quote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu moet snel weer treinen :-)
conducteurs ontlopen zo lang je kan! en als ze je dan toch hebben netjes je plaats bewijs showen
Thx Benno.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
TGV haalt recordsnelheid van 568 km/u
Jij bent echt stoerquote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vertik het om mijn kaart aan die lui laten zien. Ik zeg gewoon dat ik een week ov heb. Het is mij om het even wat ze met die info doen. Wat ik dan wel leuk vind is dat ik zo ongeveer dan de enige in de coupé ben die weigert zn kaartje te laten zien
Dat gaat nogeens een keer HEUL ernstig mis, ooit... En dan ligt meteen één van je beste en duurste lijnen over minnstens 20 kilometer tegelijk in de puin. Benieuwd hoe leuk ze het dan nog vinden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 05:14 schreef eu-Robert het volgende:
[..]
Thx Benno.![]()
In het Parool verscheen gisteren een lang artikel hierover: Fransen azen op nieuw spoorrecord: 600 km/u
Die locs in 1955 waren wel veel mooier dan die Taurus, čn ze reden zo hard op 1500VDC, wat ook wel een prestatie van formaat genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat nogeens een keer HEUL ernstig mis, ooit... En dan ligt meteen één van je beste en duurste lijnen over minnstens 20 kilometer tegelijk in de puin. Benieuwd hoe leuk ze het dan nog vinden...
Beetje opportuun dat er hardnekkig gezwegen wordt over die Taurus die 357 haalde, terwijl die E-lok in 1955 wel uitvoerig bejubeld wordt..
Kan best zijn, maar ook DAAR rept dat verhaal niet overquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Duvel het volgende:
Die locs in 1955 waren wel veel mooier dan die Taurus, čn ze reden zo hard op 1500VDC, wat ook wel een prestatie van formaat genoemd mag worden.
Tja, het blijven Fransen hč...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar ook DAAR rept dat verhaal niet overHet gaat er eigenlijk alleen maar om hoe verschrikkelijk best het wel is om trein in Frankrijk te zijn (en da's niet helemaal eerlijk, vind ik)
Het was al opgelost toen je de vorige post maaktequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het schijnt alweer verholpen te zijnNou ja, weer een paar duizend GtbVeetjes dan voor de vingerverfbrigade
Nee, wel gmailquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Geen MSN op t werk vandaag ?
je mag ook niet msnen op je werk :wquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wel gmail
opgelost? de storing was verholpen ja. Dat betekent niet dat ineens acuut alles weer punctueel rijdt natuurliujk he
Internetten mag d'r wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ene werk mag het wel, andere niet. Ik ga het hier niet proberen, geen zin in nog meer gezeik
Lig je wat onder vuur dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ene werk mag het wel, andere niet. Ik ga het hier niet proberen, geen zin in nog meer gezeik
nee dat niet, maar er gaat maar weinig goed gewoon. En als ik er over ga klagen heb ik geen zin in gezeik terug van "ja maar jij zit ook te MSNnen en da mag ook nie"quote:
Die halen de conducteur niet, die bliepen gewoon een code af voor "geen geldig vvb" en lopen doorquote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:of de reizigerscontrole vertellen dat je zwart reisd, zij halen conducteur en dan je ov laten zien
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef Duvel het volgende:
't Zijn ook echt trams hč, die GTW's...
Makkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker als er op de foto ook nog een molen staat. Veel Nederlandser kan het niet, denk ik.
Waar ligt die spotplek eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt wel gebeurd te zijn dat ze de conducteur erbij gehaald hebben.
Ik kwam deze GTW foto net tegen op internet. Deze moet gemaakt zijn afgelopen september of oktober op het traject Leeuwarden-Groningen.
[afbeelding]
Foto: E. de Boer
De trein staat mooi in het landschap hier![]()
quote:Storingsvrij
Reizigersvereniging Rover liet in een reactie weten dat Prorail moet stoppen met werkzaamheden aan computers die de treinenloop regelen. "Als ProRail niet in staat is de werkzaamheden goed te verrichten en vooral storingsvrij te maken, dan moet het onderhoud stil worden gelegd. Dan is het misschien niet up-to-date, maar alles werkt wel."
Rover overweegt een brief naar minister Eurlings (Verkeer en Waterstaat) te sturen. "ProRail moet uitgeknutseld zijn. Iets is pas af als het werkt. ProRail maakt duidelijk dat dit niet lukt."
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:14 schreef MREn het volgende:
Rover (u weet wel: die ad-hoc schreeuwclub zonder visie) roept op tot een totaal verbod voor ProRail om nog onderhoud uit te voeren...
Nee da's absoluut waar, en op zich is het ook waar dat dat gevingerverf maar eens kappen moet wezen. Maar om dan maar heleMAAL niks meer te doen, en te doen geloven dat DAT wat oplost... sorry hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef vw_caddy het volgende:
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de laatste grote (dus niet reguliere) onderhoudsklussen niet echt succesvol zijn verlopen.
Nu het compleet tot stilstand brengen van het treinverkeer is geslaagd, breidt ProRail zijn doel uit met het wegverkeer.quote:Afsluiting overwegen Nieuwstraat, Bavinkelsweg en Deldensestraat
In verband met de problemen met het testen van het beveiligingssysteem op het spoor tussen Almelo en Hengelo is de dienstregeling van treinen op het traject tussen Almelo en Hengelo zeker nog tot de tweede helft van april aangepast.
Vanaf maandagavond 2 april is er één spoor beschikbaar waarop met beperkte snelheid door internationale treinen en goederentreinen kan worden gereden. Om dit ook veilig te kunnen doen is het noodzakelijk om de overwegen Nieuwstraat, Bavinkelsweg en Deldensestraat af te sluiten.
De afsluiting duurt tot in de 2e helft van april. Deze 3 overwegen worden afgesloten omdat de veilige werking van deze overweginstallaties niet kan worden gegarandeerd. Bij de andere overwegen in en om Almelo werkt de installatie wel veilig. De Gemeente Almelo stelt omleidingroutes in.
Zou het anders niet een plan zijn om het TESTwerk eerst in een TEST-omgeving te doen? Of zeg ik nu hele rare dingen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef MREn het volgende:
Nu het compleet tot stilstand brengen van het treinverkeer is geslaagd, breidt ProRail zijn doel uit met het wegverkeer.
Ja, je zegt heel rare dingen. Nadat een beveiligingsinstallatie gebouwd is, moet ie helemaal worden getest. Natuurlijk moet je controleren of ie wel goed gebouwd is (draadje voor draadje, relais voor relais), maar vervolgens test je ook nog of alles reageert zoals het moet. Iedere sectie moet daarnaast ook nog eens met de hand worden ingesteld, zodat je zeker weet dat de treinen gedetecteerd worden. Dit eerst in een testomgeving bouwen kan natuurlijk, maar vervolgens moet je het buiten opnieuw opbouwen, en dus ook weer testen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het anders niet een plan zijn om het TESTwerk eerst in een TEST-omgeving te doen? Of zeg ik nu hele rare dingen?
Normaal gaat dat allemaal wel goed, maar als het ontwerp al niet deugt, of er is geen goed testplan, dan loopt 't mis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, en dat duurt dus, mja, zo lang als het duurt zeg maar
Nou ja, ik hoef daar niet te wezen gelukkig.
En een rollback-scenario?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Normaal gaat dat allemaal wel goed, maar als het ontwerp al niet deugt, of er is geen goed testplan, dan loopt 't mis.
Oh sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |