Ja, netjes gedaan. Het franse dagblad La Libération bracht er een goed artikel over:quote:
Nou ja, aan wie het ook verder ligt maakt niet meer echt uit, maar het is wel een meesterwerk van onvermogen aan het worden daarquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben idd alle overwegen afgesloten die midden door Almelo lopen
Mooi zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef eu-Robert het volgende:
Voor de techniek achter het record is een mooie flash site gemaakt:
http://www.record2007.com/site/index_en.php
Dankje, vooral die animatie is mooi van wat ze allemaal veranderd hebben aan de TGV Duplex om zo hard te gaan, is eigenlijk ook best wel veel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef eu-Robert het volgende:
[..]
Ja, netjes gedaan. Het franse dagblad La Libération bracht er een goed artikel over:
TGV: nouveau record du monde de vitesse sur rail ā 574,7 km/h
Voor de techniek achter het record is een mooie flash site gemaakt:
http://www.record2007.com/site/index_en.php
quote:3-4-2007 15:34:13
Voor verschillende busorganisaties in Twente komen de problemen aan het spoor bij Almelo goed uit.
De NS zet dagelijks tientallen bussen in. Die moeten van 's morgens vroeg tot diep in de nacht tussen Hengelo en Almelo rijden. Dat komt omdat er geen treinen rijden door problemen met een hulpspoor. Dat gaat nog zeker anderhalve week duren. Busorganisaties hebben tot die tijd nog bussen beschikbaar. Over twee weken begint voor de busorganisaties het hoogseizoen. Dan zijn de bussen nodig voor andere reizen
quote:17:55
03 April 2007
Komende weken weinig treinen Twente
Tussen Almelo en Hengelo rijden tot half april nauwelijks treinen omdat het veiligheidssysteem niet werkt. Alleen de internationale trein en goederentreinen mogen over het spoor rijden. Intercity's en stoptreinen rijden niet.
Spoorbeheerder ProRail heeft op het traject een tijdelijk spoor aangelegd, omdat het oude spoor vernieuwd moet worden. Het veiligheidssysteem van dat tijdelijke spoor werkt nog niet en de sloop van het oude is al begonnen.
ProRail geeft toe dat het fouten heeft gemaakt en stelt een onderzoek in. De NS heeft extra personeel ingezet en eist een schadevergoeding van ProRail.
Mwoa, zonder geluid was het beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi zeg
Thuis ff kijken, zit ook geluid bij de filmpjes neem ik aan?
Maar welnee, waar maakt Nederland zich toch druk om?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef MREn het volgende:
De NOS is er ook weer op tijd bij, pas enkele minuten geleden verscheen op TT een bericht over het gepruts bij Almelo... (pag. 108).
RTV Oost meldt intussen dat de touringcar bedrijven goede zaken beleven, maar dat over 1,5 week het hoogseizoen begint en er dan een stuk minder bussen beschikbaar zullen zijn voor NS-vervoer.
quote:ProRail pareert kritiek
Uitgegeven: 3 april 2007 18:13
UTRECHT - Spoorbeheerder ProRail wijst de kritiek van de hand dat het de spuigaten uit zou lopen met problemen op het spoor.
"Iedere storing is er een teveel, maar we moeten niet uit het oog verliezen dat de beschikbaarheid van het Nederlandse spoor 99 procent is", stelde een woordvoerster van ProRail.
Onderhoud
"Alleen Zwitserland doet het in Europa beter, maar daar geven ze drie keer zoveel geld uit aan spoorinfrastructuur."
Ze wijst er verder op dat Nederland het drukst bereden spoor heeft en dat het moeilijk is om tijd te vinden voor noodzakelijke (onderhouds)werkzaamheden: "Overdag moet het spoor beschikbaar zijn voor personenvervoer, in de nacht voor het goederentransport".
De eerste keer dat ik dat meemaak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef MREn het volgende:
ProRail humor...
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
och, ik had heus geen stampei lopen maken als er pas een week later of helemaal geen beelden waren geweest bijvoorbeeld hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Man. wees blij dat je de beelden zo snel al kunt zien. Dan moet je dat Franse gekrakeel even op de koop toenemen.
leuk ook ja, dat WEER het reizigersverkeer dood kan vallen. 20 miljard badslippers zijn vast wel belangrijkerquote:Alleen de internationale trein en goederentreinen mogen over het spoor rijden. Intercity's en stoptreinen rijden niet.
Dat is het beste plaatje dat je kunt geven voor prutsrail denk ikquote:
ik heb dus eens gehad dat 2 minuten daarna de conducteur met die mensen weer langskwamquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die halen de conducteur niet, die bliepen gewoon een code af voor "geen geldig vvb" en lopen door
Ja, je kan niemand verbieden om een conducteur erbij te halen als iemand moeilijk doet natuurlijk. Hoewel het meestal gewoon niet "nodig" is. Als jij heel rustig en beleefd tegen zo'n NSS-persoon zegt dat je geen kaartje hebt en die komt 2 minuten later met conducteur terug, da's wel een beetje zielig dan. Juist dan is het natuurlijk mooi om zo'n zanik-miep even op zn nummer te zetten door gewoon WEL een kaartje te hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb dus eens gehad dat 2 minuten daarna de conducteur met die mensen weer langskwam![]()
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom he
We geloven jequote:Op woensdag 4 april 2007 01:05 schreef Peterselieman het volgende:
totdat ze gepakt worden en moeten dokken voor de geleden schade. En geloof mij, dat loopt zomaar in de tienduizenden euro's.
De Nederlandse jeugd van tegenwoordig is verrot in hun hoofd. Je merkt het aan zoveel dingen. Echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:03 schreef MREn het volgende:
Och zo vaag is dat niet... kleuters van 13 die zich vervelen op hun vrije middagje. Hier in Enschede was het ook een tijdje mode om winkelwagentjes de helling af te duwen (de spoorlijn ligt in een soort ingraving). Erg stoer allemaal...
publiceer dan eens... uiteraard zonder de codes :-)quote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel schraal trouwens, als je bij NS internationaal via internet boekt kan je met wat codes je tickets op een station uit een kast trekken. Leuk allemaal, maar daar krijg je ook een bevestigingsmailtje van.
En dan niet zo'n keurige nieuwsbrief en zo, wat eigenlijk best mooi en fijn en netje en overzichtelijk zou zijn, nee, gewoon rauwe tekst, de helft in CAPS LOCK, veel te weinig pagebreaks, links en rechts nog flarden HTML-code er doorheenWTF??!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |