Zelfde hier, een bokkende projectleider die zijn zin wilde doordrijven.quote:
Het blind en zonder samenhang uitkotsen van opgegoogelde plaatjes, bedoel ik meerquote:
Je vindt het zeker niet erg als het op 7 april ook al zaterdag wordt?quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef blup het volgende:
a/s zaterdag 14 april
-a/squote:Op maandag 2 april 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vindt het zeker niet erg als het op 7 april ook al zaterdag wordt?
Een wat?quote:Op maandag 2 april 2007 19:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gooit fles voor een hothopper:p
Een voormalige Dg of zo.quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja die javroegah gebruikt om de rijtuigen warm te houden als er geen loc voor zat :p
ja, of een hggcttwrnnjpquote:
Ik begrijp dat dat tot gevolg heeft dat er op Roodeschool nog steeds Wadjes rijden?quote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman zegt tegen Ou-Tannu dat ie even in een ander topic moet kijken
Het lijkt er op dat Arriva de bakken GTW deze weken anders over de treinen verdeeld heeft. Treinen die 5 bakken waren, zijn er nu 4 en treinen die 6 bakken in de ochtendspits waren, zijn er nu opeens 7 of van 4 naar 5 bakken gegaan.
Ja.quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat tot gevolg heeft dat er op Roodeschool nog steeds Wadjes rijden?
Heb gisteren Arriva daarover gemaild.quote:Wanneer stoppen de wadjes er eigenlijk definitief mee? Daar al globaal iets van bekend?
Zodra Veolia ze allemaal kapot heeft gemaakt!quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer stoppen de wadjes er eigenlijk definitief mee? Daar al globaal iets van bekend?
Als je dat via de klantenservice doet, kun je lang wachtenquote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef vw_caddy het volgende:
Heb gisteren Arriva daarover gemaild.
De vorige keer duurde het wel even inderdaad, maar had daarna wel een keurig telefonisch gesprek met iemand van bijsturing.quote:Op maandag 2 april 2007 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat via de klantenservice doet, kun je lang wachten![]()
Check m'n profiel voor mn mailadres.quote:Rechtsstreeks met medewerkers in een hogere rang mailen gaat veel sneller![]()
Dat vond ik eigenlijk nog wel de engste regel aan je verhaalquote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat de wadjes er mee stoppen, dat zal wel ergens in december worden, omdat Veolivla ze ook nog heeft. Bij Arriva zal het begin september gedaan zijn, of misschien wel eerder, omdat de DM'90 er als laatste uit zal gaan. De Veenexpressen dienen aan het begin van de zomer vervangen te zijn door lightrail materieel.
Op Gn-Rd rijden nog steeds wadjes ja. Alleen een enkele spitsslag is met GTW. Mogelijk komt er morgen weer nieuw materieel binnen en zullen er meer slagen met de GTW volgen.
Zo ver ben ik nog niet gekomen, maar ik stuur je wel even een mailtje met mailadressen, waaronder die van de woordvoerster die alles recht probeert te praten in de mediaquote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het wel even inderdaad, maar had daarna wel een keurig telefonisch gesprek met iemand van bijsturing.![]()
Dat verbaasde mij ook.quote:Op maandag 2 april 2007 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet gekomen..
Nou ja, het zou toch wat zijn, niewaar? Als het LAATSTE lijntje waar DE2 ooit planmatig reed, OOK het laatste lijntje voor de wadjes zou zjinquote:Op maandag 2 april 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo. Het was toch allang bekend
laat iemand ff een museumclubje oprichten en een 31ertje kopenquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, waarom ook niet: een afscheidstoer met het wadje dwars door Nederland
Een goederenpad moet genoeg zijn
Niet vergeten dat het nog maar een prototype is en dat de echte stellen nog moeten komen. Dan komt ook de Valleiblauwe kleur er nog op.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
Heb nu wat meer foto's van die Protos gezien, ik vind hem er wel steeds stoerder uit zien.
Dan mogen ze de 3101 en de 3201 wel nemen. De oudste DH1 en DH2quote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef vw_caddy het volgende:
Spoorwegmuseum is met een DH bezig heb ik begrepen. Tis toch een trein die jaaaaaaaaaaaaaren lang in Noord-Nederland heeft gereden.
Van OVL.quote:Het spoorwegmuseum heeft zeker een DH op het bewaarplan staan en achter de schermen zijn we daar ook al mee bezig. Wat voor een DH
(één/twee?) en welk nummer daar is nog niks over te melden.
Klopt, altijd je wordt er gecontroleerd vaak 3 keer ookquote:
Zw-Nm durven ze niet te controleren in de spits, volgens mij zijn ze nogal moe van het geklaag van de reizigerquote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef sebabje het volgende:
[..]
Klopt, altijd je wordt er gecontroleerd vaak 3 keer ook![]()
Vandaag ook door 2x dezelfde gecontroleerd tussen Baarn en Weesp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |