwens, Betuweroute an sich is vrijwel volgens planning opgeleverd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Prorail plant het alleen maar, zijn gewoon derde partijen die de aanleg / onderhoud doen. Maar wat er nou allemaal weer in Twente gebeurt, eigenlijk onvoorstelbaar. Maar ja de HSL en Betuweroute zijn een prima voorbeeld hoe het niet moet!
Je kan zelf toch wel bedenken dat de relatieve opbrengst van een extra werknemer na een bepaalde grens af neemt tot nul hoop ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer personeel aannemen!
kut prorail!
De Betuweroute is dan ook met allerlei klassieke contracten tussen aannemer en opdrachtgever gebouwd. De HSL is als een Design & Construct opdracht in de markt gezet. Kijk naar de verschillen in bovenleiding tussen HSL en BR bijvoorbeeld: beide 25kV, maar totaal anders uitgevoerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef MREn het volgende:
[..]
Met name de HSL trouwens, Betuweroute an sich is vrijwel volgens planning opgeleverd.
Wel op basis van een oude foto dan zeker, het is toch al een paar jaar geleden dat er nog een Koploper in Randstad-reclame rondreed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Heb hem net zelf gefotoshopt, nee dus.
quote:Norfolk Southern released their new EMD F9 locomotives for their first run today. They're painted in the old Southern Railway's traditional black, white, & gold livery.
They were owned by Cruise America. NS bought them, stripped them, and started from scratch.
Erg mooie klassiekers!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik weet absoluut niets van treinen af, maar vond deze wel erg fraai:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was de beste foto die ik van een 6400 kon vindenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wel op basis van een oude foto dan zeker, het is toch al een paar jaar geleden dat er nog een Koploper in Randstad-reclame rondreed.
D&C-contracten zijn een prima aanbestedingsvorm hoor. Nog beter wordt het als je DBOO-contractvormen gaat hanteren (design, built, own, operate), waardoor niet alleen voor de minste bouwkosten wordt gebouwt, maar ook al op voorhand wordt gekeken naar exploitatiekosten. Je hebt tenslotte meer aan een brug van 100 miljoen die 1 miljoen per jaar aan onderhoud kost gedurende 50 jaar en een brug van 80 miljoen die 2 miljoen aan onderhoud kost de komende 50 jaar. Leuke indicatoren om prestatie van infra te meten zijn bijvoorbeeld procentuele beschikbaarheid, waarmee je direct een goed onderhoudplan afdwingt, alsmede ongevalspreventie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:06 schreef Duvel het volgende:
De Betuweroute is dan ook met allerlei klassieke contracten tussen aannemer en opdrachtgever gebouwd. De HSL is als een Design & Construct opdracht in de markt gezet. Kijk naar de verschillen in bovenleiding tussen HSL en BR bijvoorbeeld: beide 25kV, maar totaal anders uitgevoerd.
Ook Almelo is een D&C contract trouwens. Count your blessings.
Als de hele stam zo flitsend makenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Neem aan dat het alleen om het kleurtje van buiten gaat... opzich niet gek...
Ik vind er tot nu toe vooral nadelen aan zitten. D&C contracten blijken vernieuwing namelijk niet in de hand te werken, omdat aannemers gaan voor de beproefde methode omdat die leidt tot de laagste risico's. Verder ligt de focus te veel op de prijs, en zijn controlemogelijkheden voor een opdrachtgever na het gunnen van het contract vaak minimaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Verder wil ik nog wel even doortypen over voordelen van D&C, maar ik heb weinig tijd![]()
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef Dichterbijer het volgende:Trouwens, op Somda gaat het gerucht dat morgen rond 15.55 de ICMm 4011 in Groningen zal aankomen. Maar tja... t'is ook 1 april...
Hadden ze nog wat nawerk te doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...
[afbeelding]
Ik dacht dat ze álle naden dicht zouden lassen, ben blij van niet, dit ziet er beter uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gisteren kwam de 4011 in ieder geval van Onnen naar Haarlem...
[afbeelding]
nu kan je nog iemand op dat grote gele vlak ducttapenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze álle naden dicht zouden lassen, ben blij van niet, dit ziet er beter uit!
Nee maar het staat mooierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu kan je nog iemand op dat grote gele vlak ducttapen
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee maar het staat mooier
Ha, die heb ik ook in Rotterdam gezien van de week!quote:
Hey, dat ruikt wel een beetje naar ITIL eigelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:25 schreef MREn het volgende:
[..]
D&C-contracten zijn een prima aanbestedingsvorm hoor. Nog beter wordt het als je DBOO-contractvormen gaat hanteren (design, built, own, operate), [uitgebreid verhaal]
Als boerenverstand werd toegepast, was het niet zo'n puinhoop geworden.quote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, dat ruikt wel een beetje naar ITIL eigelijkContinuity management, capacity management, zulk sort zaken
Eigenlijk is "boerenverstand" dus gewoon een concept wat je overal kan (en zou moeten) toepassenAlleen de één verzint er NOG moeilijkere woorden voor dan de ander
Nee, er gaat idd behoorlijk wat geld in zitten. Maar die ICE 1e klas was hendig sjiek bij elkaar gepuzzeld, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat moet je toch een vermogen kosten... of heb jij zo'n gratis reizen kaartje
Het houd je achter het beeldscherm vandaanquote:Op zondag 1 april 2007 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, er gaat idd behoorlijk wat geld in zitten. Maar die ICE 1e klas was hendig sjiek bij elkaar gepuzzeld, al zeg ik het zelfVDU dagkaart 2e klas met korting gratis 2-1 overgang die ooit uitgedeeld werd ICE toeslag
Vier kaartjes voor 1 ritjeLeve de OV-Chipkaart
Niet in de ICE 1e klas hoorquote:Op zondag 1 april 2007 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het houd je achter het beeldscherm vandaan
Dat is de somda code voor wadlopersquote:Op zondag 1 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NZP?
Wat is dat voor mat? het zal minstens wel "Niet Zeer Puik" zijnmaar verder?
Dacht dat de vervoersmaatschappijen die codes ook gebruiken?quote:
Neem dat risico maar niet hehe, want dan zal je net zien, je hebt steeds geen kaartje, en dan word je juist gecontroleerdquote:Op zondag 1 april 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens maakt het voor Amersfoort - Utrecht niet echt uit of je een maandabonnement koopt of nietik ben de hele maand maart precies 3 keer gecontroleerd. Dat had hooguit 3 x 35 = 105 euro aan boete gekost plus nog een krats aan kaartjes. Maandabo is 111,20
Oh okee, nou ja, stel al zou dat zo zijn, waar staat het voor dan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht dat de vervoersmaatschappijen die codes ook gebruiken?
ja tuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
met kaartje reizen zorgt voor meer gemoedsrust, ook wat waard.
nu? Kanquote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
arriva controleerd nu ook meer hoor
Codes worden in principe vastgesteld per treintype bij het in dienst gaan, waar de eerste letter (of een combinatie met de tweede letter) staat voor de plaats waar het treinstel onderhouden wordt, al hoewel ze daar zich de laatste tijd niet echt aan houden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, nou ja, stel al zou dat zo zijn, waar staat het voor dan?
Boejje, er reed toch al niksquote:ROTTERDAM - Door een gaslek op de Terbregseweg in Rotterdam is zondag het treinverkeer tussen de stations Rotterdam-Noord en Rotterdam-Alexander korte tijd stilgelegd.
Tijdens werkzaamheden is rond 11.00 uur een gasleiding geraakt, meldt de politie. Rond 12.15 uur reden de treinen weer, maar volgens een politiewoordvoerder wel langzamer dan normaal.
In de omgeving van de Terbregseweg hing een gaslucht. Het gat is rond 12.00 uur gedicht.
ProRail meldt dat het treinverkeer inmiddels geen noemenswaardige problemen meer ondervindt van het gaslek.
Ah tofquote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Dat had het moeten blijven ookquote:
Ik merk er ook heel veel vanquote:Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
arriva controleerd nu ook meer hoor
oh hondquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, en nog een dagje museummat geregeld
12 mei donateursexcursie HSA
[afbeelding]
ik werd laast op sneek - lw gechecktquote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Dan zijn die controleurs of stewards naar die lijn verhuisd ofzo?
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zomaar kunnen. Heb het idee dat de noordelijke nevenlijnen standaard op éénmansbediening staan. Of tenminste in de weekends (anders kom ik daar nooit).
waarom zou dat niet kunnen :pquote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was vorig jaar in Londen, rijdt er een lightrail trein voor zonder machinist.Zit wel een kerel op trouwens. Die sluit de deuren, drukt op een knop zodat de trein gaat rijden en de rest ging automatisch. Van de rest liep ie door de trein om kaartjes te knippen. Was een erg raar gevoel.
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevindquote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Verdwaald.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik werd laast op sneek - lw gecheckt
conductrice in opleiding ofzo
Je moet eens ophouden met denken dat de Efteling de werkelijkheid weergeeftquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Brembo het volgende:
Ze hebben toch wel een computer een grote druk op de knop, en het rolt uit waar al het materieel zich bevind.
Maar wees dan een vent en zet daar gewoon "de hele maand" neerquote:2 april Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op het volgende traject: * Almelo<->Hengelo<->Enschede De hele dag.
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Eerst nog een stuk opnieuw laten ontwerpen door een ander ingenieursbureau, dan reviewen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef vw_caddy het volgende:
Dat wordt pas eind april, ze moeten dat hele ontwerp weer reviewen.
Ik denk dat er morgen weer wat nieuwe stellen komen. Somda is niet al te snel met het bijwerken van de diensten, omdat ze deze van elders aangeleverd krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie, heb net de wijzigingen op Somda eens doorgenomen, maar Gn-Rd staat vanaf 16/4 nog steeds op NZP.Of Arriva zit natuurlijk weer volkomen te blunderen, die kunnen echt niets goed doorsturen.
![]()
NoordNed Zwolle (dat was voor gepland onderhoud, later Onnen geworden) P (code voor hoeveelheid bakken. In dit geval weinig)quote:Op zondag 1 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NZP?
Wat is dat voor mat? het zal minstens wel "Niet Zeer Puik" zijnmaar verder?
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:quote:Op zondag 1 april 2007 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
Is handig voor de plannerts met grote brillenglazen op het planbureau, lekker eenduidig. De een kan ICM-III schrijven, de andere weer ICM3. En zoals ik al zei, het is iets van vroeger.
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijkheid in de verwarring te scheppen:
ICM-0: 4001-4007 (ICM III, prototype, niet meer in dienst)
ICM-1: 4011-4050 (ICM III)
ICM-2: 4051-4097 (ICM III)
ICM-3: 4201-4230 (ICM IV)
ICM-4: 4231-4250 (ICM IV, 4231 later omgebouwd tot 4444)
de 4444 krijgt toch zn ouwe nummer weer terugquote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk, dit hoort toch basiskennis te zijn!
dat komt pas al al die 3tjes er door zijnquote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk het wel, maar dat zal pas bij de revisie gebeuren. Echter is de revisie nog niet officiëel aangekondigd.
quote:Zo moet je tussen de 1.60 en 1.93
meter zijn (ben je tussen de 1.90 en 1.93 meter, dan volgt een keuring om vast te stellen of je
kunt deelnemen aan de verdere selectieprocedure)
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.quote:Je hebt minimaal een VMBO - gemengde leerweg (vakkenpakket gericht op techniek).
Ga je verhuispremie vragen.quote:
Daar sta je dan met je diploma'squote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog met de trein wil straks.
Er worden onregelmatig koffie, paaseitjes en andere zooi uitgedeeld op Almelo.quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat daar nou iets van compensatie komen voor de reizigers? Want ja, het kan wel onder "aangekondigde werkzaamheden" vallen, maar er zijn grenzen
Koffie uitdelen? Of railrunners en 2-1 overgangen, dat soort dingen?
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef MREn het volgende:
Nee, want er staan maar vier stellen tussen Hgl-Es, waarbij twee drietjes samen rijden, een drietje los, en een viertje reserve/pendelen op Bh.
Maar het zijn niet meer de zelfde als vorige week; de hulpbaan is dus al gebruikt.
Het zijn de 4444, 4061, 4081 en 4094
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je diploma's
"Goed doorleren jongen, dat is goed voor je!"
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Spoor ligt er ook wel, je moet denk ik alleen en beetje moeilijk doen met loodsen en zo...
ruik ik een verlengd leven voor de kwaklopers?quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Kunnen ze dan niet gelijk even enkele ICM stellen er overheen sturen, omdat de rest van de NO nog wat stelletjes tekort komt.
Ik zou best willen rijden hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ooit moest je er MTS voor hebben geloof ik. In die beroepsgroep is blijkbaar geen animo meer.
Hm ja, maar dat is te moeilijk, denk ik. Of ze moeten werken met een baanvakstaf, dat je zonder de staf te hebben een baanvak niet op mag. Schijnt in delen van het VK te werken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iemand op die op De Riet contact houdt met plp Almelo en netjes doorgeeft wanneer een trein binnen is, dat er geen enkele belemmering is om elk halfuur (per richting) een 6 baks stopper door te sturen.
Lang leve FastStone capture!quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
Leuk ook, mensen die geen screenshot kunnen maken zonder zo'n kut IE hulpmiddel dat je beeld verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |